Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwanger???

najimafissoune
06-04-2004, 13:02

Hoe weet je of je zwanger bent of niet? Ik voel mijn buik steeds dikker worden maar ik moet nog ongesteld worden. Ik voel me wel steeds misselijker en vermoeiender. Ik weet niet wat het is.

Jalaila
06-04-2004, 13:31
Origineel gepost door najimafissoune Hoe weet je of je zwanger bent of niet? Ik voel mijn buik steeds dikker worden maar ik moet nog ongesteld worden. Ik voel me wel steeds misselijker en vermoeiender. Ik weet niet wat het is. Kijk wat je precies voeld als je zwanger bent is bijv: dat je inderdaad misselijk gaat voelen en dat je niet naar nare luchtjes kan ruiken en dat je aan niks anders kan denken dan slapen enz...Maar als je zwanger bent hoelang vermoed dat je zwanger bent?!Meskien kan ik je verder helpen want ik ben nu bijna 7mnd en ik heb die dingen allemaal meegemaakt ook dat ik dacht dat ik zwanger was...Maar misselijk en vermoeid is ook een vorm v.d "ziekte van vijven" ken je dat? Als ik jouw was zou ik een zwangerschapstest halen want daar heb je 99%kans op 't juiste antwoord waar je naar zocht... Sterkte.. Liefs Lail

najimafissoune
06-04-2004, 13:39
Ja Elke keer als ik ongesteld moet worden dan wordt ikhet niet en haal ik zo een zwangerschaptest dan blijkt het dat ik niet zwanger ben en ik vermoed het nu al een maand. Het is inderdaad zo dat ik alleen maar wil slapen. Maar wat is dat ziekte van vijven? En bedankt. Groetjes.

anonieme
06-04-2004, 13:58
Origineel gepost door Jalaila Kijk wat je precies voeld als je zwanger bent is bijv: dat je inderdaad misselijk gaat voelen en dat je niet naar nare luchtjes kan ruiken en dat je aan niks anders kan denken dan slapen enz...Maar als je zwanger bent hoelang vermoed dat je zwanger bent?!Meskien kan ik je verder helpen want ik ben nu bijna 7mnd en ik heb die dingen allemaal meegemaakt ook dat ik dacht dat ik zwanger was...Maar misselijk en vermoeid is ook een vorm v.d "ziekte van vijven" ken je dat? Als ik jouw was zou ik een zwangerschapstest halen want daar heb je 99%kans op 't juiste antwoord waar je naar zocht... Sterkte.. Liefs Lail Hallo laila, Maar was jij misselijk en slaperig voor dat je ongesteld moest worden? ik bedoel voor dat je wist dat je zwanger bent, dus de laatste week voor dat je menstruatie moest komen? Ik probeer namelijk ook 2 jaar zwanger te worden maar geen success....en ik moet over 5 dagen ongesteld worden en voel ook allerlei rare dingen in mijn buik en vind het te vroeg om een testje te doen..... Success met de kleine in je buikje!

Thug_Sebnia
06-04-2004, 14:14

Ghair inshaAllah.

yasmina.
06-04-2004, 14:25
je buik steeds dikker worden........... als je zwanger bent, gaat je buik pas later groeien, niet in de eerste maand al....., toch? ach, zal wel voor iedereen anders zijn eigenlijk...... ga zo'n test doen, als het negatief is..... dan zou ik naar de dokter gaan, dan kan hij je misschien doorsturen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken............. succes!

femmedumaroc
06-04-2004, 16:49
Ja Elke keer als ik ongesteld moet worden dan wordt ikhet niet en haal ik zo een zwangerschaptest dan blijkt het dat ik niet zwanger ben en ik vermoed het nu al een maand. Het is inderdaad zo dat ik alleen maar wil slapen. Maar wat is dat ziekte van vijven? En bedankt. Groetjes. je bedoelt zeker de ziekte van PFeifer dat is zeg maar dat je altijd heel vermoeiend bent en dat je dus alleen maar wil slapen en dat je geen energie hebt om dingen te doen, maar ik denk niet dat dat wat met jou probleem te maken hebt.(maar misschien ook weer wel)

Jalaila
06-04-2004, 23:06
Origineel gepost door anonieme Hallo laila, Maar was jij misselijk en slaperig voor dat je ongesteld moest worden? ik bedoel voor dat je wist dat je zwanger bent, dus de laatste week voor dat je menstruatie moest komen? Ik probeer namelijk ook 2 jaar zwanger te worden maar geen success....en ik moet over 5 dagen ongesteld worden en voel ook allerlei rare dingen in mijn buik en vind het te vroeg om een testje te doen..... Success met de kleine in je buikje! Ik was inderdaad heel erg moe voordat ik ongesteld moest worden...Maar ik merkte ook dat ik nergens meer zin in had...En s'nachts kreeg ik vreetbuien daardoor kon ik ook merken dat er iets niet goed zat dus als ik jouw was zou ik gewoon nog 2weekjes wachten en als je dan nog net bent zou ik zeker een test halen...En jij ook succes met het zwanger raken...Insha'allah komt alles goed!!! Sterkte!!! Liefs Lail :blauwkus:

Jalaila
06-04-2004, 23:15
Origineel gepost door najimafissoune Ja Elke keer als ik ongesteld moet worden dan wordt ikhet niet en haal ik zo een zwangerschaptest dan blijkt het dat ik niet zwanger ben en ik vermoed het nu al een maand. Het is inderdaad zo dat ik alleen maar wil slapen. Maar wat is dat ziekte van vijven? En bedankt. Groetjes. Je heb gelijk "de ziekte van feifer" bedoelde ik...Maar dat gevoel dat jij bedoeld heb ik ook gehad...En het advies van mijn dokter was, dat als je denkt dat je zwanger bent dan ga je ook meer piekeren en juist als je het denkt dan kunnen je hormonen veranderen en word je het pas later...Maar het is een hele normale reactie van je lichaam...Dus doordat je het denkt ga je onregelmatig menstrueren...:blauwkus:xlail

Jalaila
06-04-2004, 23:22
Origineel gepost door femme******* Ja Elke keer als ik ongesteld moet worden dan wordt ikhet niet en haal ik zo een zwangerschaptest dan blijkt het dat ik niet zwanger ben en ik vermoed het nu al een maand. Het is inderdaad zo dat ik alleen maar wil slapen. Maar wat is dat ziekte van vijven? En bedankt. Groetjes. je bedoelt zeker de ziekte van PFeifer dat is zeg maar dat je altijd heel vermoeiend bent en dat je dus alleen maar wil slapen en dat je geen energie hebt om dingen te doen, maar ik denk niet dat dat wat met jou probleem te maken hebt.(maar misschien ook weer wel) Zoals jij zegt dat je geen energie hebt als je de ziekte van feifer hebt daar heb je ook gelijk in maar als je zwanger bent is dat hetzelfde geval en ik kon geen stap uit mn bed zetten daar was ik zelfs te moe voor.

Jalaila
06-04-2004, 23:32
Origineel gepost door yasmina* je buik steeds dikker worden........... als je zwanger bent, gaat je buik pas later groeien, niet in de eerste maand al....., toch? ach, zal wel voor iedereen anders zijn eigenlijk...... ga zo'n test doen, als het negatief is..... dan zou ik naar de dokter gaan, dan kan hij je misschien doorsturen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken............. succes! Wat Yasmina zegt heeft ze gelijk in...Je moet gewoon naar je dokter gaan zo in zo als je denkt dat er iets niet klopt...Geloof me je word zo doorgezonden naar een ziekenhuis om je bloed te gaan onderzoeken...OOK DAT is me al overkomen dus ik kan er over meepraten...Het is eigenlijk heel simpel want als je extra aanvullend verzekerd bent dan word t door hun betaald anders moet je het zelf betalen! En over dat buikje gesproken...Normaal is het zow dat het pas ongeveer rond de 3e mnd gaat groeien maar ik had al een klein buiki van mnzelf dus bij mij viel t niet echt op...Maar zo in zo hoeft dit ook weer niet want stel als je zwanger bent maar je bent bang om de reacties van je dierbaren en je moet t dus nog geheim houden dan word je er ook niet dikker op...Zodra iedereen ervan af weet dan zul je ook stralen en dan pas zul JIJ en IEDEREEN zien dat je alsmaar dikker zal worden...Maar zoals jezelf zegt iedereen heeft een eigen mening en zo ook een ander lichaam... Ik hoop dat je wat aan mijn informatie hebt... :blauwkus:lail thalla :zwaai:

anonieme
06-04-2004, 23:51
Origineel gepost door Jalaila Ik was inderdaad heel erg moe voordat ik ongesteld moest worden...Maar ik merkte ook dat ik nergens meer zin in had...En s'nachts kreeg ik vreetbuien daardoor kon ik ook merken dat er iets niet goed zat dus als ik jouw was zou ik gewoon nog 2weekjes wachten en als je dan nog net bent zou ik zeker een test halen...En jij ook succes met het zwanger raken...Insha'allah komt alles goed!!! Sterkte!!! Liefs Lail :blauwkus: Thanks voor je reactie Lail. Ik ga inderdaad wachten. ik moet eind deze week menstrueren en mocht het niet zo zijn dan zal ik zeker een weekje wachten, want ik merk de laatste maanden dat ik steeds overtijd ben zonder zwangerschap, en die testjes kosten een vermogen als je elke maand er 1tje moet kopen. p.s ik denk dat ik steeds overtijd ben door dat ik eraan denk........!!!!!! Ik probeer het van me af te zetten en dat is gewoon zo moeilijk!! Groetjes Lamaya

najimafissoune
07-04-2004, 08:34
Bedankt iedereen voor jullie reacties. Misschien is het inderdaad omdat ik zwanger wil maar andere kant eigenlijk nog niet. Dat ik dan als ik iets raar voel in mijn lichaam dat ik dan denk dat ik zwanger ben. Maar Zoals anoniempje zei het kost vermogen om elke keer een zwangerschaptest te halen. dus ik ga gewoon deze hele maand afwachten. en dan zie ik het wel. Bedankt groetjes.

Jalaila
07-04-2004, 10:09
Origineel gepost door anonieme Thanks voor je reactie Lail. Ik ga inderdaad wachten. ik moet eind deze week menstrueren en mocht het niet zo zijn dan zal ik zeker een weekje wachten, want ik merk de laatste maanden dat ik steeds overtijd ben zonder zwangerschap, en die testjes kosten een vermogen als je elke maand er 1tje moet kopen. p.s ik denk dat ik steeds overtijd ben door dat ik eraan denk........!!!!!! Ik probeer het van me af te zetten en dat is gewoon zo moeilijk!! Groetjes Lamaya Ik begrijp 't zo'n zwangerschapstest is inderdaad niet goedkoop. Wat je ook kunt doen (zo heb ik 't gedaan) is kijken of 1 van je vriendinnen verzorging doet of dokters/assistente opleiding of iets dergelijks...En dan vraag je of zij een test van school meeneemt stiekems...Kijk ik heb er wel stuk of 6 gedaan maar gratis dus eigenlijk is deze manier ook wel handig vind je niet? Nogmaals sterkte (K)Lail