Bekijk originele versie : trouwen uit marokko
s.elhabri
02-11-2002, 14:15
salaam mailikoem allemaal
ik heb deze stelling geplaatst omdat ik me afvraag waarom mannen vooral trouwen met een vrouw uit marokko terwijl de vrouwen uit nederlan(de marokkaanse vrouwen)uit nederland veel beter,slimmer en mooier(hoeft niet maar meestal wel).I denk dat het gaat omdat de vrouwen uit Marokko niks weten met andere woorden ze gehoorzamen hun man want ze weten niet beter!In tegenstelling tot de marokkaanse nederlanders!!!!!!
GROETJES
SABAH
P.S. DE MAROKKAANSE VROUWEN UIT MAROKKO ZIJN BOEREN ZE KUNNEN ALLEEN SCHOONMAKEN EN KOKEN ;)
s.elhabri
02-11-2002, 14:20
JE HEBT GELIJK GOGOGO SABAH EINDELIJK IEMAND MET HERSENEN
blijkbaar word een vrouw uit marokko vaker geprefereert boven een vrouw van hier door veel jongens, dus jullie stelling klopt niet helemaal
maar het heeft in beide gevallen zowel voordelen als nadelen , dat is 1 ding wat zeker is ...
Brownsugar
02-11-2002, 15:44
Sorry hoor maar dat vrouwen uit Marokko niks weten, dat slaat helemaal nergens op. Tegenwoordig zijn de vrouwen in Marokko beter opgeleid dan hier in Nederland. En als een jongen besluit om te trouwen met een dame uit Marokko dan is dat zijn recht.
Tangerio
02-11-2002, 16:51
Origineel gepost door s.elhabri
salaam mailikoem allemaal
ik heb deze stelling geplaatst omdat ik me afvraag waarom mannen vooral trouwen met een vrouw uit marokko terwijl de vrouwen uit nederlan(de marokkaanse vrouwen)uit nederland veel beter,slimmer en mooier(hoeft niet maar meestal wel).I denk dat het gaat omdat de vrouwen uit Marokko niks weten met andere woorden ze gehoorzamen hun man want ze weten niet beter!In tegenstelling tot de marokkaanse nederlanders!!!!!!
GROETJES
SABAH
P.S. DE MAROKKAANSE VROUWEN UIT MAROKKO ZIJN BOEREN ZE KUNNEN ALLEEN SCHOONMAKEN EN KOKEN ;)
Wat een hoop haat en ellende verkondigingen.
Hé is je (ex-) verloofde er uiteindelijk met een vrouw uit Marokka vandoor gegaan of zoiets? :confused: :eek:
Nederkaan
02-11-2002, 19:30
Ik woon inmiddels bijna 30 jaar in Nederland, en heb nadat ik hier trouwde een aantal schoonzusjes uit Marokko erbij gekregen.....
Nou, ik kan je vertellen dat mijn mond open viel van verbazing toen ze hier eenmaal in Nederland waren.
Hoe zo zijn ze boerinnen en kunnen alleen schoonmaken, hun man gehoorzamen???
1) ze gaan gekleed trendieer dan het goedkoopste ******* in een grote stad (hun beeld van zeg maar modern...)
2) ze voelen zich te goed om hun eigen toilet schoon te maken, liefst zien ze dat manlief doen
3) ze wisten amper hoeveel een gulden waard was toen ze al alle winkels, markten etc afstruinden. Manlief werken en vrouwtje had bankpas en portemonnee, dat was voor hen een normale eis (ja lees god: eis!)
Na lang getouw trek heeft mijn zwager toch besloten om de relatie te verbreken.
Gelukkig weet ik dat dit niet voor alle meisjes uit Marokko geldt, maar de meesten hebben een totaal verkeerd beeld van hoe het leven in NL is.
Geldt uiteraard ook voor jongens die uit Marokko komen.
SALIMAELB
02-11-2002, 20:26
It's all about the niya...intention. And of course the IMAAN.
Maakt het iets uit waar hij of zij vandaan komt? als hij of zij maar een goede, eerlijke gelovige persoon is!!!
DesignBoy
02-11-2002, 20:37
trouwen uit marokko is een gevaarlijke zet.....
HashoeshaMezugu
02-11-2002, 20:39
oh ja waarom designboy, waarom is het volgens jou een gevaarlijke zet?
je bent de enige jongen hier die dat vind
groetjes moi
SALIMAELB
02-11-2002, 20:40
Designboy: trouwen uit marokko is een gevaarlijke zet.....
Wat dan... ben je dan Schaak of Schaakmat :confused:
DesignBoy
02-11-2002, 20:41
Origineel gepost door HashoeshaMezugu
oh ja waarom designboy, waarom is het volgens jou een gevaarlijke zet?
je bent de enige jongen hier die dat vind
groetjes moi
hewa mag ik een keer wat vinden.......maar ik denk dat trouwen uit marokko is het zelfde als trouwen uit het wild....je kan flink gebeten worden zonder er direct last van te hebben maar wel op langere termijn.
DesignBoy
02-11-2002, 20:44
Origineel gepost door SALIMAELB
Designboy: trouwen uit marokko is een gevaarlijke zet.....
Wat dan... ben je dan Schaak of Schaakmat :confused:
Ik heb je veld ingenomen..........schaak mat dus. Maar zo kan het ook verlopen als je uit marokko trouwt.
SALIMAELB
02-11-2002, 20:48
Origineel gepost door DesignBoy
Ik heb je veld ingenomen..........schaak mat dus. Maar zo kan het ook verlopen als je uit marokko trouwt.
Je praat in de leegte. Ga je je stelling ook nog beargumenteren en bewijzen voorleggen... of zeg je maar wat en dan is ben je klaar.
Think before you speak
salaouia
02-11-2002, 20:57
WAT *** JE NOU MAN!
Je oordeelt meid....
Narimane
02-11-2002, 23:16
Roep wat je wilt wijffie...uiteindelijk is en blijft het MAKTAB óf en met wie je je dagen zult slijten...
Als jij nou toevallig geboekt staat voor om jou voor- en tegenspoed te delen met een oetl*l dan zal dat een oetl*l zijn..of ie nou van hier is of dat je 'm uit Marokko haalt.
En dit geldt uiteindelijk voor iedereen. Zeg nooit nooit, heb geen vooroordelen over een groep mensen die je eigenlijk niet kent (onze broeders en zusters in Marokko dus) en houd ogen en oren geopend>> misschien loopt het geluk wel gewoon voorbij als je je bekrompen opstelt en niet verder kijkt dan de neus lang is...
Hoe dan ook...een mens blijft een mens, ga zo ook met elkaar om.
Ma3a salama...
Narimane
P.s. De "jij" in dit bericht is natuurlijk bedoeld voor Miep Elhabri (en aanhang...)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.