Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is er in godsnaam met hem??!!

fatjuh
06-04-2004, 09:59

Sallaam, Lang geleden leerde ik een jongen kennen via mijn nicht en zijn zusje. We vonden elkaar wel aardig en daar lieten we het bij. Maar mijn nicht en zijn zusje die vonden dat er meer moest zijn. En hebben zij dus geprobeert iets te regelen. Zijn antwoord bleek nee te zijn maar hij zei wel dat hij respect voor mij had. Ik was daar tevreden mee want ik heb zelf nooit iets met hem gewild. Ik dacht ook dat het over is en alles voorbij was. Later zat hij op zijn zusje msn en begon met mij een gesprek. Hij was heel kwaad en schold mij uit voor nepmarokkaan. Ik vroeg hem wat IK hem mis heb gedaan maar daar kreeg ik geen antwoord op. Ook zei hij dat hij mij iets aan gaat doen waarvan ik pijn ga lijden. Kan iemand mij vertellen wat ik hierop moet zeggen/doen? Ik heb zo vaak geprobeerd met hem te praten..!! En moet ik het tegen zijn zusje zeggen dat hij op haar msn zit?? Ik hoop op een verstandige antwoord.. beslama..

chiqa20
06-04-2004, 10:42
Nou meid ik denk dat hij niet degene was die met jou op msn zat iemand houdt je voor de gek ik weet het zeker!!! Misschien wel zijn zusje of iemand anders, maar geloof het niet dat hij het is!!! Groetjes S

Thug_Sebnia
06-04-2004, 14:24
Niet serieus nemen in ieder geval. kinderachtig hoor :jammer:

MotherNature
06-04-2004, 16:28
Origineel gepost door fatjuh Sallaam, Lang geleden leerde ik een jongen kennen via mijn nicht en zijn zusje. We vonden elkaar wel aardig en daar lieten we het bij. Maar mijn nicht en zijn zusje die vonden dat er meer moest zijn. En hebben zij dus geprobeert iets te regelen. Zijn antwoord bleek nee te zijn maar hij zei wel dat hij respect voor mij had. Ik was daar tevreden mee want ik heb zelf nooit iets met hem gewild. Ik dacht ook dat het over is en alles voorbij was. Later zat hij op zijn zusje msn en begon met mij een gesprek. Hij was heel kwaad en schold mij uit voor nepmarokkaan. Ik vroeg hem wat IK hem mis heb gedaan maar daar kreeg ik geen antwoord op. Ook zei hij dat hij mij iets aan gaat doen waarvan ik pijn ga lijden. Kan iemand mij vertellen wat ik hierop moet zeggen/doen? Ik heb zo vaak geprobeerd met hem te praten..!! En moet ik het tegen zijn zusje zeggen dat hij op haar msn zit?? Ik hoop op een verstandige antwoord.. beslama.. Ga nooit uit van een gesprek waarbij je niet zeker weet met wie je werkelijk gecommuniceerd hebt! Heb je al geprobeerd hem face to face te spreken? Of heb je hem al geprobeerd te bellen? Je zegt dat je al vaak genoeg geprobeerd hebt om met hem te praten, mag ik misschien weten welke acties je onder anderen ondernomen hebt? En ik zou het wel zeker tegen de genen zeggen van wie het mailadres is, misschien is haar wachtwoord wel gekraakt! Het roept zo veel vragen op die alleen door hem en haar beantwoord kan worden en als je hem niet kan bereiken op een of ander manier dan zou jij je echt moeten wenden tot haar! Wa- salaam MN

stardust
07-04-2004, 11:41

Blok en verwijder ze allebei uit je lijst! Als hij echt iets wilt beginnen met jou, waar je volgens mij sowieso niet echt op zit te wachten, moet hij jou benaderen, toch? En niet via msn, dat is zo nep..zoals MotherNAture zei, communicatie is 90% alleen al nonverbaal (gezichtsuitdrukking, lichaamstaal enz) Ik zou dat meisje wel een mailtje sturen:dat je er nit van gediend bent en dat je meerdere personen hebt ingelicht over die dreigactie.

fatjuh
08-05-2004, 15:47
ThnQ allemaal mar hij was het wel..chiqua20 ckers wel..hij praatte over dingeh die voor mij bekend zijn en hij kent mijn nicht enzoow..hij is het wel.. Mjaah nog bedankt ik heb hem een mail gestuurd en de waarheid verteld en nu nog afwagteh...:( fatjuh

socialedienst
08-05-2004, 17:30
Origineel gepost door Thug_Sebnia kinderachtig hoor :jammer: je haalt de woorden van onder mijn vingers vandaan... KAPOTTT kinderachtig!! hoe oud ben je meissie? en die gozer? hoe oud is hij??? laat m voor wat t is en ga door met t leven :)

Mocro4eva
08-05-2004, 20:24
Domme mensen heb je nu eenmaal. Nu je hem niet persoonlijk kunt spreken, moet je maar aan zn zusje doorgeven dat hij beter buiten kan gaan spelen, dan zielig meisjes via msn bedreigen. Loser. :jammer: