Bekijk originele versie : welke marokaanse meiden ...
CrazyInLove
06-04-2004, 12:45
dragen een hoofddoek en hebben een vriend?
Ik ben ermee begonnen, met die hoofddoek. EN ik vind dat ik dan de hoofdstuk van jongens achter mij moet laten. Alhoewel er maar één jongen in mijn leven voorkwam. Maar ik was even benieuwd.
IK wil weten hoe jullie erover denken. Ik vind dat het nie kan...
Je stelt je met je hoofddoek open voor Allah swt en je zondert je af van de misleidingen op deze wereld.. Een vriendje nemen is één daarvan.
Lady_moi
06-04-2004, 12:51
Tja,
Net zoals gij fouten hebt gemaakt in het verleden
Zo kan een meiske met hoofddoek ook fouten maken..
Origineel gepost door CrazyInLove
dragen een hoofddoek en hebben een vriend?
Ik ben ermee begonnen, met die hoofddoek. EN ik vind dat ik dan de hoofdstuk van jongens achter mij moet laten. Alhoewel er maar één jongen in mijn leven voorkwam. Maar ik was even benieuwd.
IK wil weten hoe jullie erover denken. Ik vind dat het nie kan...
Je stelt je met je hoofddoek open voor Allah swt en je zondert je af van de misleidingen op deze wereld.. Een vriendje nemen is één daarvan.
Ik vind het echt niet kunnen ''een vriend en een hoofddoek'' dat is een onmogelijke combi, doe dan a.u.b die hoofddoek van je hoofd af.
Nogal tegenstrijdig en scheinheilig !
Ciao.
CrazyInLove
06-04-2004, 12:56
Origineel gepost door cheima
Ik vind het echt niet kunnen ''een vriend en een hoofddoek'' dat is een onmogelijke combi, doe dan a.u.b die hoofddoek van je hoofd af.
Ciao.
LEER EENS LEZEN... Ik heb die hoofdstuk afgesloten, ik heb één vriend gehad ja. dat is voorbij!! nu ik mijn hoofddoek draag wijd ik mij toe tot Allah swt en niet tot jongens en andere dingen!!! Als dit schijnheilig is, dan weet ik het ook niet meer.. dit is gewoon de weg die wij allemaal zouden moeten volgen. Ieder is vrij in zijn keuze inderdaad! maar je moet niet zeggen doe die hoofddoek van je hoofd af; je kent me niet !
wat is er tegenstrijdig aan mijn verhaal??
wayaw sommige mensen moeten leren, eerst iets goed te lezen voor erop te reageren... want je maakt jezelf belachelijk!
groetjes
CrazyInLove
06-04-2004, 13:01
Origineel gepost door Lady_moi
Tja,
Net zoals gij fouten hebt gemaakt in het verleden
Zo kan een meiske met hoofddoek ook fouten maken..
Je hebt gelijk, maar ik denk dat meisjes die het serieus menen met hun geloof, dat het voor hun zelfs geen verleiding is... Dat ze koel blijven voor dat soort dingen, en hun gevoelens kunnen onderdrukken. Dat de man het op de officiele manier komt doen.. gewoon de hand vragen.
Lady_moi
06-04-2004, 13:12
Ja gevoelens onderdrukken..Moeilijk..
Maar moeilijk gaat ook
Je hebt gelijk, maar ik denk dat meisjes die het serieus menen met hun geloof, dat het voor hun zelfs geen verleiding is... Dat ze koel blijven voor dat soort dingen, en hun gevoelens kunnen onderdrukken. Dat de man het op de officiele manier komt doen.. gewoon de hand vragen.
Lady_moi
06-04-2004, 13:13
Je hebt zelf een vriend.
Hoofddoek of geen hoofddoek het is voor alle moslims haram
Ciao.
LEER EENS LEZEN... Ik heb die hoofdstuk afgesloten, ik heb één vriend gehad ja. dat is voorbij!! nu ik mijn hoofddoek draag wijd ik mij toe tot Allah swt en niet tot jongens en andere dingen!!! Als dit schijnheilig is, dan weet ik het ook niet meer.. dit is gewoon de weg die wij allemaal zouden moeten volgen. Ieder is vrij in zijn keuze inderdaad! maar je moet niet zeggen doe die hoofddoek van je hoofd af; je kent me niet !
wat is er tegenstrijdig aan mijn verhaal??
wayaw sommige mensen moeten leren, eerst iets goed te lezen voor erop te reageren... want je maakt jezelf belachelijk!
groetjes
Hallloooooooooo bimbo..:rolleyes: JIJ MOET LEREN LEZEN. Heb ik het over jou soms ? Jezus.. :rolleyes:
Harstikke goed van je dat je een hoofddoek draagt, zou ik zeggen maar dat neemt niet weg dat ik het schijnheilig vindt dat je een hoofddoek draagt en een VRIEND neemt, Ik heb het gewoon over het algemeen .. :)
Hoe bedoel je mensen zijn snel op hun teentjes getrapt..tfoe. 3la zieligheid. :)
Je hebt zelf een vriend.
Hoofddoek of geen hoofddoek het is voor alle moslims haram
En waar bemoei jij je mee ? Ja ik heb een vriend of te wel verloofde, want het is een halal relatie ik ben officeel met me gespierde lekkerding verloofd. :)
En het is me eerste en me laatste, kan ik van jou niet zeggen.;)
Ciao.
Lady_moi
06-04-2004, 13:37
Een vriend is geen verloofde of kende gij et verschil nie??
Waar ebbe ze u woordenschat geleerd???
ps: Wa kunde van mij nie zegge??
En waar bemoei jij je mee ? Ja ik heb een vriend of te wel verloofde, want het is een halal relatie ik ben officeel met me gespierde lekkerding verloofd. :)
En het is me eerste en me laatste, kan ik van jou niet zeggen.;)
Ciao.
Een vriend is geen verloofde of kende gij et verschil nie??
Waar ebbe ze u woordenschat geleerd???
ps: Wa kunde van mij nie zegge??
O H M Y G O D :) ik kan merken dat je 15 bent :watte?:
Wij zijn officeel verloofd..begrijp je wel O F F I C E E L..:rolleyes: Dat betekend dat we beide hebben getekend ! en dat onze ouders het weten. :)
Alatief alatief.
Wat ik van jou niet kan zeggen, weet je donders goed. ;)
Ciao.
Lady_moi
06-04-2004, 13:47
Ik ben al zekers nie 15 ma gij 18??
Ik ben misschien wel wa jonger ma niveau ligt wel hoger.
Officieel verloofd..
Awel das u verloofde of ziede gij hem nog als u vriendje??
Zoals dervoor..
Ik heb 1 relatie achter de rug en ik ontken da nie
Isda wa ge wou hore??
Over zieligheid gesproke :rolleyes:
O H M Y G O D :) ik kan merken dat je 15 bent :watte?:
Wij zijn officeel verloofd..begrijp je wel O F F I C E E L..:rolleyes: Dat betekend dat we beide hebben getekend ! en dat onze ouders het weten. :)
Alatief alatief.
Wat ik van jou niet kan zeggen, weet je donders goed. ;)
Ciao.
Ik ben al zekers nie 15 ma gij 18??
Ik ben misschien wel wa jonger ma niveau ligt wel hoger.
Officieel verloofd..
Awel das u verloofde of ziede gij hem nog als u vriendje??
Zoals dervoor..
Ik heb 1 relatie achter de rug en ik ontken da nie
Isda wa ge wou hore??
Over zieligheid gesproke :rolleyes:
IK ben 19. :)
don't hate girl, meisje je bent veelste gefrustreerd, ga eens wat nuttigs doen, dan 24/7 op marokko.nl te zitten.
Zielig is wat je ziet in je spiegel..:) IK blijf er bij jij bent een F O C K I N G schijnheil. En breek me beter de bek niet open want dan ben ik nog lang niet met je klaar..kotertje :)
Ik ga Ciao.
CrazyInLove
06-04-2004, 13:56
Wow, meisjes stop er eens mee... dit is voor niks goed geloof mij.
Maar bon, jullei doen maar...Ik trek mijn vraag terug en sluit deze topic... sommige mensen zijn duidelijk niet op hun mondje gevallen hier.... zielig
miss_nadorrifia
06-04-2004, 14:07
wacht ik wil eerst ook ff een reactie geven
Ik vind dat het wel kan een hoofddoek en een vriend. begrijp me niet verkeerd met een vriend bedoel ik iemand met wie je je toekomst kan delen en niet zomaar iemand die je leuk vindt en dan een relatie nemen.
Ik bedoel ik zou nooit met iemand kunnen trouwen zonder dat ik weet hoe hij is. Dat moet je van te voren leren kennen.
Vooral tegenwoordig de jongens laysta je weet maar nooit wat ze achterhoude en wat ze doen ze zijn niet te vertrouwen ook al kome ze je om je hand vrage dan nog kunnen ze gewoon met je spelen.
En een meisje met hoofddoek of zonder maakt niet uit als je gaat trouwen moet je iemand hebben die goed is en die je vertrouwt en dan moet je die gene echt wel van te voren kennen.
En als je daarvoor een vriend hebt met wie je gaat trouwen hoef je toch niet per see van alles te doen. je praat gewoon wat en drinkt wat enzo
snappen jullie me?????
groetjes:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.