Bekijk originele versie : Help...mijn Voeten ??!!
meSOURAYA
07-04-2004, 21:06
Selaam allemaal,
Ik heb vandaag ontdenkt dat ik van die enge knobbeltjes begin te krijgen aan de zijkant van mijn voeten :( ik zag het eerst altijd bij anderen en :eek: schrok er van ik heb ook nooit aan ze gevraagd hoe het komt etc.. vond het maar raar.... maar vandaag had ik zo een verschrikkelijke pijn aan mijn voeten en nadat ik een douche heb genomen zag ik dat er van die kleine knobbeltjes op de zijkant van mijn voet zitten :( :traan1: doet ook erg pijn wanneer ik loop.. (heb alleen last van de rechter voet) ook de linker zit zo een kleine knobbelte maar heb er nog geen last van....
moehim, ik vind het echt verschrikkelijk...nu denk ik.. :o kijk het kan mij ook overkomen, waar ik in het begin niet stil bij had gestaaan. maar alhamdoelillah
Ik zou het zeeeeeeeer op prijs stellen indien iemand mij kan helpen..wat moet ik nu doen ? en hoe komt het dat ik het opeens heb gekregen?? (niemand in de familie heeft het) :confused: :confused:
komt het mischien doordat mijn schoenenverzameling alleen uit PUNTSCHOENEN bestaat ?? dat zegt mijn moeder namelijk, ze beweert dat het super slecht is voor je voeten...
maar ja...indien je me verder kunt helpen reageer aub...alvast bedankt.
ma3a Salama
Souraya
ps: is het noodzakelijk om de huisarts hieromrent in te schakelen ?
lady_mixed
07-04-2004, 21:37
salem
ik begin ook van die knobbeltjes te krijgen. erg lelijk!!
het komt inderdaad door puntschoenen. toen ik puntschoenen begon te dragen begon het bij mij. het is bij mij nog niet zo erg, maar uiteindelijk zal je er denk ik erg veel last van kunnen hebben. weet jammer genoeg niet wat je eraan kan doen :confused:
meSOURAYA
07-04-2004, 22:17
Origineel gepost door lady_mixed
salem
ik begin ook van die knobbeltjes te krijgen. erg lelijk!!
het komt inderdaad door puntschoenen. toen ik puntschoenen begon te dragen begon het bij mij. het is bij mij nog niet zo erg, maar uiteindelijk zal je er denk ik erg veel last van kunnen hebben. weet jammer genoeg niet wat je eraan kan doen :confused:
bedankt voor je reactie ;)
Ik begrijp je volkomen, vindt het ook lelijk :( !! Volgens mij wordt het tijd om onze puntschoenen af te schaffen lady mixed ;)
hoe erg het ook is :( mischien dat het dan niet erger wordt...
maar het zou wel beter zijn wanneer we eerst zeker weten of het ook daadwerkelijk door die schoenen komt ??
kan het ook zijn doordat je veel loopt ?? is dat een mogelijke oorzaak daarvoor ?? ik vroeg het me af, mischien komt het ook gewoon door puntschoenen...maar wil het graag zeker weten zodat het niet erger wordt....:(
meSOURAYA
07-04-2004, 22:27
anderen die hier last van hebben, tips ??
Het wordt inderdaad veroorzaakt door je schoenen, om ze te laten verwijderen zul je naar de pedicure moeten.
Dit doet absoluut geen pijn en ze knippen je nagels en masseren ook je voeten.
meSOURAYA
08-04-2004, 17:45
Origineel gepost door Johanna
Het wordt inderdaad veroorzaakt door je schoenen, om ze te laten verwijderen zul je naar de pedicure moeten.
Dit doet absoluut geen pijn en ze knippen je nagels en masseren ook je voeten.
Echt waar ?? :eek: Ik dacht dat het niet mogelijk is, want het is toch je bot die naar buiten steekt ??! halen ze dan die bot weg, wat mij onwaarschijnlijk lijkt :rolleyes: of verplaatsen ze die bot alleen een stukje zodat het weer aan de goeie kant zit...
kun je je antwoord ook wat toelichten ??
alvast bedankt :zwaai:
salaam, ik heb daar ook last van..maar ik heb het altijd gehad..
het kan o.a komen doordat je te kleine schoenen of te strakke schoenen draagt...
deze knobbel kan ook groter worden dus moet je er goed voor zorgen dat je stevige schoenen gaat dragen..
ik was ervoor naar de dokter gegaan...en t is een bobbel van je bot..
als ie echt groot is kan deze mbv een operatie verwijdert worden..
dus ik zou zeggen...stevige schoenen gaan dragen!!
hanoa
meSOURAYA
08-04-2004, 23:08
INderdaad Hanoa en Mereyem, jullie hebben gelijk...moet maar eens stevige schoenen gaan dragen... ga mezelf gewoon dwingen...anders wordt het alleen maar erger :( en Hanoa, je hebt het altijd al gehad zie ik...wat voor schoenen draag jij dan als ik vragen mag ?? \
Ps: mereyem je hebt zekrs gelijk, onze voeten zijn erg belangrijk waar we goed voor moeten zorgen.
dank jullie voor de reactie's :blauwkus: :zwaai:
Origineel gepost door meSOURAYA
INderdaad Hanoa en Mereyem, jullie hebben gelijk...moet maar eens stevige schoenen gaan dragen... ga mezelf gewoon dwingen...anders wordt het alleen maar erger :( en Hanoa, je hebt het altijd al gehad zie ik...wat voor schoenen draag jij dan als ik vragen mag ?? \
Ps: mereyem je hebt zekrs gelijk, onze voeten zijn erg belangrijk waar we goed voor moeten zorgen.
dank jullie voor de reactie's :blauwkus: :zwaai:
nou,...k heb t niet altijd gehad..maar al wel heel lang..waarscheinlijk vroeger te kleine schoenen gedragen ofzo..
of te strakke schoenen..
ik draag nu gewone schoenen..en tjah ook wel puntschoenen..maar niet altijd..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.