Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : microdembrasie ofzo...

boemba123
26-03-2009, 14:31

[wie heeft deze behandeling tegen acne gehad? heeft het geholpen? hoeveel behandelingen had je nodig? Deed het pijn? had je veel last van de bijwerkingen? Hoe duur was het?]

bazatoen
26-03-2009, 14:47
Ben ik ook erg benieuwd naar :banana: Upppp

janpieterwillem
26-03-2009, 14:52
Hey, ik heb meerdere microdermabrasie behandelingen gehad. Ik heb het niet echt gedaan voor acne, maar meer om een gaver gezicht te krijgen. Ik heb er 10 gehad en het helpt echt voor kleine littekens en grove porieen. Het doet best pijn. Ik kan het beste omschrijven als dat er met schuurpapier je gezicht wordt behandeld.

bazatoen
26-03-2009, 16:02
Hey, ik heb meerdere microdermabrasie behandelingen gehad. Ik heb het niet echt gedaan voor acne, maar meer om een gaver gezicht te krijgen. Ik heb er 10 gehad en het helpt echt voor kleine littekens en grove porieen. Het doet best pijn. Ik kan het beste omschrijven als dat er met schuurpapier je gezicht wordt behandeld. Aucccchhhhhh, Hoe duur was de behandeling en na hoeveel behandelingen zag je ook echt resultaat?

boemba123
26-03-2009, 19:12

Hey, ik heb meerdere microdermabrasie behandelingen gehad. Ik heb het niet echt gedaan voor acne, maar meer om een gaver gezicht te krijgen. Ik heb er 10 gehad en het helpt echt voor kleine littekens en grove porieen. Het doet best pijn. Ik kan het beste omschrijven als dat er met schuurpapier je gezicht wordt behandeld. auw...dat doet wel pijn.. maar 10 behandelingen? dat is wel veel