Bekijk originele versie : Moslim en toch okselfris ...
Nou, het eerste wat ik dacht toen ik de krant, een hele foute, opensloeg was: "Hm, lekker lijf ...". Maar toen ik de krant uivouwde zag ik de hele foto. Een jonge blote moslim die een knappe man, met tulband, afgebeeld op een bord, boven zijn hoofd meedraagt.
Een blote, wellicht moslimgelovige die een foto van een geestelijk leider, of lijder, met zich meedraagt. Hij moet wel okselfris zijn, in Irak is de wind die waait vast fris en koel. In tegenstelling tot andere winden, die de geest bezwangeren met leugens en machtspolitiek en iedere god, ook Allah een gruwel moeten zijn.
In zijn jeugdig enthousiasme, of vanwege het geld dat hij krijgt om dat bord omhoog te houden voor een camera, ziet hij er jong en vitaal uit. Die geestelijk leider blijkt echter een bandiet die bloed aan zijn handen heeft. Hem wacht de gevangenis en boete. Hopelijk koopt die jonge drager een hemd om zijn lijf mee te bedekken.
Weten jullie waar aan ik moest denken? Nee? Aan de botenoptocht van onze lesbo's en homo's m/v, christen en moslim. Straks weer gedurende de GayPride. Op die ene hopelijk zonnige dag laten zij zien wie ze zijn. Niet alleen brave Nederlanders, belastingbetalend en werkend/sturderend en trouw maar ook levende wezens; beminnend, hunkerend, gevend en tolerant en vooral accepterend veel dat en velen die "anders" zijn.
Op die ene dag laten zij zien wie zij zijn, levend en genietend en uitstijgend boven de enge burgermansmoraal. Dan, zijnde God's schepping, zijn zij in de ogen van vele benarde christenen en in hun kielzog starre moslisms toch vuilakken voor wie een SS-kamp nog te goed zou zijn.
Als een halfnaakte moslim de verkeerde leider omhoog houdt dan wordt dat gezien als goed, althans, door die benauwde moslims:
http://members.chello.nl/nastol/1.jpeg
Andersom niet. Kortom, het ene bloot is het andere niet.
Origineel gepost door Scottie
Weet je waar aan ik toch moest denken? Nee? Aan de botenoptocht van onze lesbo's en homo's. Straks weer gedurende GayPride. Op die ene zonnige dag laten ze zien we ze zijn, niet alleen brave Nederlanders, belastingbetalend en werkend en trouw maar op die ene dag ook een levend wezend; beminnend, hunkerend, gevend en tolerant en vooral accepterend veel en velen dat en die anders zijn.
Zijn we dat niet allemaal, hunkerend naar zoveel. Eindelijk kunnen uitkomen voor.....
Het gaat hier ook niet echt om het "plaatje" erbij, dat kun je zelf ook wel verzinnen.
Nou, mensen, jullie weten dat ik een grote mond heb, of vervelende vingers, maar een plaatje bij mijn praatje plaatsen, dat kan ik niet.
Watje ...
Toch gelukt. En die pagina heb ik vanmorgen uit de Telegraaf van mijn favoriete koffieshop gestolen. Voor jullie, allemaal. Nadat ik bloed had gedoneerd bij het Rode Kruis. Zij weten niet dat ik een risicofactor ben:
"Bent u mansgezind?"
"Neen"
"Schrijft u voor Marokko.nl?"
"Jawel, mevrouw"
"D'r uit, weg, uit m'n ogen, gij addergebroed ...."
Nou, als je even wacht dan zoek ik mijn hoofddoek, het kan erg waaien in Zuid Oost.
Bitchie, zie je zelf nou niet in dat je er een kick van krijgt als je weer eens iets beledigend over de moslims zegt?
Kom op man, verzin eens iets anders. We weten nu dat je een moslim hatende homo bent...die het liefst een kleine marokkaanse jongetje in zijn bedje zou willen hebben.
Zeg Scot,
Jij woont in Zuidoost toch? Waar woon je ergens? Toevallig in de buurt van de Amsterdamse poort?
Zo'n leider crimineel? Ik denk als je hem crimineel vindt dat alle leiders crimineel zijn. Oorlog = oorlog.
snottie toch ben je weer bezig? en hoe weet je dat hij okselfris is?....sommige winden kunnen sommige plekken niet bereiken :D
Origineel gepost door Scottie
Nou, het eerste wat ik dacht toen ik de krant, een hele foute, opensloeg was: "Hm, lekker lijf ...". Maar toen ik de krant uivouwde zag ik de hele foto. Een jonge blote moslim die een knappe man, met tulband, afgebeeld op een bord, boven zijn hoofd meedraagt.
Een blote, wellicht moslimgelovige die een foto van een geestelijk leider, of lijder, met zich meedraagt. Hij moet wel okselfris zijn, in Irak is de wind die waait vast fris en koel. In tegenstelling tot andere winden, die de geest bezwangeren met leugens en machtspolitiek en iedere god, ook Allah een gruwel moeten zijn.
In zijn jeugdig enthousiasme, of vanwege het geld dat hij krijgt om dat bord omhoog te houden voor een camera, ziet hij er jong en vitaal uit. Die geestelijk leider blijkt echter een bandiet die bloed aan zijn handen heeft. Hem wacht de gevangenis en boete. Hopelijk koopt die jonge drager een hemd om zijn lijf mee te bedekken.
Weten jullie waar aan ik moest denken? Nee? Aan de botenoptocht van onze lesbo's en homo's m/v, christen en moslim. Straks weer gedurende de GayPride. Op die ene hopelijk zonnige dag laten zij zien wie ze zijn. Niet alleen brave Nederlanders, belastingbetalend en werkend/sturderend en trouw maar ook levende wezens; beminnend, hunkerend, gevend en tolerant en vooral accepterend veel dat en velen die "anders" zijn.
Op die ene dag laten zij zien wie zij zijn, levend en genietend en uitstijgend boven de enge burgermansmoraal. Dan, zijnde God's schepping, zijn zij in de ogen van vele benarde christenen en in hun kielzog starre moslisms toch vuilakken voor wie een SS-kamp nog te goed zou zijn.
Als een halfnaakte moslim de verkeerde leider omhoog houdt dan wordt dat gezien als goed, althans, door die benauwde moslims:
http://members.chello.nl/nastol/1.jpeg
Andersom niet. Kortom, het ene bloot is het andere niet.
je ouwhoert weer te veel. weer zit je vol aan names die nochtans door geen enkele instelling zijn bevestigd behalve het pentagon. ik meld dit topic dus ook meteen aan en hoop dat hij zo weg wordt gehaald want hij slaat nergens op. het enige feit dat je hier laat zien is een foto voor de rest feitloos.
Dacht dat we hier in Nederland het recht van vrije meningsuiting hadden maar als ik hier zo lees kom je toch echt van een koude kermis thuis (dit betekent voor degene die deze uitdrukking niet kennen dat je niet net thuis komt van de kermis maar dat je een andere reactie krijgt als dat je zou denken)
Het lijkt er op alsof de moslims wel van alles mogen roepen maar als niet moslim moet je dus rekening houden met de gevoelens van anderen.
Lijkt me geen frisse zaak.
john020
vrije meningsuiting houdt niet in dat je hier onzin topics mag openen daar hebben we de columns in de metro voor.
moet ik dit nu melden bij de beheerder?
Nou, John020, welkom aan boord. Je hebt al gelijk door uit welke hoek die wind waait en die hoek heet DiscriminatieCorner.
Ik ga die nare Koz een stukje laten lezen dat onderaan die foto stond die ik meestuurde en die andere deelnemers als het ware steeds maar doorgeven. Heerlijk, ze waaien met alle winden mee ...
Lees en huiver, een soort van Hitler maar dan met tulband. "Moge hij daar straks in welke wind dan ook aan worden opgehangen en zijn God verantwoording afleggen ...."
'Terroriseer de vijand'
Van onze correspondent
BAGDAD, dinsdag
De sjiitische klerk Mocktada al-Sadr is al sinds de omverwerping van het regime van Saddam Hoessein een lastige klant voor de Amerikanen.
De nog jonge geestelijke (30) heeft zich altijd fel verzet tegen de Amerikaanse bezetters. Dit ondanks het feit dat zijn vader, Mohammed Sadik al-Sadr en twee van zijn oude-re broers werden vermoord door de mannen van Saddam.
Vader Mohammed was een geestelijke die als één van de weinigen openlijk de strijd l met Saddam durfde aan tel gaan. Zijn zoon, die nu door de Amerikanen wordt gezocht, heeft zijn populariteit voor een groot deel aan de goede ' naam van zijn vader te danken.
Moektada zelf wordt door meer ervaren sjiitische leiders niet al te serieus genomen. Zijn korankennis zou daarvoor te gering zijn. Hij heeft echter een relatief kleine groep jonge gelovigen om zich heen verzameld bij wie zijn donderpreken tegen de Amerikanen wel goed aankomen. „Terroriseer de vijand. God zal je rijkelijk belonen", is een van zijn boodschappen. Zijn krant al-Hawza riep volgens de Amerikanen op tot haat en het bedrijf werd gesloten.
Al-Sadr laat het echter niet bij woorden alleen. Zijn inmiddels verboden Mehdi-mili-tie is berucht. Hele wijken worden door hen geterroriseerd. De geestelijke wordt er ook van beschuldigd betrokken te zijn geweest bij de moord op een rivaliserende klerk in Najaf vorig jaar. Het is een beschuldiging die door al-Sadr wordt tegengesproken.
De sjiieten waren tot voor kort blij met de door Ameri-
kaanse geleide invasie omdat ze onder Saddam gedwongen werden de tweede viool te spelen achter de soennitische minderheid in het land. Nu vrezen ze niet genoeg macht te krijgen.
Zeg Grover
Is het zo erg met je dat je niet zelf iets kan opknappen?
Vind het echt zielig dat je meteen naar de mod's loopt om je ongenoegen duidelijk te maken.
Hebben mijn grootouders en ouders daarvoor gestreden om je mening te kunnen uiten?
Klikken noemen ze dat geloof ik :zweep:
He Scottie
goede berichten man
lees ze met plezier
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.