Bekijk originele versie : Lening in marokko voor huis
berberboy1985
29-03-2009, 23:58
Ik wil een huis kopen in marokko voor denk ik 120000 euro en wil een lening daar nemen maar weet niet welke bank ik moet hebben.Ik heb zelf BMCE .Ik ben sinds een jaar zzper in Holland en weet niet of ik nu een lening kan krijgen,waar letten ze op en wat moet ik precies meenemen. Alles staat in het frans en ik begrijp er niets van, weet iemand dit of heeft iemand hier ervaring mee
groetjes
kierkoel
30-03-2009, 13:23
Het kan wel denk ik je hebt wel veel papieren nodig ik dacht een uitreksel kvk een 6 maanden banksfschrift een carte nationaliteit hollands paspoort uitreksel gba.
gr
sweet_nadoria
31-03-2009, 12:17
Salaam,
Je moet sowieso een bankrekening openen bij Bank Chaabi, waar je lening op komt te staan. Maandelijks kun je een bepaald bedrag aflossen dat afgeschreven wordt van je (Nederlandse?) rekening.
Het enige dat je nodig hebt is een Nederlandse paspoort (eventueel carte Nationale) en een vast salaris elke maand/salarisstrook. Je kan hiervoor het beste naar Belgiƫ (Antwerpen) toe. Neem je vader, of iemand die dat soort zaken snapt, mee want die mensen kunnen je flashen waar je bij staat. Zeker als je twijfelend overkomt en niet zo goed weet hoe en/of wat.
Veel succes !!
Nadoria
let vooral op, ik heb gehoord dat er een flinke rente over deze marokkaanse leningen gaat en dat mensen bijna 40 % betalen aan rente. Verdiep je er goed in en lees goed het contract en de kleine lettertjes.
tIPJE MIJNE ZIJDS!
Bayti_Vastgoed
03-04-2009, 00:08
Ik wil een huis kopen in marokko voor denk ik 120000 euro en wil een lening daar nemen maar weet niet welke bank ik moet hebben.Ik heb zelf BMCE .Ik ben sinds een jaar zzper in Holland en weet niet of ik nu een lening kan krijgen,waar letten ze op en wat moet ik precies meenemen. Alles staat in het frans en ik begrijp er niets van, weet iemand dit of heeft iemand hier ervaring mee
groetjes
Hallo,