Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IK wil aankomen Help!!

MiSS_SiSi
26-03-2009, 18:43

Hallo dames , :o IK wil graag aankomen, Maar ik weet niet hoe ik dat het makelijkste kan doen. Geef mij tips en adviezen. Alvast bedankt!!

MOCRODIAMANT
27-03-2009, 14:18
Eet elke seconde, alles wat je voor je ziet en wat eetbaar is. (inclusief oneetbare spullen/goederen van de collectieve sector)

Asma...
27-03-2009, 17:02
Het is echt veel moeilijker dan afvallen! Zeker als je weinig eetlust hebt! Ik ga denk ik die proteïne shake uitproberen...

soussiab
28-03-2009, 19:54
hey meid nou wat je kan proberen is fenegriek pillen uit de tuinen ik heb gehoord dat dat wel helpt (je krijgt er eetlust van). Ik ben er zelf ook 3 dagen mee begonnen en ik merk wel dat ik meer honger heb. Hoop dat je er wat aan hebt!

MiSS_SiSi
28-03-2009, 22:05

hey meid nou wat je kan proberen is fenegriek pillen uit de tuinen ik heb gehoord dat dat wel helpt (je krijgt er eetlust van). Ik ben er zelf ook 3 dagen mee begonnen en ik merk wel dat ik meer honger heb. Hoop dat je er wat aan hebt! Alvast Bedankt meid!! IK heb daar ook van gehoord , maar ik ben nog jong. EErlijk gezegt ik heb het niet echt geprobeerd om veel te eten. Ik doe mijn best.

tomobil
28-03-2009, 22:54
De pil ,maar dan moet je niet zeggen dat het is om aan te komen, zeg dat je onregelmatig ongesteld bent ofseu