Bekijk originele versie : Stelling: Als de jongens/mannen
Islam4You
06-04-2004, 08:50
niet zoveel met de meiden spelen en ze niet meer met domme praatjes weten te veroveren dan zullen er ook niet zoveel sletjes zijn :o
Met andere woorden... Als jongens/mannen nu eens allemaal goede kant op gaan dan zul je niet zo veel sletjes tegen komen op straat... die er alles aan doen om op te vallen
:zwaai:
oke val me niet aan its just een stelling :p
Bachelorette
06-04-2004, 08:59
Het moet van beide kanten komen ja
een jongen moet idd niet teveel praatjes hebben en meisje moet niet verleiden
Islam4You
06-04-2004, 09:05
Origineel gepost door Bachelorette
Het moet van beide kanten komen ja
een jongen moet idd niet teveel praatjes hebben en meisje moet niet verleiden
yep idd :D Moet van beide kanten komen.... maar als 1 nou een stap zet :p
marilynmonroe
06-04-2004, 09:10
De grootste zwak van de man, is de vrouw. Met andere woorden, als de vrouw zichzelf bedekt en zich kuis gedraagt, geeft dit geen aanleiding voor de mannen om opgewonden te worden en ze lastig te vallen.
Niet voor niets, is de hidjaab verplicht gesteld voor de vrouw. ;)
samira_el
06-04-2004, 09:56
Origineel gepost door Islam4You
niet zoveel met de meiden spelen en ze niet meer met domme praatjes weten te veroveren dan zullen er ook niet zoveel sletjes zijn :o
Met andere woorden... Als jongens/mannen nu eens allemaal goede kant op gaan dan zul je niet zo veel sletjes tegen komen op straat... die er alles aan doen om op te vallen
Ewa ja, kijk het kan nooit alleen van de kant van de meiden komen, anders zouden jongens/mannen gaan verkrachten etc.
Maar wel van de kant van de jongens, vandaar mijn prachtige ondertekeing :)
samira_el
06-04-2004, 09:58
Origineel gepost door marilynmonroe
De grootste zwak van de man, is de vrouw. Met andere woorden, als de vrouw zichzelf bedekt en zich kuis gedraagt, geeft dit geen aanleiding voor de mannen om opgewonden te worden en ze lastig te vallen.
Niet voor niets, is de hidjaab verplicht gesteld voor de vrouw. ;)
Ahum :o
Mooi verhaaltje Marilyn maarre, in praktijk klopt je verhaaltje niet. Bedekt of niet bedekt een man wil uiteindelijk toch aan zijn trekken komen, dus dan gaat hij maar verkrachten (ABSOLUUT NIET ALLE MANNEN, STAGFORALLAH)
Maarre lees mijn ondertekening
Nassimatje
06-04-2004, 10:00
Als jongens zich gaan gedragen, dan beginnen de meisjes met durty talks :jeweetog: . Anders ik wel :maf: . Effe uitproberen. hoe het voelt :D
Hmmmm de vrouwen verleiden de mannen lieve schat. Kijk maar om je heen wat de vrouwen dragen als de zon een beetje schijnt :(....
Ik schaam me dood om met mijn vader door de stad te lopen omdat ze er half naakt bij lopen...
Ze zeggen toch een beter milieu begint bij jezelf ;)
Het is niet alleen aan de man :)
Miss_Tjinkwiet
06-04-2004, 10:17
nou het komt absoluut niet door de jongens dat die meisjes sletjes worden!!!ze kijken gewoon te veel naar hun vriendinnen!!Als de een dat aantrekt gaat de ander dat ook gelijk doen!!!!!
Het is ander andersom: Als de Marokkaanse meiden nou gewoon nee zeggen tegen die players, dan zou er minder fitna en verdriet zijn. Maar de meeste Marokkaanse meiden willen maar al te graag. Bieden zich zelfs aan.
Bachelorette
06-04-2004, 11:43
Tuurlijk niet Najib.
Je zegt toch zelf players, als zij niet zouden spelen zou er ook geen fitna zijn.
jongens zijn zwak voor vrouwen
meiden zijn zwak voor mooie praatjes
Cheb_khaled1
06-04-2004, 11:46
dat zal nooit gebeuren
Islam4You
06-04-2004, 17:08
Als die players nou eens stoppen met playen dan is er ook niets aan de hand!!!
Ik vraag me eigenlijk af of ze het leuk vinden als iemand met hun zusje/zus speelt :rolleyes:
Harlem69
06-04-2004, 17:51
Beide sexen zijn ten allen tijde, voor hun eigen daden verantwoordelijk!!!
Het veelvuldig foute gedrag van veel heren ( maar ook vice versa!!! ), kan nooit een excuus zijn, om je eigen normen en waarden aan de kant te schuiven. Je kunt altijd NEE zeggen. Ook al denk je verliefd te zijn op iemand, en ben je bang hem/haar anders kwijt te raken...
Als liefde oprecht is... zal die persoon wel wachten tot de huwelijksnacht... zo niet, dan weet je meteen dat het gevoel niet echt is...
En mensen maken fouten... een dame die in een moment van zwakte, te ver is gegaan... is daarom in mijn ogen nog geen sletje...
Denk na!!! Beter voorkomen dan genezen...
XXXX
:zwaai: ;)
Lady_moi
06-04-2004, 18:20
Of als het nie pakt bij de jongens..
Dan proberen ze het bij de meiskes
WHAHHAHAHAHAHA!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.