Bekijk originele versie : Grootste Fout In de Liefde
JudgmentDaY
06-04-2004, 21:34
Wat zijn jullie fouten, als het gaat om de liefde? Zijn er dingen waarvan je denkt, ik wou dat ik dit anders aan had gepakt.
Deel je ervaringen met de rest mee
alhoceimachaima
06-04-2004, 21:38
nee eigenlijk hebt nix meegemaakt in de "liefde" maarjah jij wel dan:)
Lady_moi
06-04-2004, 21:39
Ik wou da ik nooit aan een relatie begonnen was :(
alhoceimachaima
06-04-2004, 21:41
:rolleyes: kan me niet voorstellen dat iemand een relatie emt jouw wilt
Lady_moi
06-04-2004, 21:42
Gij zijt op zich zelf al ne grote fout :)
Origineel gepost door Coalitiepartner
een realatie met de coalitie is altijd een GROOT fout!! :D
Sweetmocro1
06-04-2004, 21:42
Jah maar dat wisten we al :wijs:
Elhoub_girl
06-04-2004, 21:44
HAhAHA :hihi: :haha: alhoucima girl goed gesproken meid :D :jeweetog:
JudgmentDaY
06-04-2004, 21:46
Wat is een relatie? Iedereen heeft wel slechte herinneringen als het gaat om een man
CP: jij weer
Lady_moi
06-04-2004, 21:59
Zever!
hoe vaak moet ik zeggen dat je geen relaties moet aangaan met oude mannen jij die slaan jou altijd :D
JudgmentDaY
06-04-2004, 22:01
een relatie is een overeenkomst tussen een man en vrouw met vooruit zicht en kans op SEX, KINDEREN, EN SCHULDEN :D
Ik ben god dankbaar voor het feit dat jij een erg aantrekkelijke man bent, met een hele mooie gezicht. Want als je het niet van je uiterlijk moest hebben dan was ik bang dat het niet goed zou gaan
:zwaai:
Lady_moi
06-04-2004, 22:08
Met zulke gedachten van hem komt die nergens :jammer:
AFKNAPPER!! :eek:
JudgmentDaY
06-04-2004, 22:13
Origineel gepost door Lady_moi
Met zulke gedachten van hem komt die nergens :jammer:
AFKNAPPER!! :eek:
Hij moet het maar hebben van zijn uiterlijk. Ach ja, uiterlijk telt ook voor veel dingen. Meestal is alles te verbergen (achterlijkheid) door een leuke gezichtje.
Lady_moi
06-04-2004, 22:16
Ja uiterlijk vervaagt
Innerlijk nie ;)
Origineel gepost door JudgmentDaY
Hij moet het maar hebben van zijn uiterlijk. Ach ja, uiterlijk telt ook voor veel dingen. Meestal is alles te verbergen (achterlijkheid) door een leuke gezichtje.
JudgmentDaY
06-04-2004, 22:21
Origineel gepost door Lady_moi
Ja uiterlijk vervaagt
Innerlijk nie ;)
Voor vele word het uiterlijk gekozen door een moment opname. Deze is meestal op een jonge leeftijd, een leeftijd waarin de desbtreffende jongeman en of vrouw er nog heel leuk uitziet. Dit heeft als gevolg dat beide partijen gaan trouwen en naarmate de jaren voorbij gaan zullen ze van elkaar blijven houden, het uiterlijk is allang vervagen en nog zijn beide partijen bij elkaar.
Lady_moi
06-04-2004, 22:23
Het huwelijk is op meer dinge gebaseerd dan alleen maar et uiterlijk :)
Origineel gepost door JudgmentDaY
Voor vele word het uiterlijk gekozen door een moment opname. Deze is meestal op een jonge leeftijd, een leeftijd waarin de desbtreffende jongeman en of vrouw er nog heel leuk uitziet. Dit heeft als gevolg dat beide partijen gaan trouwen en naarmate de jaren voorbij gaan zullen ze van elkaar blijven houden, het uiterlijk is allang vervagen en nog zijn beide partijen bij elkaar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.