Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vinden jullie nou van zulke meiden

Pagina's : [1] 2

nadorgirl85
07-04-2004, 15:35

hoi een vraagje wat vinden jullie van meisjes die een hoofdoek dragen om allen maar rustig te lijken van zema kijk wij houden ons zema met het geloof enzo maar onder tussen vriendjes en noem maar op en als ze niet in hun omgeving zijn hoefddoekje eraf jullie mening hier over

DOUKALIA18
07-04-2004, 15:38
boeit me niet wat andere uitspoken

moi21
07-04-2004, 15:40
moeten ze zelf weten maar t is naar mijn idee wel wat dubbel maar aan de andere kant wat als diegene gedwongen word? dan vind ik het een ander verhaal, er zijn 2 soorten naar mijn idee

misses_mokhtari
07-04-2004, 15:40
dom want hun families zouden misschien niet kunnen zien maar Allah (swt) ziet alles :)

sammmy
07-04-2004, 15:44

Origineel gepost door nadorgirl85 hoi een vraagje wat vinden jullie van meisjes die een hoofdoek dragen om allen maar rustig te lijken van zema kijk wij houden ons zema met het geloof enzo maar onder tussen vriendjes en noem maar op en als ze niet in hun omgeving zijn hoefddoekje eraf jullie mening hier over Wat Denk Je Zelf??? :rolleyes: Het Iets Iets tussen Allah En De Meiden.... :D

nadorgirl85
07-04-2004, 15:48
ik vroeg jullie het ook maar wat jullie er van vinden maar ja het blijft ook ieder ze eigen mening

Lady_moi
07-04-2004, 16:07
Ik vind da goed :)

Ghizlanetje
07-04-2004, 16:18
Origineel gepost door nadorgirl85 hoi een vraagje wat vinden jullie van meisjes die een hoofdoek dragen om allen maar rustig te lijken van zema kijk wij houden ons zema met het geloof enzo maar onder tussen vriendjes en noem maar op en als ze niet in hun omgeving zijn hoefddoekje eraf jullie mening hier over laat iedereen toch in z'n eigen waarde wat kan jou het schelen wat die meiden doen!!

Lady_moi
07-04-2004, 16:19
Sorry ma ik zou me ook druk maken om zulke dames Ze verpresten het voor alle meiskes die een hoofddoek drage Ma wat ik wel rot vind is da ze hier ene topic erover komt openen Ik raad haar aan omda tegen hun gezicht te zegge Origineel gepost door Ghizlanetje laat iedereen toch in z'n eigen waarde wat kan jou het schelen wat die meiden doen!!

lady_khadija
07-04-2004, 16:31
i don't care... het is Allahs taak om daarover te oordelen.......

Thug_Sebnia
07-04-2004, 16:32
uitgekotst onderwerp!

alhoceimagek
07-04-2004, 16:44
K Vind Dat Egt WaardeL00s Zo laag! © *MiSzGanGstaA* ™:

Ciham
07-04-2004, 17:17
Origineel gepost door Secret@ngel Leef en Laat Leven!!! Ik ga me niet druk maken om mensen die ik niet ken. Mensen verpesten het toch bijna altijd voor elkaar :rolleyes: :goedzo: helemaal mee eens!

M00nlight
07-04-2004, 18:25
Origineel gepost door nadorgirl85 hoi een vraagje wat vinden jullie van meisjes die een hoofdoek dragen om allen maar rustig te lijken van zema kijk wij houden ons zema met het geloof enzo maar onder tussen vriendjes en noem maar op en als ze niet in hun omgeving zijn hoefddoekje eraf jullie mening hier over Dus als je hoofddoek draagt mag je geen vriendje en als je geen hoofddoek draagt mag je wel een vriend? Je kunt een hoofddoek dragen om een verdere stap binnen de Islam te nemen... Daarvoor hoef je niet perfect te zijn. Ik draag een hoofddoek, maar niet om die reden el7amdulilah :) En afdoen, neeehhh... ;) Maar even terug op je vraag. Ik vind dat afschuwelijk. Dan snap ik niet waarom ze dat ene doekje om hun hoofd dragen. Voor Allah (eigen ook voor henzelf), of voor anderen; ouders, vrienden etc. Maar voor de meiden die dat doen, allahi 3awenhoem en isme7lhoem. Hopen allen het beste voor iedereen. Tenminste ik. :zwaai: Doedoeg. N.

sweet_nadoria
07-04-2004, 18:49

Ewa ja ... Zulke mensen weten zelf al dat ze schijnheilig zijn maar ja wie ben ik om dat tegen hun te zeggen ... Iedereen weet dat Allah alles ziet en hoort ... waar je ook bent !!! Moge Allah de dwalenden leiden naar het rechte pad .. Moge Allah hen ogen openen en hen laten realiseren dat we maar een reiziger zijn op deze Dunya .. Het echte leven begint hierna pas .. Ons leven op aarde is enkel een beproeving ... Moge Allah onze harten vullen met meer liefde voor het geloof .. Ameen ... Liefs, S. Nadoria

Pagina's : [1] 2