Bekijk originele versie : Negers met Marokkaanse meisjes schijnbaar een heet onderwerp!
Als ik Neger met mijn Marokkaanse vriendin loopt op straat zijn de opmerkingen van met name de Marokkaanse jongens niet uit de lucht. Mijn Marokkaans vriendin is een **** oftewel een kehba etc etc. De vuile blikken die richting mijn uitgaan zijn ook niet voor de poes.
Waar ligt dat aan aan gebrek aan zelfrespect. Oogkleppen hebben en niet in de muklticultirele samenleving geloven.Mijn Marokkaanse vriendin is een academicus, slimmer en inteligenter dan mij en onze liefde is gebasseerd op wederzjds respect.
Vergeten we we met zijn alle dat we in een Multicultirele samenleving leven en dat socilogisch gezien de Surinaamse cultuur qua warmte heel dicht naast de Marokkaanse cultuur past.
Ik wilde dit even kwijt, want ondertussen nakken de meeste Marokkaanse jongens meisjes afkomstig van Zimbawe tot Japan.. Kijk maar in je omgeving de halfbloedjes afkomstig van Marokkaanse mannelijk zaad zijn niet te tellen! :zwaai:.
ik_oke_is
06-04-2004, 15:58
Origineel gepost door Devante
Als ik Neger met mijn Marokkaanse vriendin loopt op straat zijn de opmerkingen van met name de Marokkaanse jongens niet uit de lucht. Mijn Marokkaans vriendin is een **** oftewel een kehba etc etc. De vuile blikken die richting mijn uitgaan zijn ook niet voor de poes.
Waar ligt dat aan aan gebrek aan zelfrespect. Oogkleppen hebben en niet in de muklticultirele samenleving geloven.Mijn Marokkaanse vriendin is een academicus, slimmer en inteligenter dan mij en onze liefde is gebasseerd op wederzjds respect.
Vergeten we we met zijn alle dat we in een Multicultirele samenleving leven en dat socilogisch gezien de Surinaamse cultuur qua warmte heel dicht naast de Marokkaanse cultuur past.
Ik wilde dit even kwijt, want ondertussen nakken de meeste Marokkaanse jongens meisjes afkomstig van Zimbawe tot Japan.. Kijk maar in je omgeving de halfbloedjes afkomstig van Marokkaanse mannelijk zaad zijn niet te tellen! :zwaai:
Dat geloof ik best :lol:
een vraagje :
neuk jij die vriendin van je als een hond ??
:maf:
ik_oke_is
06-04-2004, 16:04
Nee, doe jij het bij je moeder op zijn hondjes.
stommerd. 3lik alsmagot :aftel:
Vrouwen zijn over het algemeen slimmer dan mannen, dit is wetenschappeliojk bewezen. Alleen heeft de man in het algemeen processen en systematieken opgeworpen om dit anders te doen lijken.
GRATIS VOOR JOU EN STOF OM OVER NA TE DENKEN.
DO NOT **** WITH THIS ******! :D
:hihi: Take it easy
geen moeders erbij betrekken ;)
maar goed; wil je zeggen dat je vriendin haar intelligente beentjes
lekker voor je spreid ??
en antwoord deze keer op de vragen :rolleyes:
:maf:
Lady_moi
06-04-2004, 16:07
Da heeft nix met de kleur te maken
Moest ge moslim zijn ok maybe
Ma net zoals de meeste marokkanen zijn jullie surinamers ook geen heilig boontje
Neuke die handel :rolleyes:
najlae_tanger
06-04-2004, 16:08
Ja...wil ik ook wel weten...
gaat ze met je naar bed?
Lady_moi
06-04-2004, 16:08
Tfoee MOEDER MOEDERS MOEDERS
Altijd moeders..Hekel heb ik daaraan
Nu bewijst ge wel da ge ne hond zijt
Nee, doe jij het bij je moeder op zijn hondjes.
stommerd. 3lik alsmagot :aftel:
ik_oke_is
06-04-2004, 16:19
Zal ik eerlijk op je vraag antwoorden. Een dame spreid haar benen niet. Ze wacht tot wij ooit hopelijk zullen trouwen.
Er bestaan, maar die zul jij helaas niet tegenkomen, hele nette dames. Dat mijn vriendin Marokkaans is doet daar helemaal niets van af.
DAMN, je bent echt zo ene type die aan poep, pis en sex denk bah bah! :kwaad:
ik ben blij met dat antwoord;
hoop voor jou dat je het meent , dat je echt met haar gaat trouwen
maar :kwaad:
kijk om je heen ? hoeveel negers trouwen er met die meiden ?
dat is wat me stoort ; als jullie echt gaan trouwen
awel dan ben ik echt blij voor jullie en hoop het beste
beslama ;)
najlae_tanger
06-04-2004, 16:19
Jawel dat kunnen we best..Maar bijna altijd naait de neger het marokkaans meisje...we wilde alleen weten of dat hier ook het geval was
Lady_moi
06-04-2004, 16:39
Ja toekomst!
Wat als haar ouders u nie aanvaarden??
Lady_moi
06-04-2004, 16:40
Ja maar u bekeren doe je toch voor Allah??
Dankje broeder!
Niet alle negers op 1 hoopje gooien. Ik ben voor haar moslim geworden, sloof mij uit voor haar vader, slijm met bemoeizuchtige moeder. Moet verplicht lief zijn anders slopen haar broers mijn letterlijk
Marokkanen zijn niet gemakkelijk :D Deze neger heeft het moeilijk!
Beslamaaa!
Lady_moi
06-04-2004, 16:46
Ja haha sorry kon et nie late
Ah ok als ge moslim zijt dan zie ik u ook als een broeder ok
Ja, he mense maakt het mij niet moeilijk. In eerste instantie deed ik het voor haar, maar ik heb een aantal keren de Koran gelezen en ben gewend geraakt met Haadits en doas en het raakt mij. Dus het zit nu goed. Zuster!
Lady_moi
06-04-2004, 16:52
Bij berbers gebeurt da veel no hard feelings :rolleyes:
alhoceimachaima
06-04-2004, 17:13
:rolleyes: jah discusie ken hier een berberse mocro chick is getrouwd met een surinamer maar haar ouders zijn er pas mee eens toen ze 2 jaar van huis was weggelopen en trg was gekomen duzz zeg maar nix :kwaad: wat die dames allemaal voor een jonge over hebbe allah hfed waha :jammer:
Lady_moi
06-04-2004, 17:15
Da ze iemand nie aanvaarden omwille van de huidskleur, stam, ras, afkomst
Ge kent da wel
Origineel gepost door aichakendisa
wat gebeurt er ?
Dankje broeder!
Niet alle negers op 1 hoopje gooien. Ik ben voor haar moslim geworden, sloof mij uit voor haar vader, slijm met bemoeizuchtige moeder. Moet verplicht lief zijn anders slopen haar broers mijn letterlijk
Marokkanen zijn niet gemakkelijk :D Deze neger heeft het moeilijk!
Beslamaaa! :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.