Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Demostratie a.s. Zaterdag in amsterdam

Pagina's : [1] 2

missysebnia
06-04-2004, 11:25

Salaam iedereen. Aanstaande Zaterdag 10-04-04, is er een demonstratie in Amsterdam. komen ;)

rnaj
06-04-2004, 17:13
Origineel gepost door missysebnia Salaam iedereen. Aanstaande Zaterdag 10-04-04, is er een demonstratie in Amsterdam. komen ;) Waar nu weer voor, toch niet omdat jullie niet op mijn verjaardagsfeestje mogen komen.... ... :cool:

Junkie
06-04-2004, 17:15
Waartegen nou weer?

Khanoussi
06-04-2004, 17:17
Tegen het uitzet beleid van de minister , waar ik BTW niet tegen ben , het is all aardig druk in Nederland

rnaj
06-04-2004, 17:19

Origineel gepost door said2 tegen nederlanders die .op marokkaanse jongeren en actualitieten komen ,terwijl ze weten dat ze op een verboden terrein bevinden .de naam van de sitte zegt genoeg of niet soms En vergeet de homo's niet, waarschijnlijk worden die door de duivel gestuurd :D

Junkie
06-04-2004, 17:25
Origineel gepost door said2 tegen nederlanders die .op marokkaanse jongeren en actualitieten komen ,terwijl ze weten dat ze op een verboden terrein bevinden .de naam van de sitte zegt genoeg of niet soms Als er een site www.holland.nl is waar alleen kaasjes mogen komen lig jij waarschijnlijk als eerste op de stoep te janken bij het meldpunt discriminatie. :zwaai:

Erwin
06-04-2004, 18:13
Nou, ben eigenwijs genoeg om zelf te bepalen op welke sites ik surf. Ik ben er niet zaterdag, ik doe nuttige dingen.

rnaj
06-04-2004, 18:58
Origineel gepost door said2 ik heb het niet over homo,s moslim joden of iets anders ,ik heb het over mensen die zich niet onder catagorie marokkans jongeren en actualitieten bevallen , ik krijg de kans niet eens om mee te chatten ,en hoe komt dat door al jullie knip en plak gedoe :D Maar mag ik nu blijven of niet :rolleyes:

rnaj
06-04-2004, 19:10
Origineel gepost door kaasje Mag ik op je feestje komen? Moet je eerst even uitleggen wat de toegevoegde waarde is als ik jouw op mijn feestje uitnodig :rolleyes: Nee we doen het anders Iedereen die het red om op het 8 uur journaal/ Nova of AT5 nieuws te verschijnen met beelden waar je op de DAM in Amsterdam met spandoek waarop vermeld staat. www.marokko.nl meldt zich, wij willen een feestje van RNAJ Zal ik persoonlijk via een PM uitnodigen om zondag mijn verjaardag te vieren.. ..

rnaj
06-04-2004, 20:00
Origineel gepost door said2 als je marokkaanse nedelander en en 24 jaar of jonger ben ja .zo niet rechts boven ,op een rode kopje drukken met je muis . :D Volgens mij kan jij ook wel verhuizen naar www.nieuwrechts.nl , dit lijkt namelijk behoorlijk op EIGEN VOLK EERST. Maar misschien doe je het wel goed als tuttel-marokkaan bij de SP, net als Hirsi dat bij de VVD is..

Pagina's : [1] 2