Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ambtenaren

Lievmeisje
25-03-2009, 19:31

Wie van jullie is ambtenaar ik heb een vraagje misschien hebben jullie antwoord vna mij ik ben dus ambtenaar ik wil graag bij een andere overheidsinstelling werken is dat mogelijk om gewoon verplaatst te worden naar bijvoorbeelde de gemeent of officier van justitie ? kan het uberhaupt ik heb gehoord van wel als je ambtenaar ben kan je bij alle overheidsinstellingen werken klopt dit ? Alvast Bedankt :banana:

habiba832
25-03-2009, 19:43
Je kan vaak gewoon je contract meenemen, maar dat is sterk afhankelijk. Het ligt eraan waar je nu onder valt. Ik zou het bij p&o navragen. Zij moeten daarop antwoord kunnen geven. Ben echt blij dat ik geen ambtenaar meer ben.....

Lievmeisje
25-03-2009, 19:46
Je kan vaak gewoon je contract meenemen, maar dat is sterk afhankelijk. Het ligt eraan waar je nu onder valt. Ik zou het bij p&o navragen. Zij moeten daarop antwoord kunnen geven. Ben echt blij dat ik geen ambtenaar meer ben..... Ik heb een vaste aanstelling hmdl ja dat wil ik juist niet aan p&o daarom vraag ik het hier hoezo meid het is zekerheid alleen maar voordelen cao is goed als je binnen ben ben je echt binnen :goedzo:

habiba832
25-03-2009, 19:57
Dat is lastig. Ik zal maar niet vragen waar je nu zit. Ik weet nl. dat een hoop collega's weg zijn gegaan van waar ik zat en die hebben allemaal hun eigen contract meegenomen enige wat aangepast werd was de schaal. Als je het niet bij p&o kan vragen dan zou ik het aan die potentiele nieuwe werkgever vragen. Zij weten dat wel en kunnen je antwoord geven zonder dat je huidige werkgever daar achter komt. Zal ik je een tipje van de sluier geven? Als je tegen de ambtenarij aanloopt dan zal je dat altijd blijven doen. Ambtenarenwezen is een raar wereldje. En de afdelingen heten anders maar dat wereldje en de soort mensen zijn overal hetzelfde binnen het rijk. Ik wens je wel heel veel succes.

Lievmeisje
25-03-2009, 20:25

Dat is lastig. Ik zal maar niet vragen waar je nu zit. Ik weet nl. dat een hoop collega's weg zijn gegaan van waar ik zat en die hebben allemaal hun eigen contract meegenomen enige wat aangepast werd was de schaal. Als je het niet bij p&o kan vragen dan zou ik het aan die potentiele nieuwe werkgever vragen. Zij weten dat wel en kunnen je antwoord geven zonder dat je huidige werkgever daar achter komt. Zal ik je een tipje van de sluier geven? Als je tegen de ambtenarij aanloopt dan zal je dat altijd blijven doen. Ambtenarenwezen is een raar wereldje. En de afdelingen heten anders maar dat wereldje en de soort mensen zijn overal hetzelfde binnen het rijk. Ik wens je wel heel veel succes. Het is niks geheimszinnigs hoor ik ben de plek en de mensen gewoon zat wil wat anders maar ik wil mijn abmtelijke contract niet opgeven natuuurlijk vooral in deze tijd walou werk en vastigheid daarom dacht ik aan overplaatsing naar een andere overheidsinstelling snap je, het heeft niks met de ambtenarij te maken ik vind het juist leuk hihih echt mijn ding dus het kan wel het enige wat ik mee moet nemen is mijn contract en kijken bij welke overheidsinstelling ik wil werken :banana: :banana: :banana: hey meid ik wil je bedanken voor het reageren :goedzo:

Lievmeisje
25-03-2009, 20:33
uupppie 22 keer bekeken maar walou advies weinig ambtenaren hier op m.nl

Lievmeisje
28-03-2009, 19:57
uuuppppp