Bekijk originele versie : een vraag voor alle vrouwen.........
sexywoman
06-04-2004, 22:51
Voelen jullie je ook wel eens aangetrokken tot andere vrouwen het is niet dat ik pot ben of zo, maar ik kijk graag naar mooie vrouwen ..........
Ik weet dat dit raar overkomt maar ik zelf denk dat elke vrouw een beetje bi is, en het is niet dat ik sex met een vrouw wil maar ik vind het heerlijk om te knuffelen met een vrouw en kussen op de mond vind ik ook niet erg..........
Ik hoef geen commentaar ik wil gewoon weten of andere vrouwen dit ook wel eens hebben....
ps. ik val gewoon op mannen..........
LaGirly85
06-04-2004, 22:55
Dat heb ik nou ook. Ik kijk graag naar mooie vrouwen. Maar niet omdat ik lesbi ben, maar omdat ik ze gewoon mooi vind. Dus nee, het is niet raar. Jennifer Lopez is precies de voorbeeld van een mooie vrouw. En Lucy van AS The World Turns is ook een heel mooi meisje.
Elhoub_girl
06-04-2004, 22:57
okaay wat is dit nu weer :jammer: eh ik ben vergeten dat ik een moslima ben messchien?????????????
SweetRose
06-04-2004, 22:57
Origineel gepost door sexywoman
Voelen jullie je ook wel eens aangetrokken tot andere vrouwen het is niet dat ik pot ben of zo, maar ik kijk graag naar mooie vrouwen ..........
Ik weet dat dit raar overkomt maar ik zelf denk dat elke vrouw een beetje bi is, en het is niet dat ik sex met een vrouw wil maar ik vind het heerlijk om te knuffelen met een vrouw en kussen op de mond vind ik ook niet erg..........
Ik hoef geen commentaar ik wil gewoon weten of andere vrouwen dit ook wel eens hebben....
Kan het zijn dat je mss jaloers op hen bent? Vb. Je vindt dat meisje mooi gekleed dus je blijft kijken..maar je kijkt eigenlijk naar haar kleding..Of de één heeft mooie figuurtje ofzo..wou dat jij het had ofzo...
:stoned:
VersaceGirl
06-04-2004, 23:10
Origineel gepost door LaGirly85
Dat heb ik nou ook. Ik kijk graag naar mooie vrouwen. Maar niet omdat ik lesbi ben, maar omdat ik ze gewoon mooi vind. Dus nee, het is niet raar. Jennifer Lopez is precies de voorbeeld van een mooie vrouw. En Lucy van AS The World Turns is ook een heel mooi meisje.
Lucy wel mooi maar heb je die oren gezien :D
Carly uit atwt is echt bloedmooi
:zwaai:
cj_tetuani
06-04-2004, 23:11
Origineel gepost door LaGirly85
ze zijn nep en nog eens nep
nep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepn ep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nep
Elhoub_girl
06-04-2004, 23:40
Origineel gepost door cj_tetuani
ze zijn nep en nog eens nep
nep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepn ep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nepnep,nep
Ik dacht even dat ik de enigste was hier die zo erover dacht.. :zwaai:
ik_oke_is
06-04-2004, 23:42
néé je bent niet de enigste;
ik voel me ook héél erg hard aangetrokken tot andere vrouwen
:maf:
Ik voel me heeeeeeeeeeeel erg aangetrokken tot MANNEN :D
Wat sweetrose net zei is dat het misschien niet ;)
sexywoman
07-04-2004, 00:34
Origineel gepost door SweetRose
Kan het zijn dat je mss jaloers op hen bent? Vb. Je vindt dat meisje mooi gekleed dus je blijft kijken..maar je kijkt eigenlijk naar haar kleding..Of de één heeft mooie figuurtje ofzo..wou dat jij het had ofzo...
:stoned: nee dom wijf dat is misschien hoe jij naar hun kijkt, ik kijk omdat ik ze echt mooi vindt en ze bij me wil hebben hahaha.........
En voor die andere troela nee ik ben niet vergeten dat ik een moslima ben......... :rolleyes:
ik_oke_is
07-04-2004, 00:51
nee dom wijf dat is misschien hoe jij naar hun kijkt, ik kijk omdat ik ze echt mooi vindt en ze bij me wil hebben hahaha.........
En voor die andere troela nee ik ben niet vergeten dat ik een moslima ben......... :rolleyes:
ga een vrouw kussen ofzo :hihi:
Origineel gepost door ik_oke_is
ga een vrouw kussen ofzo :hihi:
:hihi: ja toch ....
Romeisa18
07-04-2004, 12:11
Kan toch?
Vrouwen zeggen sneller wat een mooie meisje
en jongen zie je echt niet zeggen, wat een mooie jongen zeg.
IK heb zelf wel een meisje gegroet met een kus op haar mond.
stelde echt niets voor
Ik val nog steeds op jongens.
:blauwkus: from romeisa
01LaHbIbAh09
07-04-2004, 12:34
Nou, ik voel me niet aangetrokken tot Vrouwen, maar ik kijk weleens van WauW dat is een Heel mooi meisje...
Maar dan zeg ik het tegen dat meisje persoonlijk, ik ga haar niet blijven aanstaren :ego:
Lady_moi
07-04-2004, 12:56
Amai zo griezelig :eek:
Kussen me ne vrouw ieuwwwwww :stoned:
Ok als ik ne schoon madammeke zie kijk ik wel effe
Denk dan " mooi meiske tbarakallah "
En thats it
Ma aangetrokken voelen?? Blijven kijken??
No way zot!!
Volgens mij zijde gij wel een "pot" zo een pot die op jongens en meiskes valt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.