Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie staat allemaal uitwonend (zehma)

islam-4_Everboy
24-03-2009, 19:52

Want ik heb een brief gekregen van menzis met daarop dat ik me nieuwe adres moet doorgeven waar ik nu woon. maar ik heb me adres van me ouders opgegeven bij menzis. en menzis heeft dat gecontroleerd bij GBA. en blijkt te zijn dat me adres afwijkt. maar dat komt omdat ik hun de adres van me ouders hebt gegeven. en niet me nieuwe adres. nu vragen zij dat ik mijn nieuwe adres door moet geven bij de gemeente. terwijl ik die nieuwe adres al hebt doorgegeven. wat moet ik doen dan nu. gewoon menzis bellen en zeggen dat ik de adres van me ouders hebt gegeven omdat ik me brieven van menzis bij me adres wil opgestuurd krijgen. of me nieuwe adres alsnog doorgeven bij de GBA?? :rolleyes:

toshiba1
24-03-2009, 20:20
Want ik heb een brief gekregen van menzis met daarop dat ik me nieuwe adres moet doorgeven waar ik nu woon. maar ik heb me adres van me ouders opgegeven bij menzis. en menzis heeft dat gecontroleerd bij GBA. en blijkt te zijn dat me adres afwijkt. maar dat komt omdat ik hun de adres van me ouders hebt gegeven. en niet me nieuwe adres. nu vragen zij dat ik mijn nieuwe adres door moet geven bij de gemeente. terwijl ik die nieuwe adres al hebt doorgegeven. wat moet ik doen dan nu. gewoon menzis bellen en zeggen dat ik de adres van me ouders hebt gegeven omdat ik me brieven van menzis bij me adres wil opgestuurd krijgen. of me nieuwe adres alsnog doorgeven bij de GBA?? :rolleyes: Een beetje onduidelijk allemaal.....Maar als ik het goed begrijp heb je bij de gemeente (GBA) ingeschreven op het adres waar je niet daadwerkelijk woont, maar het adres waarop je je hebt 'uitgeschreven'. Bij je verzekering kan je een correspondentieadres opgeven. Je correspondentieadres hoeft niet altijd hetzelfde te zijn als je woonadres (GBA-adres). Ik begrijp dan ook niet waarom ze bij Menzis moeilijk doen.