Bekijk originele versie : ik schaam me voor wat ik nu ga vragen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
kauthartje
25-03-2009, 12:57
maar ben toch nieuwsgierig:verdriet:
wat vinden manne zo lekker aan beffen:traan1: de vocht die uit de vrouw komt dat stinkt en is vies:( hoe kun je dat in vredesnaam in je mond willen:jammer: de geur alleen al laat staan nog de smaak:moe:
en als vrouw zijnde hoe kun je hiervan genieten?? de idee alleen al... moet ik van kokhalzen!! ik zal me doodschamen.... gatver!
voor reacties die negatief naar mij toe lijden jammer maar ik vraag het me af, en ik weet dat ik dit eigenlijk voor me moet houden maar de vraag komt steeds terug als ik op deze forum kom want ik lees niks anders dan beffen dit en dat.
ja ik ben getrouwd dit jaar insallah 9 jaar maar moet er niet aan denken dat me man dat bij me doet!!! kots kots ik zal me dood schamen!!!!!!!!
voor de mensen die hebben gereageerd met je stinkt dar beneden en was je... lezen leer je in groep 3!! lees goed ik zeg de vocht die uit de vrouw komt is vies en stinkt! het is zuur!!
Prettyme
25-03-2009, 12:59
Doe jij iets bij me man?
semperflorens
25-03-2009, 13:02
wat vinden manne zo lekker aan beffen:traan1: de vocht die uit de vrouw komt dat stinkt en is vies:( hoe kun je dat in vredesnaam in je mond willen:jammer: de geur alleen al laat staan nog de smaak:moe:
en als vrouw zijnde hoe kun je hiervan genieten?? de idee alleen al... moet ik van kokhalzen!! ik zal me doodschamen.... gatver!
voor reacties die negatief naar mij toe lijden jammer maar ik vraag het me af, en ik weet dat ik dit eigenlijk voor me moet houden maar de vraag komt steeds terug als ik op deze forum kom want ik lees niks anders dan beffen dit en dat.
ja ik ben getrouwd dit jaar insallah 9 jaar maar moet er niet aan denken dat me man dat bij me doet!!! kots kots ik zal me dood schamen!!!!!!!!
:confused: reinig jij jezelf vaginaal wel goed:confused: :o
honey_bunny
25-03-2009, 13:09
Ik denk dat jij de onderscheid niet kent tussen de VOCHT die uit de vagina komt, en de urine geur..
Als een vrouw haar vagina niet goed reinigd doordat ze veel plast gaat het stinken, maar de vocht daarentegen stinkt niet hoor..
het heeft misschien voor de man een appart smaakje, maar het is niet stinkent.
Het is eigenlijk een beetje als bij een jongen, als je hem pijpt en hij verliest voorvocht heeft dat ook een smaakje, maar het is niet vies en het stinkt ook niet!...
Het gaat er niet om of wij mannen het zelf lekker vinden, maar dat de vrouw ervan kan genieten. Dus we doen het voor de vrouw. En als je mannetje het niet bij jou doet, dan geeft hij niet genoeg om je:D
honey_bunny
25-03-2009, 13:36
Het gaat er niet om of wij mannen het zelf lekker vinden, maar dat de vrouw ervan kan genieten. Dus we doen het voor de vrouw. En als je mannetje het niet bij jou doet, dan geeft hij niet genoeg om je:D
Precies..
En laten we eerlijk zijn... Als je geil bent, vind je alles lekker hahah!
Tha7amousht
25-03-2009, 13:42
Wat ik mij afvraag, pijpen.. hoe voelt zoiets aan? het lijkt mij vreselijk om een p.enis in je mond te hebben.
Hoe begin je in godsnaam aan zoiets? Proeft het niet ontzettend vies en hard?
Precies..
En laten we eerlijk zijn... Als je geil bent, vind je alles lekker hahah!
Zeker, maar er zijn wel grenzen:)
Wat ik mij afvraag, pijpen.. hoe voelt zoiets aan? het lijkt mij vreselijk om een p.enis in je mond te hebben.
Je zult het toch eens een keer moeten uitproberen, om een antwoord te krijgen op je vraag.
tortelduifje
25-03-2009, 13:45
Ooit gehoord van kutje wassen?
honey_bunny
25-03-2009, 13:47
Ik kan me ook absoluut niet voorstellen om dat bij de eerste de beste te doen.
Maar als je echt om iemand geeft en van iemand houdt die ben je van niks vies..
En het is echt niet vies,, en ja hardd, dat hoop ik wel voor je haha..
Playboy82
Ooit gehoord van kutje wassen?
Echt he :goedzo: stupid people
Tha7amousht
Je zult het toch eens een keer moeten uitproberen, om een antwoord te krijgen op je vraag.
Nee bedankt.
Dan blijf ik liever onwetend.
Tha7amousht
25-03-2009, 13:49
Ik kan me ook absoluut niet voorstellen om dat bij de eerste de beste te doen.
Maar als je echt om iemand geeft en van iemand houdt die ben je van niks vies..
En het is echt niet vies,, en ja hardd, dat hoop ik wel voor je haha..
Lijkt me gewoon vreselijk van zoiets in je mond te krijgen.
In je vagina tot daartoe, dat zijn de intieme zones en daar zijn ze ook voor gemaakt.
Maar je mond? Dat hoort toch een hygiƫnische plaats te zijn, we eten, slikken, drinken, spreken de Qor'aan uit, al dit met je mond en dan ga je er zoiets instoppen?.. Iegh, nee sorry het lijkt me echt zo vreselijk.
honey_bunny
25-03-2009, 13:51
Lijkt me gewoon vreselijk van zoiets in je mond te krijgen.
In je vagina tot daartoe, dat zijn de intieme zones en daar zijn ze ook voor gemaakt.
Maar je mond? Dat hoort toch een hygiƫnische plaats te zijn, we eten, slikken, drinken, spreken de Qor'aan uit, al dit met je mond en dan ga je er zoiets instoppen?.. Iegh, nee sorry het lijkt me echt zo vreselijk.
Ja als je het in die zin bekijkt..
Is het heel erg om zoiets te doen, het is natuurlijk iets wat tegen alle regels en wetten zijn..
Maar los daarvan, is het echt niet vies hoor!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.