Bekijk originele versie : Vrouwen die mishandelt worden/werden!!!
Salaam allemaal,
Ik ben bezig aan een verhaal, een van de deeltjes in mijn verhaal gaan over mishandeling. Ik zou graag een getuigenis horen van meisjes/vrouwen die ooit werden mishandelt of die nog steeds worden mishandelt. Ik zou graag de mensen bewust willen maken dat het niets te maken heeft met religie maar met achterlijke mannen die denken dat ze machtig zijn. Ook mag je reageren als je iemand kent die word mishandelt, alsjeblief ik heb dit echt nodig om van mijn verhaal een geslaagd project te maken,
je kan het me altijd laten weten via een pm'etje of gewoon hier reageren, alvast bedankt
boesas
Lady_moi
07-04-2004, 14:24
Gij gebruikt mense die mishandelt zijn gewoon zoda gij een geslaagd project krijgt??
ModderFokker
07-04-2004, 14:39
ga naar hirsi-ali.nl, die kan je wel op weg helpen
Lady_moi
07-04-2004, 15:19
Ja toch alé
Die mense hebbe steun, liefde en geduld nodig en iemand die naar hen luisterd en hen begrijpt en hen probeert te helpen
Maar toch nie voor zoiets éh
Origineel gepost door Weertje
Precies, dat wou ik ook net gaan schrijven.
ik werk in een vrouwenopvang en kan je wel wat informatie geven, maar geen verhalen van andere mensen natuurlijk, dat is beroepsgeheim, en ook al gebruik je geen namen zou niet willen dat iemand haar verhaal hier leest.
vraag me maar wat je weten wilt, maar een ding: de meeste mannnen zijn inderdaad achterlijke en die vrouwen hebben steun nodig maar er zijn er ook genoeg die hun man slaan,zie het ook vaak genoeg andersom voorkomen. en het is een wisselwerking tussen beide het is niet altijd zo dat alleen die vrouw het slachtoffer is, vaak wel maar t komt van beide kanten
Ghizlanetje
07-04-2004, 17:09
Mag je ook jezelf aanmelden als iemand mishandeld??! :p:p
Ghizlanetje
07-04-2004, 17:13
Origineel gepost door Ghizlanetje
Mag je ook jezelf aanmelden als iemand mishandeld??! :p:p
.... zal er geen grappen meer over maken :o
hhtWillem
08-04-2004, 13:58
Origineel gepost door qwatra
Salaam allemaal,
Ik ben bezig aan een verhaal, een van de deeltjes in mijn verhaal gaan over mishandeling. Ik zou graag een getuigenis horen van meisjes/vrouwen die ooit werden mishandelt of die nog steeds worden mishandelt. Ik zou graag de mensen bewust willen maken dat het niets te maken heeft met religie maar met achterlijke mannen die denken dat ze machtig zijn. Ook mag je reageren als je iemand kent die word mishandelt, alsjeblief ik heb dit echt nodig om van mijn verhaal een geslaagd project te maken,
je kan het me altijd laten weten via een pm'etje of gewoon hier reageren, alvast bedankt
boesas
Jammer dat je al gelijk bepaalde dingen wil uitsluiten waarom iemand de ander mishandeld.
Mijnsinziens moet je voor alles open staan en niet gelijk bv de religie uitsluiten.
Mishandeling komt in alle lagen van de bevolking voor en om de meest uiteenlopende redenen.
Als je mensen bewust wil maken en wil voorlichten, doe dat dan breed.
Origineel gepost door Lady_moi
Ja toch alé
Die mense hebbe steun, liefde en geduld nodig en iemand die naar hen luisterd en hen begrijpt en hen probeert te helpen
Maar toch nie voor zoiets éh
Kijk het enigste wat ik vroeg is mensen die mishandelt worden, ik wil er wat over schrijven, ik wil niet om het even wat uit men duim gaan zuigen en dat aan de mensen voor leggen, ik wil de mensen die mijn verhaal ooit zullen lezen niet bedotten met zelf uitgevonden verhaaltjes.En als jij dat nog steeds belachelijk vind hoef je toch helemaal niet te reageren, tenzij je mishandelt wordt, zoek je hulp????
mohim toch nog vele boesas
Origineel gepost door hhtWillem
Jammer dat je al gelijk bepaalde dingen wil uitsluiten waarom iemand de ander mishandeld.
Mijnsinziens moet je voor alles open staan en niet gelijk bv de religie uitsluiten.
Mishandeling komt in alle lagen van de bevolking voor en om de meest uiteenlopende redenen.
Als je mensen bewust wil maken en wil voorlichten, doe dat dan breed.
Kijk ik sluit 1 ding al zeker uit en dat is Islam (of in het algemeen de religie), want in de islam mag je je vrouw gewoonweg niet slaan, en dat zien vele nederlanders vaak verkeerd, het staat helemaal niet in de koran dat je je vrouw moet mishandelen, integendeel. Ja mishandelen komt wel degelijk in alle standen, lagen, miliues(en noem maar op,..) voor, het gebeurt zowel bij allochtonen als autochtonen. De bedoeling van deze topic was niet de mensen voorlichten, ik zocht enkel naar slachtoffers die men verhaal compleet kunnen/ willen maken.
dank je wel om weer es onnodig te reageren...
oh ja door de frustaties die sommigen hier bij me hebben opgewekt ben ik de meisjes die me een pm'tje stuurden vergeten te bedanken, met jullie verhaaltjes (ok ik mag ze niet van iedereen gebruiken, maar dat maakt niet uit) sta ik al heel wat verder met mijn hoofdstuk "mishandeling" Shokran en love you girls
boesas
(hebben jullie nog meer verhaaltjes, laat me wat weten, he)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.