Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisje pleegt ruim vijftig inbraken

minga
07-04-2004, 13:58

EMMELOORD - Een 18-jarig meisje uit de Noordoostpolder wordt verdacht van ruim vijftig inbraken en diefstallen uit woningen en auto's in Emmeloord. De meeste delicten pleegde zij toen ze nog minderjarig was, zo maakte de politie woensdag bekend. De verdachte zit in voorlopige hechtenis en moet in mei voor de kinderrechter in Lelystad verschijnen... nou het zou je dochter maar moeten zijn :o

tonk
07-04-2004, 14:01
Als ze net zo goed is in uitbreken als in inbreken (pas na 50 keer gepakt is best een prestatie) hoeft ze zich over een eventuele gevangenisschap geen zorgen te maken. :D

nour_el_imen_
07-04-2004, 14:21
:giechel: ik denk dat je gelijk hebt tonk........... ze komt er zo weer uit................. en ja zal je dochter maar zijn........... kan trouwens ook zo zijn dat de ouders haar stuurden dit te doen............

minga
07-04-2004, 15:38
:D hhh dat kan nour :hihi:

nour_el_imen_
07-04-2004, 16:24

Origineel gepost door minga :D hhh dat kan nour :hihi: ja tegenwoordig doen mensen van alles met hun kinderen....... dus dit zou zo vreemd nog niet zijn

Ole_Guapa
08-04-2004, 01:42
Ja, ik weet er het fijne niet van natuurlijk. Ik weet alleen dat die snotjochies die in mijn huis hebben ingebroken zijn opgepakt. 14 en 15 jaar oud en 125 inbraken op hun naam. Maar het was dan ook een familiebedrijf. De kinderen konden mooi worden ingezet om door kleine bovenraampjes heen te kruipen. Echt, die kinderen hebben nul procent kans in deze wereld. Overigens heeft de wijkagent me wel aan het denken gezet. Hij zei: Die snotjochies zijn hopeloze gevallen, totaal verrot door hun opvoeding. Maar ik zou graag eens een hartig woordje spreken met al die zogenaamd "fatsoenlijke" middenstanders waar die jongetjes hun spullen aan verkochten. Jongetje van 14 / 15 jaar komt met een doos juwelen aan bij een gevestigde juwelier. Die koopt zonder omhaal voor een paar tientjes de hele handel. En achteraf de vermoorde onschuld spelen...... Ik heb dat zelf ook ervaren. Twee dagen ná de inbraak kon ik bij "keurige" ceedeezaken mijn eigen ceedees terugkopen op de afdeling "tweedehands". In Arnhem in "Play it again" achter de Bijenkorf. Toen ik hen vroeg om mee te werken bij het onderzoek, zeiden ze: "je kunt toch niets bewijzen". Pas toen ik kon bewijzen dat het mijn eigen ceedees waren. (mijn naam stond er nog gewoon in) Toen draaiden ze ineens om als een blad aan een boom, één en al medewerking. Dàt soort gasten, daar ga ik pas ècht van over m'n nek.

hhtWillem
08-04-2004, 08:20
Origineel gepost door Ole_Guapa Ja, ik weet er het fijne niet van natuurlijk. Ik weet alleen dat die snotjochies die in mijn huis hebben ingebroken zijn opgepakt. 14 en 15 jaar oud en 125 inbraken op hun naam. Maar het was dan ook een familiebedrijf. De kinderen konden mooi worden ingezet om door kleine bovenraampjes heen te kruipen. Echt, die kinderen hebben nul procent kans in deze wereld. Overigens heeft de wijkagent me wel aan het denken gezet. Hij zei: Die snotjochies zijn hopeloze gevallen, totaal verrot door hun opvoeding. Maar ik zou graag eens een hartig woordje spreken met al die zogenaamd "fatsoenlijke" middenstanders waar die jongetjes hun spullen aan verkochten. Jongetje van 14 / 15 jaar komt met een doos juwelen aan bij een gevestigde juwelier. Die koopt zonder omhaal voor een paar tientjes de hele handel. En achteraf de vermoorde onschuld spelen...... Ik heb dat zelf ook ervaren. Twee dagen ná de inbraak kon ik bij "keurige" ceedeezaken mijn eigen ceedees terugkopen op de afdeling "tweedehands". In Arnhem in "Play it again" achter de Bijenkorf. Toen ik hen vroeg om mee te werken bij het onderzoek, zeiden ze: "je kunt toch niets bewijzen". Pas toen ik kon bewijzen dat het mijn eigen ceedees waren. (mijn naam stond er nog gewoon in) Toen draaiden ze ineens om als een blad aan een boom, één en al medewerking. Dàt soort gasten, daar ga ik pas ècht van over m'n nek. Hoezo een en al medewerking? Wat hebben ze gedaan dan?...en...wat heb jij gedaan dan? ben wel benieuwd....

minga
08-04-2004, 11:44
:hihi: ya mensen

hhtWillem
08-04-2004, 14:43
Origineel gepost door ChILOuT zij is een gangster bitch daaom :P goooo goooooo :D