Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 40 doden bij een bombardement op een moskee:

LZN
07-04-2004, 17:06

40 doden bij een bombardement op een moskee in Fallujah. gisteren avond en vanochtend zijn er minstens 48 doden gevallen bij amerikaanse aanvallen... http://www.islammemo.cc/news/one_news13.asp?IDNews=29113.

morpheus
07-04-2004, 17:09
***lijers :kwaad: dat worden dus weer vergeldingsacties van de Iraki's

Mohktari_girl16
07-04-2004, 17:11
kanke *******s inshallah gaaan ze in hel rotten kanke homo s

mocrow
07-04-2004, 17:13
Origineel gepost door morpheus ***lijers :kwaad: dat worden dus weer vergeldingsacties van de Iraki's :jammer:.......Zelfs een moskee kunnen ze niet laten staan......:jammer:

klonbyz
07-04-2004, 17:15

Hee hee hee,niet schelden....ze komen juist de vrijheid en de democratie brengen ja...stelletje ondankbare mensen dat jullie er zijn.

morpheus
07-04-2004, 17:19
Origineel gepost door klonbyz Hee hee hee,niet schelden....ze komen juist de vrijheid en de democratie brengen ja...stelletje ondankbare mensen dat jullie er zijn. oh ja , was ik ff vergeten, ik ga maar weer in mijn hoekje zitten en dankbaar zijn :jammer:

lady_nl
07-04-2004, 18:45
Origineel gepost door klonbyz Hee hee hee,niet schelden....ze komen juist de vrijheid en de democratie brengen ja...stelletje ondankbare mensen dat jullie er zijn. Ik zal het doorgeven aan de familieleden van de overledenen.

Peej
07-04-2004, 18:52
Ach ja, een maand geleden bliezen getrouwen van Satan Hoessein in Irak een volle shiiƩtische moskee op. En toen hoorde je hier niemand klagen. Hypocriete klootzakken.

AlHoceima_Leila
07-04-2004, 18:55
Mseken

morpheus
07-04-2004, 19:13
Origineel gepost door youssefback saddam hussein aanhangers? mm dat is niet bewezen,, ik denk dat de israeliers en de amerikanen dat hebben gedaan, ze wilden een burgeroolrog , omdat die mislukt was, gaven de schuld aan alqaeda en aan geest genaamd Al zarqawi??!:) nu hebben de irakezen met blote ogen gezien dat de amerikanen moskees bombarderen,, wie nu een moskee heeft gebombardeed is zeker in staat om een moskee twee maanden geleden op te blazen, en uit wanhoop zeiden de amerikanen dat buitenlanders en extremisten onrust veroozaken in irak, daarvoor gaven ze de schuld aan saddam en zijn vriendjes, tot nu toe zijn er ruim 160 irakezen, puur irakezen vermoord door amerikanen, britten en nog andere criminelen in de as van het kwaad, saddam is al lang opgepakt en irakezen en alleen irakezen zie ik op tv die met de correspondenten praten over martelaarschap en nog meer.... ook al waren de 'buitenlanders' schuldig aan de bevrijding en weerstand tegen amerika, maakt dat voor mij niet veel uit, het zijn moslims, broeders van elkaar, die uit de hele wereld kwamen, verlieten de zoetigheid van het leven, hun banen, studie, geld, familie, gezinnen en vader of moederland en gingen graag op zoek naar Ashahada, op zoek naar het paradijs, op zoek naar een overwinning met hulp van allah, of een martelaarschap voor allah, zodat onze profeet mohammed (saw) trots op hun zal zijn. Een martelaar gaat rechtstreeks naar het paradijs, zal niet gestraft worden in zijn graf of in de hel. Inshallah zijn al die moslims die het goed bedoelden en hard werkten volgens de koran en de soenna martelaren zijn..inshallah. en de overwinning komt,, moet komen,, dat is altijd zo geweest.. in veel gevechten was het aantal moslims kleiner dan dat van de vijanden, de wapens waren minder sterkt, mar de sterkste, de allersterkste wapens heeft niemand behalve een uitverkoren moslim voor de jihaad... en Youssefback heeft gesproken :goedzo: