Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen en incest..

Pagina's : [1] 2

tortelduifje
26-03-2009, 18:13

http://archief.netwerk.tv/player.php?id=10226&start=00:00:00&end=00:00:00 Check dit. Al die jaren kon ik niet geloven dat incest bij ons de marokkanen voorkwam. Hoe kan je als vader je dochter betasten en misbruiken?! Allah yester :jammer: Dit heeft me erg geraakt.

tortelduifje
26-03-2009, 18:54
Niemand reageert?

issa1980
26-03-2009, 18:56
http://archief.netwerk.tv/player.php?id=10226&start=00:00:00&end=00:00:00 Check dit. Al die jaren kon ik niet geloven dat incest bij ons de marokkanen voorkwam. Hoe kan je als vader je dochter betasten en misbruiken?! Allah yester :jammer: Dit heeft me erg geraakt. Hou eff op.. Wij zijn koplopers als het gaat om overtredingen en overtreffen! incest is echter geen uitzondering!

skysthelimit
26-03-2009, 19:06
gebeurt in elke bevolkingsgroep, doe niet zo dom om te dneken bij marokkanen niet :moe:

shitan
26-03-2009, 22:55

ergg....

AzinBoyAtlasy
26-03-2009, 23:29
Growssssss!

SmurfMetBril
26-03-2009, 23:35
Schandalig.

AzinBoyAtlasy
26-03-2009, 23:38
Echt heel triest dit. Eerst zit je aan je dochter te friemelen en vervolgens gaat de hele familie opzoek naar haar. Gatverdammmeeeeee! Tfoeeee, zij nemen het gewoon op voor de dader! Gatveerrrrrrrdammmmmeeeee!

tortelduifje
27-03-2009, 11:23
Echt heel triest dit. Eerst zit je aan je dochter te friemelen en vervolgens gaat de hele familie opzoek naar haar. Gatverdammmeeeeee! Tfoeeee, zij nemen het gewoon op voor de dader! Gatveerrrrrrrdammmmmeeeee! Wat voor vader ben je dan? je bloedeigen dochter..bah!

tortelduifje
27-03-2009, 11:24
gebeurt in elke bevolkingsgroep, doe niet zo dom om te dneken bij marokkanen niet :moe: Als moslimzijnde weet je toch dat dit verboden is :moe:

Vlampje
27-03-2009, 11:52
Wie gelooft dat er bij Marokkanen geen incest voorkomt, is echt naief. Alsof ze in een grot geboren zijn... Tsjonge jonge

Vlampje
27-03-2009, 11:56
Als moslimzijnde weet je toch dat dit verboden is :moe: So what? Ze weten toch ook dat het haram is om geld te stelen en toch zitten ze allemaal in de ziektewet omdat ze zogenaamd niet kunnen werke? Ze weten dat het haram is om vreemd te gaan, doen ze ook allemaal... ze weten dat roddelen haram is, doen ze ook allemaal. Shour is ook haram, toch zijn de Marokkanen er erg bedreven in. Het is naief om te denken dat ze van hun dochters afblijven alleen omdat ze moslim zijn. Ik ken een Marokkaanse gast uit Amsterdam west, die heeft een jongen verkracht in zijn jonge jaren... nu is die man zelf getrouwd en heeft kinderen. Dus tja... Hopelijk komt boontje op zijn loontje en verkracht iemand ook zijn kinderen. Ik zeg je, Marokkanen zijn de meeste erge volk dat er is.

tortelduifje
27-03-2009, 12:00
So what? Ze weten toch ook dat het haram is om geld te stelen en toch zitten ze allemaal in de ziektewet omdat ze zogenaamd niet kunnen werke? Ze weten dat het haram is om vreemd te gaan, doen ze ook allemaal... ze weten dat roddelen haram is, doen ze ook allemaal. Shour is ook haram, toch zijn de Marokkanen er erg bedreven in. Het is naief om te denken dat ze van hun dochters afblijven alleen omdat ze moslim zijn. Ik ken een Marokkaanse gast uit Amsterdam west, die heeft een jongen verkracht in zijn jonge jaren... nu is die man zelf getrouwd en heeft kinderen. Dus tja... Hopelijk komt boontje op zijn loontje en verkracht iemand ook zijn kinderen. Ik zeg je, Marokkanen zijn de meeste erge volk dat er is. Ik weet dat wij een vies volk zijn, maar sorry hoor, je dochter betasten en verkrachten gaat me echt te ver.

shitan
27-03-2009, 12:04
So what? Ze weten toch ook dat het haram is om geld te stelen en toch zitten ze allemaal in de ziektewet omdat ze zogenaamd niet kunnen werke? Ze weten dat het haram is om vreemd te gaan, doen ze ook allemaal... ze weten dat roddelen haram is, doen ze ook allemaal. Shour is ook haram, toch zijn de Marokkanen er erg bedreven in. Het is naief om te denken dat ze van hun dochters afblijven alleen omdat ze moslim zijn. Ik ken een Marokkaanse gast uit Amsterdam west, die heeft een jongen verkracht in zijn jonge jaren... nu is die man zelf getrouwd en heeft kinderen. Dus tja... Hopelijk komt boontje op zijn loontje en verkracht iemand ook zijn kinderen. Ik zeg je, Marokkanen zijn de meeste erge volk dat er is. Baaah wat hebben wij een rot volk :jammer:

tortelduifje
27-03-2009, 12:09

Baaah wat hebben wij een rot volk :jammer: Goeiemoggel :hihi:

Pagina's : [1] 2