Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuw Sen tijdschrift!

Pagina's : [1] 2 3

1980
07-04-2004, 18:54

Wie heeft em al gelezen? Het is echt een leuk blad! Eindelijk eens een blad zonder flauwekul. Vergelijk het maar met Yes maar dan voor de Mediterrane vrouw en wat maatschappelijker gericht. Zo worden veel actuele onderwerpen besproken en wat ik persoonlijk goed vind van het blad Sen is dat het geen vooroordelen kent maar deze eerder voorkomt door er een goede motivatie bij te geven. Een voorbeeld: Zo beweerde Hirshi Ali dat vrouwenbesnijdenis behoort tot de Islam. Fout! En vele niet moslims die dat dan nog steeds denken. Sen gaat hier op in en bewijst dan het tegendeel van Hirshi Ali. Dit soort onderwerpen miste ik vaak in andere tijdschriften. Logisch! Men hoort liever het slechte dan het goede, dat trekt meer mensen. Gelukkig bereikt Sen haar doelgroepen op een heel ander manier. Klasse! Hier neem een kijkje: www.senmagazine.com

roebla
07-04-2004, 19:03
Sorry ben een man :D

1980
07-04-2004, 19:06
Ja mannen kunnen het ook wel lezen. Zo leer je nog heel veel van de Middelandse Zee vrouwen :D Ik lees ook wel eens het autoblad...niets mis mee toch :rolleyes:

MarocSistah
07-04-2004, 19:08
Het blad trekt me niet :D Misschien val ik wel buiten de doelgroep. Al denk ik wel dat het een succesvol blad zal worden :)

1980
07-04-2004, 19:12

Origineel gepost door MarocSistah Het blad trekt me niet :D Misschien val ik wel buiten de doelgroep. Al denk ik wel dat het een succesvol blad zal worden :) Heb je het al gelezen? Hmmm jij houdt zeker meer van Hitkrant of Breakout bladen. Ach ja ieder zijn/haar eigen mening over dit blad. En ja ik denk dat het ook wel een succesvol blad gaat worden. Het is iets anders als anderen bladen.

MarocSistah
07-04-2004, 19:17
Nee. Ik ben eerder geïnteresseerd in bladen zoals HP de Tijd en de Elsevier. Ik heb het blad globaal doorgenomen. Wat mijn ogen zagen, was genoeg om het blad weer terug te leggen. Misschien als ik bij de tandarts zit de wachten, dat ik dan overweeg om het eens intensief door te lezen. ;)

AlHoceima_Leila
07-04-2004, 19:18
m ik ga ff lezen :D

1980
07-04-2004, 19:28
Origineel gepost door MarocSistah Nee. Ik ben eerder geïnteresseerd in bladen zoals HP de Tijd en de Elsevier. Ik heb het blad globaal doorgenomen. Wat mijn ogen zagen, was genoeg om het blad weer terug te leggen. Misschien als ik bij de tandarts zit de wachten, dat ik dan overweeg om het eens intensief door te lezen. ;) Niet gelezen maar wel al een oordeel? Goh jij zou wel eens de 2e Hirshi Ali kunnen worden. Dingen zeggen zonder de moeite te nemen om info of kennis te winnen. Hmm bij de tandarts zou je het misschien wel intensief lezen. Gier! Je vind die paar euro's gewoon te veel. Toch raad ik je aan om het eens te lezen Marocsistah je zult er geen spijt van krijgen. Sterker...je gaat na het lezen van Sen zelfs een topic openen met de titel: Sen tijdschrift mag je niet missen! :D

1980
07-04-2004, 19:36
Origineel gepost door Arthur Hirshi heeft nooit gezegd dat meisjesbesnijdenis tot de Islam behoort. Dat is een verdraaiing van de feiten. Ik heb het betreffende interview gezien en het was beschamend te moeten zien hoe de discussie werd verstierd door een paar hersenloze potentaten. Waarom altijd leugens gebruiken terwijl de waarheid an sich voldoening genoeg geeft? Het verstieren van een discussie met Hirshi Ali is een gewoonte geworden. Welk mens kan fatsoenlijk met haar discussieren als ze niet eens weet waar ze over praat? Besnijdenis is een traditie in haar land Somalië. Wat heeft de Islam ermee te maken? Het woord Islam is niet uit haar mond weg te nemen. En ze probeert al haar trauma's te schuiven naar de Islam. Maar vertel eens...over welke leugens heb jij het?

1980
07-04-2004, 19:39
Origineel gepost door AlHoceima_Leila m ik ga ff lezen :D ;)

MarocSistah
07-04-2004, 20:10
Origineel gepost door 1980 Niet gelezen maar wel al een oordeel? Goh jij zou wel eens de 2e Hirshi Ali kunnen worden. Dingen zeggen zonder de moeite te nemen om info of kennis te winnen. Hmm bij de tandarts zou je het misschien wel intensief lezen. Gier! Je vind die paar euro's gewoon te veel. Toch raad ik je aan om het eens te lezen Marocsistah je zult er geen spijt van krijgen. Sterker...je gaat na het lezen van Sen zelfs een topic openen met de titel: Sen tijdschrift mag je niet missen! :D Ik gierig? Integendeel. Die paar euro's besteed ik liever aan een kwalitatiever tijdschrift, ongeacht de prijs. En als ik zie wat op dit forum wel niet allemaal een topic verdient, kan ik eruit cocluderen dat het niveau van het tijdschrijft ook een niet al te bevredigend niveau heeft. :)

1980
07-04-2004, 20:23
Origineel gepost door MarocSistah Ik gierig? Integendeel. Die paar euro's besteed ik liever aan een kwalitatiever tijdschrift, ongeacht de prijs. En als ik zie wat op dit forum wel niet allemaal een topic verdient, kan ik eruit cocluderen dat het niveau van het tijdschrijft ook een niet al te bevredigend niveau heeft. :) Hmmzz jij vind het blad dus niks even goede vrienden. Wel jammer dat je het niet eens gelezen hebt terwijl je je oordeel kant en klaar hebt staan. En conclusies trekken vanuit een forum is niet zo slim van je. Want ik heb maar net de topic geopend, niet alle 16 miljoen mensen bezoeken dit forum. Beter ga je de Hitkrant lezen dan wordt je weer op de hoogte gebracht wat de reden is van de breuk van Ben en Jen. Wat Pamela in haar vrije tijd doet enz. Lekker interessant voor sommige :rolleyes: Doe mij maar een vleugje actueel, maatschappij en rondom Middelandse Zee onderwerpen...daar voel ik me het beste in thuis :D

fadoria
07-04-2004, 20:26
Sen..valt wel mee. SQ staat een interview met niemand minder dan de AEL Leider Aboetje :D

1980
07-04-2004, 20:32
Origineel gepost door fadoria Sen..valt wel mee. SQ staat een interview met niemand minder dan de AEL Leider Aboetje :D :verdriet:

MarocSistah
07-04-2004, 20:37

Origineel gepost door 1980 Hmmzz jij vind het blad dus niks even goede vrienden. Wel jammer dat je het niet eens gelezen hebt terwijl je je oordeel kant en klaar hebt staan. En conclusies trekken vanuit een forum is niet zo slim van je. Want ik heb maar net de topic geopend, niet alle 16 miljoen mensen bezoeken dit forum. Beter ga je de Hitkrant lezen dan wordt je weer op de hoogte gebracht wat de reden is van de breuk van Ben en Jen. Wat Pamela in haar vrije tijd doet enz. Lekker interessant voor sommige :rolleyes: Doe mij maar een vleugje actueel, maatschappij en rondom Middelandse Zee onderwerpen...daar voel ik me het beste in thuis :D Of je kunt niet lezen, of je kent de tijdschriften HP de Tijd en de Elsevier niet. Als je inderdaad in actuele onderwerpen geïnteresseerd bent, dan zou je beter weter weten. Dan zou je niet naar een flutblad grijpen, maar naar een kwalitatiever tijdschrift. En zoals jij je oordeel over mijn gierigheid hebt, zo heb ik mijn oordeel over het blad. En even over de topic. Dat je hier reclame (welliswaar mislukte) probeert te maken voor een blad, zegt al genoeg over het niveau van de gemiddellde topic.

Pagina's : [1] 2 3