Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Hijama Kruiskade/Rotterdam



Pagina's : 1 2 [3]

26-03-2009, 11:37

Citaat door Polly:
Ik weet wel wat er allemaal bij hijama komt bij kijken, en dat kennis ervan wel belangrijk is ik heb het ook eerder laten doen maar die dame doet het niet meer zij deed het ook goed.

nou zeg ik weet wel dat je dat zei dat ze er voor heeft geleerd maar wilde gewoon ff duidelijk maken dat het erggg belangrijk met alles wat erbij komt kijken enzo...ook misschien voor mensen die hier rondkijken op deze topic die het nooit eerder hebben gedaan...

26-03-2009, 11:53



Citaat door ik ben moe:
nou zeg ik weet wel dat je dat zei dat ze er voor heeft geleerd maar wilde gewoon ff duidelijk maken dat het erggg belangrijk met alles wat erbij komt kijken enzo...ook misschien voor mensen die hier rondkijken op deze topic die het nooit eerder hebben gedaan...



Waarom van die....
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je er mee bedoelt, topic heb ik geopend dat ik iemands nummer zocht.
En ik gaf ook al eerder aan dat het belangrijk is om kennis erover te hebben, en hygiëne belangrijk is.

26-03-2009, 12:30

Waar is het allemaal goed voor..?


Ik wil het best doen ondanks ik het eng vind..

Ik wil het voor mijn migraine laten doen want dat maakt me nu wel echt paranoia..


26-03-2009, 13:03

Citaat door mujahid007:
je kan een hijaamah vacuumpomp kopen bij http://www.islaam-winkel.nl voor maar 15 euro, ik heb ze zelf gezien voor 27,50 bij andere.


het verscchil tussen die duurdere en goedkope is dat die goedkope een kleine doos is. Met weinig glazen. die duurdere is groter met meer grote glazen.

Dat is dus waarom het verschil in prijs

26-03-2009, 14:02


Heeft iemand het wel eens gedaan bij die pakistaanse vrouw?

26-03-2009, 20:34
Meid ik ken iemand in omgeving rotterdam dus mocht je het nummer willen .
laat het me effe weten.
groetjes Meysaa

Pagina's : 1 2 [3]