Bekijk originele versie : Waar moet ik aan denken bij het kopen van een auto?
Insha'allah ga ik binnekort mijn eerste auto'tje aanschaffen.
Waar moet ik aan denken bij het uitkiezen van een auto? Wil graag een kleine, simpele auto.
Denk dat ik moet letten op het bouwjaar he en natuurlijk stuurbekrachtiging, ben niet zo sterk. :o
Ik wil niet meer dan €1000,- uitgeven. Zat te denken aan een Renault Twingo. Hebben jullie andere suggesties? Ben trouwens niet van plan om er lange afstanden mee te gaan rijden.
Mahmoud20
30-03-2009, 08:40
Suzuki Alto, deze auto is de bom.
Verbruikt geen benzine, met €10 kan je na Zimbabwe heen en terug gaan. Verder kan je je auto overal kwijt als je ergens wilt parkeren, zo klein is 'ie. Echt een aanrader! :D
lovebrussel
30-03-2009, 13:29
www.*******.com
Deutse_Amshoum
30-03-2009, 15:35
suzuki palto maschi alto!
CItroen Zx of gewoon en simpele ferrari
miss_nana
30-03-2009, 15:40
2 dingen waar je aan moet denken:
NAP
Aantal kilometers
Hoi,
Het is beter als je bij het kopen van een auto iemand die er verstand van heeft mee te nemen, gewoon om advies. er zijn talloze auto verkopers die de problemen van de auto niet noemen, wees dus op je hoede.
Daarnaast moet je aan het brandstof gebruik (zuinig rijden dus), het gewicht van de auto (ivm belasting).
en voor de rest veel plezier met je toekomstig auto.
Thanks you guys..
Denk dat het idd handig is om iemand mee te nemen die er meer verstand van heeft.
skysthelimit
31-03-2009, 03:28
BMW 760iL of de Mercedes S600 Guard zou ik aanraden! :goedzo:
BMW 760iL of de Mercedes S600 Guard zou ik aanraden! :goedzo:
Met mijn budget? :maf2: Silly.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.