Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spataders

tawheed
27-03-2009, 17:21

Salamoe 3aleikom, Ik heb last van spataderen, het is begonnen tijdens de zwangerschap en ik heb het nu al bijna 3 jaar later nog steeds , het wordt ook steeds erger.Zijn er hier meiden die er ook last van hebben wat hebben ze gedaan, wat helpt goed, wie heeft ze laten laseren of laten uit spuiten.Kortom alle adviezen zijn welkom.

tawheed
27-03-2009, 21:48
kom op meiden met u adviezen

massin
27-03-2009, 22:58
Salamo alikom beste zuster in Islam, Als u wist gaan laseren, dan kan het goed gaan over een paar jaar, maar daarna keert het terug, en krijg je pijn van. Er is niets beters in heden dan wat ik nu tegen jou ga zeggen fi sabibi Allah, 1) Je moet speciale kousen aanschaffen die je strak op je benen aantrekt. Het zou heel goed zijn als je ook twee doeken, of twee lange sokken nat maakt met azijn en onder medische sokken aantrekt, en na een uur verwijder je deze azijndoeken. 2) Je moet niet veel staan, of veel zitten. Het zou beter zijn als je meer beweegt, met bewegen bedoel ik sporten. De beste sport is hardlopen. Doe dat 3 keer per week, en loop andere dagen meer. 3) Koop mosterdzaden, en laat deze vers malen. Pak 2 grote lepels van de gemalen mosterd en doe deze in 6 liter water warm water. Doe dan je voeten er in voor een half uur. Dit zorgt ervoor dat de bloed van je voeten tot aan je hoofdt goed stroomt, en de bloedvaten verbetert. Je moet wel kunnen volhouden, en geef niet snel op na een maand! Doe deze techniek elk dag, als je daartoe in staat bent. 4) Sadaqa geven, onze profeet (vzmh) zei: geneest u zieken met sadaqa. 5) Wa Allaho A3lam

tawheed
29-03-2009, 16:57
salamoe 3aleikom , hartstikke bedankt voor je adviezen. Waar kan ik die mosterdzaden kopen . en kan ik niet in plaats van strakke sokken niet gewoon gewoon van die sokken bestellen die je speciaal voor spataders gebruikt alvast bedankt

massin
29-03-2009, 18:36

De strakke sokken moet je krijgen via het recept van huisarts, en dan worden ze gemeten in de apotheek of bij de medische winkel opdat ze bij jou passen. Mosterdzaden kun je halen bij de kruideniers, in het Arabisch heet dat ( Al gardal), twee keer komt dat voor in de Koran. Hou vol, en elk pijn die u krijgt zul je beloond voor worden.