Bekijk originele versie : Tip: Leuke cadeautips voor hem&haar!
[ salaam ma3lekom allemaal,
er zijn al vele van zulke topics geopend maar aangezien ze allemaal nogal rommelig zijn plaats ik hier nog een cadeautip forum. Heb je leuke idëen plaats dan meteen waar je dit zou kunnen kopen, krijgen, doen etc. en zet niet alleen het idee erop, dat is wel zo fijn zodat een ander er ook echt iets aan heeft! :)
De cadeau's kunnen variëren voor iedereen, plaats dus ideetjes voor zowel jongeren die een cadeautje kunnen geven voor hun relatie, maar ook voor vrouwen die al jarenlang getrouwd zijn, of meiden die een familie lid hebben die gaan trouwen en daar graag een presentje aan willen geven ...
Ik zal zelf ook wat idëen plaatsen,
so up up up let's start! ]
:) Let's go .
SerieuzeLady17
29-03-2009, 17:49
http://i42.tinypic.com/25unwad.jpg
Chocoladehart van de smikky, je kan tekst naar eigen wens laten doen!
SerieuzeLady17
29-03-2009, 17:51
Ben je zwanger en wil je dit vertellen en hem gelijk een steuntje in de goede richting sturen, maar niet al te veel druk willen geven om duidelijk te maken dat je een goede papa en mama wilt hebben voor je kleintje ?
Look at this .... Een mooi islamitisch boek, met alle feiten en tips hoe je het beste zo een gezin kunt leiden op een rij!
http://www.islamboeken.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=44&zenid=f3d346ad54d996907fea396f5bf8a1d0
Pak het in, in een rieten mandje voeg er een fles of speen aan toe met de tekst 'de liefste papa' een lief en zacht knuffeltje het boek erbij ... en sluit het rietenmandje met een roze en blauwe satijnen strik eromheen :goedzo:
Supernice idee!
_MarokkaaNTjuH_
29-03-2009, 18:28
Notiii
souad_Berkania
29-03-2009, 18:33
http://i42.tinypic.com/25unwad.jpg
Chocoladehart van de smikky, je kan tekst naar eigen wens laten doen!
waar kan je die laten maken
Haliimatjuh
30-03-2009, 10:50
Kennen jullie ergens waar ik kan chocoladefondueen??
Amber_88
30-03-2009, 10:50
:goedzo: Leuke topic!!!
UP UP UP :banana: :banana: :banana:
ChupaChup82
30-03-2009, 16:00
Leuke topic! Toevallig ben ik op zoek naar een cadeautje voor mijn beste vriendin. We hebben alles al zo'n beetje gehad.
Heeft iemand nog andere tips?
Deze komt in mijn favorites!
Up up.....
Voor een huwelijksverjaardag: Een badjas waar je elkaars naam in laat graveren..
Of elkaar (voor 2!;)) een reisje cadeau doen
SgattigMeisje
30-03-2009, 18:44
waar kan je die laten maken
Staat erbij, SMIKKY...
mokergirl_4ever
01-04-2009, 09:06
Ik ben opzoek naar een cadeautje voor mn zusje.
Dus plaats nog meer leuke ideeen
Up!
mokergirl_4ever
01-04-2009, 09:16
Hoe oud is je zusje ?
18!
mokergirl_4ever
01-04-2009, 09:35
Ik weet niet wanneer ze jarig is maar in scheveningen kan je samen bungeejumpen tegelijk boven de noordzee, een mooie ervaring om samen met je zusje te delen, het is dan wel niet in een cadeau vorm maar wel een prachtige herinnering die je erop na heb.
Ik ga nog even verder denken voor je! laat me horen of je dat bungee jumpen iets vind ?
Vandaag is ze jarig:haha:!
Het is wel een leuk idee, alleen ik denk dat ik het niet echt wat voor haar is!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.