Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil een bankrekenig openen is dat handig??

bleomfontein
29-03-2009, 17:35

heey ladieess!! ik wil jullie wat vragen... kan ik zorgeloos een bankrekening openen??:( :( :( ik wil jullie advies graAG horen!!:rolleyes: :rolleyes:

bleomfontein
29-03-2009, 17:35
come up!! ik bijt nie!! :rolleyes:

zuidholland
29-03-2009, 17:39
zelf een kind van 6 heeft een eigenrekenig waar heb jij het over schat alle rekinigen is zorgloos hoor...

zaitounaaa
29-03-2009, 19:09
Mijn god :haha:

m0slimvr0uw
01-04-2009, 20:42

Bedoel je een betaalrekening? Maak je niet druk wat het journaal allemaal zegt. Zoiezo staat de Nederlandsche Bank gerandt tot het bedrag van €100.000,- per betaalhouder per rekening. ( Dus krijg je tot een bedrag van €100.000,- terug van de Staat ) Wanneer je een spaarrekening wilt openen, zou ik het zeker doen! Banken schreeuwen om spaarders. Alleen misschien zal de rente wel variabel zijn. Gewoon kijken welke bank het hoogste rente geeft. Dus wees niet bang meid. Zoiezo een betaalrekening is veiliger dan een spaarrekening.

Drifter
01-04-2009, 21:45
In welke grot heb jij de afgelopen 20 jaar gezeten? :maf:

Marokkaan_19
01-04-2009, 22:11
Bedoel je een betaalrekening? Maak je niet druk wat het journaal allemaal zegt. Zoiezo staat de Nederlandsche Bank gerandt tot het bedrag van €100.000,- per betaalhouder per rekening. ( Dus krijg je tot een bedrag van €100.000,- terug van de Staat ) Wanneer je een spaarrekening wilt openen, zou ik het zeker doen! Banken schreeuwen om spaarders. Alleen misschien zal de rente wel variabel zijn. Gewoon kijken welke bank het hoogste rente geeft. Dus wees niet bang meid. Zoiezo een betaalrekening is veiliger dan een spaarrekening. Je raadt haar de hoogste rente aan en je nick is moslimvrouw?? :maf: Ja je kan zorgeloos een rekening openen..

Fargh
02-04-2009, 08:56
In welke grot heb jij de afgelopen 20 jaar gezeten? :maf: :goedzo: je zegt ook altijd wat je denkt ...

bleomfontein
18-04-2009, 11:15
zoo jullie hoeven niet zo lelijk te doen hoor skkls!:@

aabbccdd
18-04-2009, 11:17
:haha: ze gaan je geld afpakken, pas op :eek:

zuidholland
18-04-2009, 11:18
schat heb je stuciefinanciering heb je werk dan moest echt eigen rekening openen.. wel dom vraag als ik eerlijk zeg...

mar0kkaantje
18-04-2009, 17:31
Bedoel je een betaalrekening? Maak je niet druk wat het journaal allemaal zegt. Zoiezo staat de Nederlandsche Bank gerandt tot het bedrag van €100.000,- per betaalhouder per rekening. ( Dus krijg je tot een bedrag van €100.000,- terug van de Staat ) Wanneer je een spaarrekening wilt openen, zou ik het zeker doen! Banken schreeuwen om spaarders. Alleen misschien zal de rente wel variabel zijn. Gewoon kijken welke bank het hoogste rente geeft. Dus wees niet bang meid. Zoiezo een betaalrekening is veiliger dan een spaarrekening. Yehh moslimvrouwtje. Waar heb je het over :jammer:

alhoceima_queen
18-04-2009, 17:48
Bedoel je een betaalrekening? Maak je niet druk wat het journaal allemaal zegt. Zoiezo staat de Nederlandsche Bank gerandt tot het bedrag van €100.000,- per betaalhouder per rekening. ( Dus krijg je tot een bedrag van €100.000,- terug van de Staat ) Wanneer je een spaarrekening wilt openen, zou ik het zeker doen! Banken schreeuwen om spaarders. Alleen misschien zal de rente wel variabel zijn. Gewoon kijken welke bank het hoogste rente geeft. Dus wees niet bang meid. Zoiezo een betaalrekening is veiliger dan een spaarrekening. Holy Sh*t. Meen je dat nou? Ga be3da op z'n minst een andere nick name nemen. Met je hoogste rente. Ewa tazz. :moe:

_hakima_
18-04-2009, 18:25
Bedoel je een betaalrekening? Maak je niet druk wat het journaal allemaal zegt. Zoiezo staat de Nederlandsche Bank gerandt tot het bedrag van €100.000,- per betaalhouder per rekening. ( Dus krijg je tot een bedrag van €100.000,- terug van de Staat ) Wanneer je een spaarrekening wilt openen, zou ik het zeker doen! Banken schreeuwen om spaarders. Alleen misschien zal de rente wel variabel zijn. Gewoon kijken welke bank het hoogste rente geeft. Dus wees niet bang meid. Zoiezo een betaalrekening is veiliger dan een spaarrekening. :wat?!: