Bekijk originele versie : wie wordt vaak gediscrimineerd????
salaam oualikoum allemaal,
tegenwoordig wordt over de hele wereld alleen maar terroristen en islam
wie kent dat verschijnsel of wie herkent dat???
Lady_moi
02-11-2002, 15:18
waarom is hij een aap?heb je uzelf nie goed bekeken APIN
en hoe voelt het nu ik jou heb uitgescholden
ben ik het er met jullie heemaal meeeeeeeeeeeeeeee eens
groetjes moi
BerberLayD
01-03-2003, 23:34
HIND,...DIE WORD GEDISCRIMINEERD,..ITFOEEEE...:tranen:
Ik weet niet of ik gediscrimineerd wordt, maar ik ben nederlandse met een hijab al hamullilah, en er wordt wel eens over me gepraat, maar weet niet of dat positief of negattief bedoeld wordt, maar ghair inshAllah, als het negatief is komen ze er zelf wel achter op de dag des oordeels. :zwaai:
BerberLayD
02-03-2003, 10:51
GOED HOOR MEID,..BEN JE SERIEUS NEDERLANDSCH? IK VIND HET HEEEL KNAP DAT JE DAT DOET EN DAT JE IN DE ISLAM GELOOFT
Zelfkritiek
02-03-2003, 11:22
Vrijwel iedereen discrimineert, bewust en onbewust...
Als ik sommige Marokkanen hoor praten over negers, joden, homo's, anders gelovigen, enz, dan is daar zeer zeker sprake van discriminatie!
praatjes
02-03-2003, 14:20
Ik vind dat men zich niet aan discriminatie moet vast klampen, want wie dat wel doet... zal ongetwijfelt dat verschijnsel ook toepassen op anderen.
ik wordt altijd gevolgd door bewakers in die winkels :rolleyes:
ik begrijp ook niet waarom :kwaad:
haileselassie
03-03-2003, 06:38
als ik op straat marokkanen en andere zogenaamde moslims tegenkom, uitgezonderd natuurlijk goede moslims (paar), kijken ze me altijd vuil aan, of ze doen net als ze je niet zien.
Sommige, vooral jongeren, die duidelijk school- en werkloos zijn, hebben dan ook nog zo'n spuug-gedrag, als je langs hun loopt, of fietst.
De Doekjesmoslims zullen helemaal bij grote uitzondering een antwoord geven op je vriendelijke groet, maar hun vergeef ik, want zij zijn geinstrueerd dat alle mannen groot gevaar zijn, en zijn vrijwillig gekastreerd in hun zelfbewustzijn, of zouden anders wel onfatsoenlijke vrouwen zijn; "waarom groet jij die man, huh!!!!!"
Voor hen allen ben ik natuurlijk een nederlander, en dus een ongelovige,
en de koran discrimineert alle ongelovigen of anders gelovigen, tenminste zo hebben jullie het al generaties lang (verkeerd) uitgelegd, dus ja, ZEIK DUS NIET,ALS JE ZELF EEN KEER GEDISCRIMINEERD WORDT, of wordt een keer eerlijk tegenover jezelf, en zeg discriminatie is een gedrag, dat voortkomt uit wantrouwen van de ander, of uit angst, en dan weet je meteen, dat dat geen eigenschappen zijn van Allah, maar soms wel begrijpelijk ( meisje loopt alleen op straat, groepje jongens op hoek straat ), en dus is die persoon gevangen in angst en wantrouwen, en dus is die persoon niet goede relatie met Allah,
Dus, als jouw relatie met Allah,Jezus, Musa, Bhoedha, Hindoe,of JEZELF goed en gezond is, dan heb je geen last van diskriminatie; je ziet wel dat het er is maar je weet ook hoe het komt, en je bent vervuld van liefde voor die persoon, want zijn relatie met Allah enz. is niet goed.
En soms, bij werkproblemen, kun je het bespreekbaar maken, maar dan moet je wel weten of ze je discrimineren op je ras, geloof of wat dan ook, of omdat je prestaties te wensen over laten.
haileselassie
03-03-2003, 07:17
Voor die het nog niet weten, deze wereld is een geestelijk gevecht/slagveld/oorlog tussen de machten van de duisternis, en die van het LICHT.
En het is dus geen paradijs, maar een strijd; vaststellen dat er discriminatie, haat, misdaad, gebrek aan liefde, wantrouwen tussen verschillende bevolkingsgroepen, smerigheid, leugens,oorlog etc is, dus gewoon logies.
Je bent wel heel erg naif, als je dat ontgaan was, of dat nu pas door hebt
BERBERLAYD is zo'n discrimineel; reaktie hierboven van haar; goed hoor meid; bent je echt nederlandsch!!!!!!!!!!!!!!!!; dus met andere woorden; geen hijab dragen is niet goed, en "dat nog wel voor een nederlandse, er wordt getwijfeld of dat wel kan!!!!!!!!!
Nou dua, nou nog trouwen met een "echte"marokkaan, en hopen dat je kinderen niet, zoals Raymtzer worden uitgemaakt voor "halfbloed" en "nepperd", zoals uit een aantal posts hier op Maroc.nl bleek, en dan ........heel..misschien............hoor jij ook bij dat heel kleine selekte groepje SUPERRAS, dat zowel "marokkaans" als "moslim" is.
Maar ik denk het niet hoor, je blijft toch altijd een "kazie".
Als er iemand met een scheut discriminatie in zijn bloed wordt geboren, dan is het wel een Marokkaan.
Grote groepen mensen denken nog steeds, dat NATIONALISTIESE gegevens, een positieve karakter eigenschap inhoudt; ik ben een TURK, een echte TURK; OSTURK heet je dan; of marokkaan, of Frans, of Nederlands; en maar neerkijken op iemand van een andere nationaliteit.
ochtendmeditatie maandag 3 maart; Allah houdt van mij, omdat ik zijn schepsel ben, een mens ben, en Hij houdt niet alleen van mij, maar ook van iedereen, die ik vandaag tegenkom; doekje op, geen doekje op; junk. geen junk, wit, geel, zwart, groen, dief, lief, politie, ongelovig of niet; Hij kent geen onderscheid.
Hij heeft ze alle geschapen.
Ik probeer vandaag in Zijn Licht te blijven,
en niet te oordelen op uiterlijke of innerlijke uitingen.
Oem_Lena
03-03-2003, 08:14
Origineel gepost door Zelfkritiek
Vrijwel iedereen discrimineert, bewust en onbewust...
Als ik sommige Marokkanen hoor praten over negers, joden, homo's, anders gelovigen, enz, dan is daar zeer zeker sprake van discriminatie!
ja dat klopt, bij yasmina.nl
metiwia999
03-03-2003, 12:20
salaam aileikom
ik moet vaak me geloof beschermen omdat mensen het
willen aanvallen maar alhamdoliallah heb ik het tot nu toe altijd gewonnen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.