Bekijk originele versie : Nederlan is een rasistische land geworden
Nederrland is een rasistische land geworden als er meer rasisten toenemen dan kan ik je geranderen dan er een derde wereld zal komen gelukkig is er wel een kleine bevolking onder de nederlanders met normen en waarde die nog respect hebben voor anderen maar ik betreur het dat een grote deel aanhangers willen worden als hitler
hitler dat is wel een beetje ver gezocht vind je ook niet?....trouwens had je haast bij het type dame :D ik kan je wel een cursus geven :Iluvu: alhowel ik er ook niet zo best in ben :o
Origineel gepost door livies
Nederrland is een rasistische land geworden als er meer rasisten toenemen dan kan ik je geranderen dan er een derde wereld zal komen gelukkig is er wel een kleine bevolking onder de nederlanders met normen en waarde die nog respect hebben voor anderen maar ik betreur het dat een grote deel aanhangers willen worden als hitler
Overdrijven is blijkbaar de laatste mode :D :D ;)
Je lijkt Nawijn wel :D
Ik zeg precies wat alle buitenlanders denken
waar zijn nou precies de nedrlanders nou bang voor?
tenslotte het land is door god gemaakt
AAAbracadaver
07-04-2004, 13:22
Ik zeg precies wat alle buitenlanders denken
Wat een triest groepje vertegenwoordig je dan..... :rolleyes:
Nou, jij, Livies, zegt wat alle buitenlanders zeggen? Jij weet wat alle buitenlanders denken? Als dat echt zo is kun je op een kermis als wereldwonder nog geld verdienen. Of je hallucineert, en dan moet je tabletjes nemen.
He, Jacko, wel beleefd blijven he .... Je praat tegen een dame, een medium, een soort islamitische Jomanda ...
ja ik hoor vaak dat nedrlanders zeuren en niet te vergeten over de media de media zend dingen omdat een grote behoefte is om te horen dat een marokkaan een snoepje heeft gejat in plaats dat we bezig moeten houden wat nou de plannen van amerika zijn want dat zijn de grote teroristen
hmmm maar zeg dan niet dat je voor ons allen spreekt schat
maga salaam
Het enige triest volkje zijn de rasisten die van hun ouders nooit geleerd hebben wat respect nou eigenlijk betekend
dan ben jij geen buitenlander minga
AAAbracadaver
07-04-2004, 13:30
Origineel gepost door Scottie
Nou, jij, Livies, zegt wat alle buitenlanders zeggen? Jij weet wat alle buitenlanders denken? Als dat echt zo is kun je op een kermis als wereldwonder nog geld verdienen. Of je hallucineert, en dan moet je tabletjes nemen.
He, Jacko, wel beleefd blijven he .... Je praat tegen een dame, een medium, een soort islamitische Jomanda ...
Jomanda hield een half jaartje haar muil dicht. Dat kan in het geval van livies ook geen kwaad denk ik zo. :D
Toch leuk hoe zei als Islamitisch medium in no time van Marokkaanse probleemjongeren weet over te springen naar een vermoed Amerikaans staatsterrorisme.
Het enige triest volkje zijn de rasisten die van hun ouders nooit geleerd hebben wat respect nou eigenlijk betekend
Nou zeg je wat verstandigs.
Alleen dat "triest" volkje bestaat uit alle nationaliteiten ;)
dan ben jij geen buitenlander minga
Jawel,
tenzij er ook witte Nederlanders in Beni Makada, Jirari 1 wonen :D
Grendel, Jirari 1 (een paar meter voorbij de moskee)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.