Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Berry Blaster..

sweety_neda
25-03-2009, 18:56

- Berry Blaster met mariadistel, groene thee, paardebloem - detox- en afslankdrank voor je lever - dagelijks reinigen > verhoogt de stofwisseling > afvallen - ondersteunt je lever bij het verwerken van stoffen - lekker, gezond, natuurlijk, bosbessendrank - 67 cent/dag Wie heeft hier ervaring mee? Het is een detox om je lever te reinigen. Je kan er ook mee afvallen, maar dat is niet de reden waarom ik het hebt gekocht, ik wil gewoon me lichaam van binnen mooi schoon hebben, weg met afvalstoffen. Wie heeft hier ervaring mee?

sweety_neda
25-03-2009, 20:40
Uppppppppppppppppppppppppppppppppjes.

N-Tetouania
25-03-2009, 22:51
Ik zag het vandaag in de krant staan, en wil het misschien ook gaan halen ! Mensen met ervaringen ??

FunkyCurls
26-03-2009, 22:56
Ervaringen van anderen: Je moet geen wonderen verwachten van de berry blaster, het is geen wondermiddel dus alleen het drinken van berry blaster zal je inderdaad niet doen afvallen. Als je het gebruikt bij gebalanceerde voeding en voldoende sport is het een goed hulpmiddel. Ik heb vanochtend voor het eerst 2 dopjes BB gebruikt en zonder verandering in mijn eetpatroon of medicatie is mijn bloedglucose de hele dag al een stuk lager dan normaal (ik heb diabetes, gebruik alleen medicijnen, geen insuline). Ziet er veelbelovend uit. Dat zelfde effect had magere drinkyoghurt zonder vet en suiker overigens een paar maanden geleden ook. En dan denk ik maar, baat het niet dan schaad het niet en iedere punt lager is er eentje. Ik probeer het nog een week en rapporteer ik hier weer. Ik ben nu aan mijn derde fles bezig maar nog geen gram afgevallen, wel helpt het volgens mij als je een avond geborreld hebt om de volgende moregn een glas te nemen je knapt er snel van op. (Die van die borrel moet je ffe overheen lezen) Mijn bevindingen na een flesje berry blaster!!! Het is een lekker fris drankje, ik heb altijd problemen met mijn stoelgang en deze is ook verbetert :kweetnie:

FunkyCurls
26-03-2009, 23:01

En tot slot deze: Berry Blaster kan je elke dag gedurende aantal maanden(of lager ligt eraan hoe je je er bij voelt) elke ochtend een glas van drinken. het is een soort detox drankje dat je lichaam goed reinigt elke dag weer. en daarbij is het perfect spul voor je lever want afvallen begint bij je lever hoe schoner je je lever houd hoe simpel en sneller je vet kan verbranden. in combinatie met een dieet programma is dit zeer geschikt zelf gebruik ik het al een hele tijd zo. maar zonder dieet (gewoon gezond leven, eten en drinken) is het ook prima te gebruiken. Er staan niet echt veel ervaringen op het i-net. Voor een goede schoonmaakbeurt daarbinnen is het volgensmij wel aan te raden.. Wat is eigenlijk mariadistel? En zijn de ingrediƫnten die jij hebt genoemd, de enige ingrediƫnten die het bevat?

sweety_neda
27-03-2009, 00:20
Ja. Ik wil gewoon mijn afvalstoffen kwijt raken..