Bekijk originele versie : haat verspreiding door het NOS-journaal
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
amazigharifi
06-04-2004, 21:59
heb in de gaten hoe het NOS-journaal haat zaait in dit land tegen moslims en islam. voor deze "nieuws zender"(propaganda zender) gaat er geen luegen ver genoeg als het gaat om criminalisren van moslims en islam in dit land. zie die hoe deze zender allerlei woorden verzint zoals, fundamentalisten, extrimisten en terroristen gebruikt om moslims en islam in een kwaad licht zetten.
bij elke uitzending van NOS-journaal kan je er van uitgaan dat er haat gezaait zal worden tegen islam en moslims. vandaag was er weer een uitzanding van stemingmakerij en haat zaaiende berichten te horen op NOS-journaal zoals gisten, eergisteren en de dag er voor en de dag er daar weer voor.
zie hoe het NOS-journaal een decomentaire heeft gemaakt over algerije waar in moslims worden uitgemaakt voor fundamentalisten, exrimisten en terroristen. zie het NOS-journaal de schuld van de afslachtingen van moslim burgers in algerije door het leger in de schoenen probeert te schuiven van moslims. wij allemaal weten dat de moorden op moslim burrgers in algerije het werk zijn van het leger omdat de vermoorde burgers op een islamitische partij hebben gestemt daarom werden ze afgeslacht door het leger. en wat doet het NOS-jouirnaal ,die probeert de schuld in de schoenen van die afgeslachte moslim burgers te schuiven. zie hoe duivels deze zender is op onderstaande link.
http://www.nos.nl/mediatheek/programma/journaal/index.html#
ik heb hier een melding gemaakt naar het http://www.meldpunt-amsterdam.nl/ doet dit ook. het NOS-journaal zal niet stoppen met haatzaaierij tenzij wij daar een eind aan maken.
amazigharifi
06-04-2004, 22:05
Origineel gepost door Arthur
Steek je kop nog een meter dieper in het zand joh.
had ik zeker gedaan als ik een lelijke kop had als die van jou.
amazigharifi
06-04-2004, 22:13
en ik heb een melding gemaakt van jou lelijke kop bij http://www.hulpvoorlelijkekoppen.nl
SabroenDjamiel
06-04-2004, 22:48
Origineel gepost door amazigharifi
heb in de gaten hoe het NOS-journaal haat zaait in dit land tegen moslims en islam. voor deze "nieuws zender"(propaganda zender) gaat er geen luegen ver genoeg als het gaat om criminalisren van moslims en islam in dit land. zie die hoe deze zender allerlei woorden verzint zoals, fundamentalisten, extrimisten en terroristen gebruikt om moslims en islam in een kwaad licht zetten.
bij elke uitzending van NOS-journaal kan je er van uitgaan dat er haat gezaait zal worden tegen islam en moslims. vandaag was er weer een uitzanding van stemingmakerij en haat zaaiende berichten te horen op NOS-journaal zoals gisten, eergisteren en de dag er voor en de dag er daar weer voor.
zie hoe het NOS-journaal een decomentaire heeft gemaakt over algerije waar in moslims worden uitgemaakt voor fundamentalisten, exrimisten en terroristen. zie het NOS-journaal de schuld van de afslachtingen van moslim burgers in algerije door het leger in de schoenen probeert te schuiven van moslims. wij allemaal weten dat de moorden op moslim burrgers in algerije het werk zijn van het leger omdat de vermoorde burgers op een islamitische partij hebben gestemt daarom werden ze afgeslacht door het leger. en wat doet het NOS-jouirnaal ,die probeert de schuld in de schoenen van die afgeslachte moslim burgers te schuiven. zie hoe duivels deze zender is op onderstaande link.
http://www.nos.nl/mediatheek/programma/journaal/index.html#
ik heb hier een melding gemaakt naar het http://www.meldpunt-amsterdam.nl/ doet dit ook. het NOS-journaal zal niet stoppen met haatzaaierij tenzij wij daar een eind aan maken.
Broeder maak je nie druk om 't NOS journaal, tis allemaal zionistische troep....De zionistische joden proberen de Islam en vooral de Marokkanen zwart te maken, dus sta er ook nie van te kijken dat de NOS in zionistische handen is.....NOS=Trash.....
arabchrstn
07-04-2004, 00:27
Origineel gepost door amazigharifi
zie het NOS-journaal de schuld van de afslachtingen van moslim burgers in algerije door het leger in de schoenen probeert te schuiven van moslims. wij allemaal weten dat de moorden op moslim burrgers in algerije het werk zijn van het leger omdat de vermoorde burgers op een islamitische partij hebben gestemt daarom werden ze afgeslacht door het leger.
Ik zou haas niet durven serieus te reageren. Maar goed, je krijgt de eer van een reactie mijnerzijds, omdat ik bewondering heb voor je extreme ... domheid.
Ooit gehoord van het FIS (Front Islamique du Salut)? Ooit gehoord dat er een BESTAND is gesloten door Bouteflika en de AIS (de GEWAPENDE tak van het FIS).
Weet je wat een BESTAND is? Dat betekent dat er OORLOG was. Weet je dat ex-leden van het FIS, de moorden grootschalig bekend hebben?
Verdorie het waren gewoon allemaal verzinsels. De geïnterviewde dames, zijn gewoon acteurs...
Stelletje zionisten, die NOS...
Nou, Amazighi, als zij van de NOS net zo liegen als jij schrijft dan geef ik je graag gelijk.
Als iemand het NOS niet meer gelooft, dan ben je pas echt eenzaam.
Ik zeg het maar eerlijk: "joden" zijn een veenbrand in Nederland, heb je ze net eerst laten uitroeien, duiken ze in je achtertuin weer op. Echt waar, jij spoelt ze weg, de NOS brengt ze weer terug.
Ach ja, het ozu niet de eerste keer zijn dat de boodschapper vermoord wordt omdat de boodschap sommige mensen niet bevalt. Deze topic raakt kant noch wal en getuigd inderdaad van een grote mate van kortzichtigheid.
Het is net de NOS die de moslims in een kwaad daglicht zet. maar het zijn de extreme idioten die zichzelf in de schijnwerpers zetten met aanslagen, massamoorden en andere wanpraktijken.
Het NOS journaal is verre van rechts en komt zeer vaak op voor de zwakkeren in de samenleving. En het kan bepaald niet worden beschuldigt van opruiïng of het verstrekken van foute informatie.
:D
nu ff mondje dicht terwijl ik drie keer je naam snel achter elkaar probeer te zeggen
Sucses met je aktie:D
hahahahaha dat is en behoorlijke mission impossible!
mensen als het NOS journaal je niet aanstaat kijk je toch lekker naar het RTL nieuws? Of Hart van Nederland of meer van dat soort SBS-6 troep?
Of je zapt weg, maakt mij het uit.
Wat in Irak, Iran, Algerije, Afghanistan, Pakistan, Palestina, Libië, Kashmir, Kurdistan, Egypte, Marokko, Filipijnen, Indonesië,USA, Nigeria, Sudan enz enz is gebeurd door terroristenhanden is dus niet waar. Allemaal verzonnen door de leugenachtige zionistische NOS. En dan zeggen dat je waarheid aanhangt...
precies. Ik denk dat deze topic gestart is door een Brit die niet geheel waarheid en fictie uit elkaar kan houden? Waarschijnlijk heeft Hitler ook niet bestaan en is de holocaust een verzinsel?
Gelukkig maar dat Mickey Mouse wel bestaat....
......ARTHUR WEES NOU EERLIJK TEGEN JE ZELF en kijk eens goed en dna zie je zelf ook wel dat de media de islam coninu zwart maakt...continu
Peepz..peepz..peepz...wat maken jullie je nou druk om!
NOS-journaal is ook maar een medium..dus als het jullie niet bevalt dan kijken jullie er niet naar..er zijn zat zenders waar jullie naar kunnen kijken. Tip: Aljezeera, MBC, Iqra etc.
BniMakada
07-04-2004, 09:47
Tegenstanders van deze topic komen aanzetten met gebeurtenissen die amazigharifi helemaal niet ontkent. Als je goed leest wat hij zegt dan hekelt hij vooral de termen als "radicaal", "extremisten", "terroristen" etc etc.
Ik kan hem geen ongelijk geven daar ik het NOS niet bepaald zie als onafhankelijk, op feiten gebaseerde, nieuwsstation. Ik vind dat de redactie van het het NOS journaal zich teveel inlaat met CNN-achtige termen zoals door amazigharifi aangehaald. Waarom een persoon als Abu Bakr Bashir (die uit Indonesie) nu afschilderen als radicaal extremist??
Wat voegt dat toe aan het nieuws?? Het nieuws is dat hij voor x-maanden is opgesloten of hij wordt/werd beschuldigd voor dit en dat. Waarom die man allerlei namen geven? Is dat om de mensen te beinvloeden en een beeld op te dringen? Het geven van namen als extremist of radicaal zou het zelfde zijn als dat ze zouden zeggen de "ontzettende domme president Bush heeft zus zus en zo gezegd". Het voegt niks toe, je geeft je mening alleen maar en DAT is dus waar ik niet op sta te wachten als ik naar het journaal kijk. Luisteren naar iemands mening, ik wil feiten horen en niet meer dan dat.
Ook een heel mooie manier van verslag doen, van de NOS, is het verslag rondom Palestina en de zionisten. Zodra Israel acties uitvoert is het nieuws "Israel valt de Palestijnse gebieden binnen nadat terroristen een aanslag wilden plegen of hebben gepleegd". Nooit zie je dat er sprake is van vrijheidsstrijders die voor hun land vechten en tegen de bezetters vechten. Geldt tevens ook voor Irak, "terroristen vallen Coalitie-troepen aan". Nooit lees je "vrijheidsstrijders vallen bezetters aan".
En ga zo maar door en ga zo maar door. De feiten zijn duidelijk maar hoe breng je de feiten?
PS waarom een zionistische verslaggever in Palestina?
BniMakada
07-04-2004, 09:56
De Islam is als een klein meisje met puistjes. :D
Wie weet, hoe verklaar jij dan al het slechte nieuws rondom de islam en moslims de laatste paar jaar? 5 jaar geleden wisten mensen niet eens wat de islam was en nu is het dagelijks in het nieuws.
Als je het vergelijkt met ongesteldheid dan moet je het wel goed doen. Daar waar ongesteldheid na een dag of 4 a 5 weg is, zijn we nu al een paar jaar bezig de islam aan het afschilderen als een bron van het kwaad. Hoe verklaar je dit?
Bnimakada yak :D :hihi: ewa masharfien ik ben jirrari 2 ;)
BniMakada
07-04-2004, 10:17
Origineel gepost door minga
Bnimakada yak :D :hihi: ewa masharfien ik ben jirrari 2 ;)
Jirari deux?? hahhaha ik ook!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.