Bekijk originele versie : Hijama Kruiskade/Rotterdam
Wie heeft een telefoonnummer van hen?
Bij voorbaat dank
Khataarlijk
25-03-2009, 13:00
Wie heeft een telefoonnummer van hen?
Bij voorbaat dank
wedden dat 95% niet eens weet wat Hijama is :D
Ik wil het zelf een keer doen , maar dan ga ik inchalah naar iemand in Casa , een goede vriend van me is heel tevreden over hem
wedden dat 95% niet eens weet wat Hijama is :D
Ik wil het zelf een keer doen , maar dan ga ik inchalah naar iemand in Casa , een goede vriend van me is heel tevreden over hem
Ja helaas weten niet veel mensen over de soena van Rasoel Sws, ik heb het eerder gedaan in A'dam....maar die vrouw doet het niet meer dus vandaar dat ik naar iemand anders opzoek ben.
Ik heb er baat bij gehad elhamdoellilah, en wil het nog een keer doen.
Khataarlijk
25-03-2009, 13:15
Ja helaas weten niet veel mensen over de soena van Rasoel Sws, ik heb het eerder gedaan in A'dam....maar die vrouw doet het niet meer dus vandaar dat ik naar iemand anders opzoek ben.
Ik ga nu iemand voor je bellen . en kijken wat ik voor je kan betekenen
Khataarlijk
25-03-2009, 13:20
Jazaak Allah ghairan!
heb net gebeld ,
hij kon me helaas geen info geven over Hijama van vrouwen , maar wel dat er een egyptenaar is die het doet , maar ja dat spreekt voor zich dat het alleen bedoeld is voor manenn
heb net gebeld ,
hij kon me helaas geen info geven over Hijama van vrouwen , maar wel dat er een egyptenaar is die het doet , maar ja dat spreekt voor zich dat het alleen bedoeld is voor manenn
Oh ok jammer, maar bedankt voor de moeite.
Is er niemand in Amsterdam die het doet? Ik ben namelijk ook al een tijdje opzoek.
Cheetos2
25-03-2009, 15:04
Bedoel je die pakistaanse?
Bedoel je die pakistaanse?
Ja klopt idd die Pakistaanse heb je haar nummer??
Is er niemand in Amsterdam die het doet? Ik ben namelijk ook al een tijdje opzoek.
Je moet even hier op MNL zoeken of googlen, er waren geloof ik wel vrouwen die het deden in A'dam?
oujdia_Romaisa
25-03-2009, 16:04
Wat is dat precies?
Ik heb wel een idee maar ik weet het niet zeker,
is dat niet met die glas op je rug?Iets met bloed ofzo zuigen.
Of zit ik er helemaal naast??
Je moet even hier op MNL zoeken of googlen, er waren geloof ik wel vrouwen die het deden in A'dam?
OK bedankt.
soraya_sora
25-03-2009, 16:30
Waar is dat goed voor als ik vragen mag ? Dat Paistaanse meisje werkt in de stoffenwinkel op de kruiskade ( familiezaak ).
Waar is dat goed voor als ik vragen mag ? Dat Paistaanse meisje werkt in de stoffenwinkel op de kruiskade ( familiezaak ).
Ja klopt is een familiezaak, heb je het adres ervan dus waar in Kruiskade of anders haar telefoonummer.
Soekran.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.