Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft dit DIEET -recept wel eens geprobeerd

Pagina's : [1] 2

Siham_Finenco
26-03-2009, 12:21

Beste Ik heb net een dieet recept gekocht van Citroensapje .:banana: waarmee je 5 kilo in de week afvalt, hebben jullie ervaring mee?:goedzo:

Meidina
26-03-2009, 12:29
Wat is het voor dieet?

missmis
26-03-2009, 12:30
Beste Ik heb net een dieet recept gekocht van Citroensapje .:banana: waarmee je 5 kilo in de week afvalt, hebben jullie ervaring mee?:goedzo: bedoel je citroensapkuur, met ahornsiroop. die heb ik ooit gedaan, het is goed maar je moet wel veel drinken, en het is een reiniging geen dieet

nadinia_24
26-03-2009, 12:42
WIl ik ook wel weten 5 kilo in de week. Hoe gaat dat dan in zijn werking??

nadinia_24
26-03-2009, 13:05

Haha ja citroensapje kan ook een lid zijn..Maar ik denk dat ze bedoeld een citroendrankje waar je van af kan afvallen. De citroen staat bekend om de bevordering van afvallen en het reinigen van de lichaam.. We wachten af want zou hier ook meer van willen weten..Ik wil 4 kilo afvallen dus da zou dit wel heel snel kunnen in een week. Ik gebruik ook de pu-erh tea en moet je zeggen werktheel goed ben al heel wat afgevallen in cm..en daarnaast eet ik gewoon..

Meidina
26-03-2009, 13:33
Ik wil voor de zomer 5 kilo kwijt :banana: nadinia_24, waar kan ik die thee kopen en wat doe je ernaast nog bij om zoveel af te vallen?

nadinia_24
26-03-2009, 13:37
Ik wil voor de zomer 5 kilo kwijt :banana: nadinia_24, waar kan ik die thee kopen en wat doe je ernaast nog bij om zoveel af te vallen? Meiss ik eet normaal..probeer weinig te snoepen..daarnaast drink ik 2 glazen thee na elke maaltijd..Ben sinds kort ook begonnen met trainen 2 keer in de week maar ben alweer twee weken niet geweest ivm drukte. Dus gewoon normaal eten veel drinken en die thee ernaast en probeer ook veel te bewegen

nadinia_24
26-03-2009, 13:38
Je kan het halen bij de kruidvat ik zou het je echt aanraden om het te proberen

Meidina
26-03-2009, 13:50
Meiss ik eet normaal..probeer weinig te snoepen..daarnaast drink ik 2 glazen thee na elke maaltijd..Ben sinds kort ook begonnen met trainen 2 keer in de week maar ben alweer twee weken niet geweest ivm drukte. Dus gewoon normaal eten veel drinken en die thee ernaast en probeer ook veel te bewegen Hoeveel ben je kwijt in hoeveel tijd? Ik ga het straks kopen :goedzo:

liefmeisje1984
26-03-2009, 13:53
citroensap, ahornsiroop en cayennepeper mengen met water een fles van 1,5. Maar let op je mag er niks bij eten en dat een week lang elke dag drinken hele fles sorry hoor ik heb het 1 week vol gehouden. Maar het is echt niet goed voor je en het is zo smerig en daarna kom je 2x zo veel aan. Dus het werkt niet!!!!!!!

nadinia_24
26-03-2009, 13:54
citroensap, ahornsiroop en cayennepeper mengen met water een fles van 1,5. Maar let op je mag er niks bij eten en dat een week lang elke dag drinken hele fles sorry hoor ik heb het 1 week vol gehouden. Maar het is echt niet goed voor je en het is zo smerig en daarna kom je 2x zo veel aan. Dus het werkt niet!!!!!!! Nikss eten??? Nee daar doe ik niet aan mee wil gewoon lekker blijven eten..maar met mate natuurlijk!!

nadinia_24
26-03-2009, 13:55
Hoeveel ben je kwijt in hoeveel tijd? Ik ga het straks kopen :goedzo: Iedereen ziet aan me dat ik afgevallen ben en ook zitten me broeken los..hoeveel cm's durf ik niet te zeggen.. In gewicht bijna 3 kilo in 3 weken maar toen sportte ik nog wel is

Zina-87
26-03-2009, 13:56
Haha ja citroensapje kan ook een lid zijn..Maar ik denk dat ze bedoeld een citroendrankje waar je van af kan afvallen. De citroen staat bekend om de bevordering van afvallen en het reinigen van de lichaam.. We wachten af want zou hier ook meer van willen weten..Ik wil 4 kilo afvallen dus da zou dit wel heel snel kunnen in een week. Ik gebruik ook de pu-erh tea en moet je zeggen werktheel goed ben al heel wat afgevallen in cm..en daarnaast eet ik gewoon.. Die pu erh thee is slecht voor je!! Maakt je darmen lui, kan er diarre van krijgen enz enz.. Ik zelf heb hem ooit gebruikt en NOOIT meer. NU gebruik ik de nan yu thee werkt hongerstillend. Ik vind hem echt ideaal.

nadinia_24
26-03-2009, 13:59
Die pu erh thee is slecht voor je!! Maakt je darmen lui, kan er diarre van krijgen enz enz.. Ik zelf heb hem ooit gebruikt en NOOIT meer. NU gebruik ik de nan yu thee werkt hongerstillend. Ik vind hem echt ideaal. diarree nooit gehad...Heb het al eerder gebruikt ennooit ergens last van gehad en nu ook niet ..Ik denk dat iedereen er misschien anders op reageert..

Meidina
26-03-2009, 14:01

Die pu erh thee is slecht voor je!! Maakt je darmen lui, kan er diarre van krijgen enz enz.. Ik zelf heb hem ooit gebruikt en NOOIT meer. NU gebruik ik de nan yu thee werkt hongerstillend. Ik vind hem echt ideaal. waar kan ik die thee kopen? :o

Pagina's : [1] 2