Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens en meisjes word warkker!!!!

abdelkarim_010
06-04-2004, 00:12

Aan allen die dit lezen. Dit gaat over de actuele dingen in het dagelijkse leven van de Marokkanen.Ten eerste waarom verafschuwen de marokkaanse meiden de marokkaanse jongens? Dit soort dingen ga je je afvragen als je goed om je heen gaat kijken. Soms heeft het een heel goede reden. De dames zijn geplayed. Daarvoor kan ik niets anders zeggen dan dat het hun eigen schuld is. Ten tweede waarom willen onze marokkaanse jongens geen relatie aangaan met de marokkaanse meiden? Zijn ze bang dat ze gaan trouwen met desbetreffende persoon of willen ze de persoon alleen maar gebruiken voor sex. Als je goed om je heen kijkt dan kiezen de Marokkaanse meiden liever iemand met een andere geloof dan iemand die hetzelfde geloof. Waarom zorgen de jongens ervoor dat de meiden denken dat alle jongens players zijn?? Heel veel dingen gebeuren met het toeziend oog van elkaar maar niemand durft er wat van te zeggen. Ik wil wil vandaag een debat of een discussie openen met elkaar zodat we elkaar wat beter gaan begrijpen. Alhoewel al heel veel dingen al zijn gezegd en toch willen de mensen niet van elkaar leren. Jongens word wakker het leven is niet alleen plezier maken en iedere gat die je zit dat je die moet bespringen. Dames word wakker het heeft geen enkele nut om je je te laten misbruiken door loser of players met hun dure wagens. De meiden en de jongens van tegenwoordig zijn materialistich ingesteld. Geloof me dames en heren we zijn allemaal naakt ter wereld gekomen en we gaan allemaal zo terug naar waar we vandaan zijn gekomen. Wat ik zelf niet begrijp is waarom preferen de marokkaanse meiden een Nederlandse man of een surinamer of iemand die niet islamitisch is? Waarom doen onze jongens hetzelfde? Hechten ze geen waarde aan zichzelf. Vroeg of laat dan dan komen ze in een sleur en dan zijn ze toch op elkaar uitgekeken wat sex betreft of de spanning ervan. Want dan hebben ze alles al gehad. Wat betreft de marokkaanse jongens die denken dat ze het ervan nemen en dan als ze zich hebben uitgeleefd dan denken ze een groene blaadje uit marokko te gaan halen. Dan is zehma alles opgelost. Maar de dames uit marokko zijn veel en veel slimmer, althans sommige van hun. Zo iemand zie ik gewoon als een onzeker persoon. En dan beginnen de regels voor de vrouw. Ze mag dit niet of dat niet. Ze wordt door de man als een mindere gezien of behandeld. Geloof me geen enkele vrouw wil zo behandelt worden ze willen hun waardigheid behouden. Jammer dat de meeste Marokkaanse mannen hun vrouwen vernederen en neerhalen soms met woorden en soms met daden. Ik persoonlijk vind de marokkaanse vrouwen de mooiste vrouwen die er zijn. Als je goed om je heen kijkt dan zul je me niet snel tegenspreken. Wat ik wel weet van zowel de man als het vrouw dat ze het niet prettig vinden als ze elkaar zien met iemand van andere cultuur zien. Het is kwetsend tegen over elkaar . En voor de dames we zijn niet minder en niet slechter dan de man die je van een andere cultuur hebt gekozen wat betreft liefde in bed of sex. Voorlopig laat ik het hierbij mochten jullie nog suggesties of tips laat het me weten.

Ain_Sfa_Sscarr
06-04-2004, 00:14
het is avond, niemand gaat dit nu allemaal lezen tip: gebruik volgende keer meer je entertoets :wijs:

zoubida
06-04-2004, 10:19
Hmmm meneertje goed gezegd :goedzo:... Heb er niks aan toe te voegen omdat jij alles al gezegd hebt :D

ghabiba82
06-04-2004, 10:24
Helemaal gelijk!!!!!!! Ik erger mij daar ook aan. Ik kijk ook veel om me heen en hou me hart vast. Al die haat en die strijd en die meiden die geplayd worden. Met een gezond verstand kun je dit voorkomen meiden. En de mannen waar gaat dit heen. Dure auto's, wijven daar draait het om. Niet allemaal!!!!!!!!laat dat duidelijk zijn. Maar grotendeels helaas wel. Het zou fijn zijn als we hier over kunnen discussieren. Wij moeten hier over praten anders gaat het nergens heen!!!!!

hayatmetalsia
06-04-2004, 10:44

ik ben het volkomemmet Abdelkarim eens, iedreen denkt anders over elkaar , zodra een meisje met een neger aan het praten is kijken alle marokanen haar verkeerd aan. Ze denken niet van misschien zal dat een collega, klasgenoot, buurjongen zijn van haar, nee... gelijk van het slechtste uitgaan. Maar ik denk omdat jongens zien van marokaanse meisjes gaan met negers, nou dan gaan wij met Kakkertjes en zo blijft dat spel maar doorgaan. Hierbij iedreen blijf in je hoede en richt je tot de Islam, als je bidt en in Alleh gelooft heb je helemaaal niet met dit soort dingen te maken. groetjes Hayat.

xxMocro_girlyxx
06-04-2004, 14:19
wat een story, k ben moe en krijg rooie ogen, srry kom niet verder dan de eerste zin van jouw verhaal. gebruik de volgende keer je enter toets wat meer, misgien dat meer mensen dan kunne lese...:D Ma je hebt helemaal gelijk wat ik tot nu toe heb gelezen :maf:

Lady_moi
06-04-2004, 14:21
Top!! :goedzo:

mocrohajat18
06-04-2004, 14:26
GOED GESPROKEN MAN

wassima_nadoria
06-04-2004, 15:48
:goedzo: wollah je hebt echt gelijk, eindelijk iemand die het goed kan vertellen Ik moe lachen laatst zijn ik en me pa naar marokaanse consulaat gegaan en me vader vroeg ook iets voor me broer want die is getrouwd met een niet marokaanse. Dus ze waren zo aan het praten en toen zij die vent waren de marokaase meiden op :eek: dat hij dat gewoon durfde te zeggen tegen me pa wejow :rolleyes: Ik heb de hele dag door gelachen, maar ik vind wel dat die man gelijk heeft. :zwaai: beslama

Lady_moi
06-04-2004, 15:51
En da terwijl gij erbij stond :hihi: Origineel gepost door wassima_nadoria :goedzo: wollah je hebt echt gelijk, eindelijk iemand die het goed kan vertellen Ik moe lachen laatst zijn ik en me pa naar marokaanse consulaat gegaan en me vader vroeg ook iets voor me broer want die is getrouwd met een niet marokaanse. Dus ze waren zo aan het praten en toen zij die vent waren de marokaase meiden op :eek: dat hij dat gewoon durfde te zeggen tegen me pa wejow :rolleyes: Ik heb de hele dag door gelachen, maar ik vind wel dat die man gelijk heeft. :zwaai: beslama

karima_86
06-04-2004, 16:05
Ben het helemaal met je eens Abdelkarim... xxx Karima

najlae_tanger
06-04-2004, 16:18
Origineel gepost door nordin88 Jij hebt echt issues mattie! Waar mensen zich toch druk om kunnen maken.... :o HAHAHHAA ZEKER!!! Enne...gebruik voortaan alinea's...leest makkelijker :D

miss_nadorrifia
06-04-2004, 16:36
Heeeeeey abdelkarim wallah ik ben het helemaal met je eens!! je hebt goed gesproke. En ik weet iedereen loopt hier maar te roepen van je ik ben het met je eens. maar ik meen het ik zou zowiezo niet een vriend nemen voor de lol maar ja. d88 alle meiden er maar zo over. maar iemand zij ja wat kan een meisje eraan doen. Je mag geen vriendje nemen en al helemaal niet imet emand die geen moslim is dat is haram. maar wat heb je eraan je neemt een vriend en dumpt 'm weer en neemt weer andere waarom zou je dat is schande en je hebt toch geen toekomst met een niet moslim(als je een moslima bent) maar genoeg ik omet nu gaan doei doei

alhoceimachaima
06-04-2004, 16:57
Origineel gepost door abdelkarim_010 Aan allen die dit lezen. Dit gaat over de actuele dingen in het dagelijkse leven van de Marokkanen.Ten eerste waarom verafschuwen de marokkaanse meiden de marokkaanse jongens? Dit soort dingen ga je je afvragen als je goed om je heen gaat kijken, soms heeft het een heel goede reden. De dames zijn geplayed. Daarvoor kan ik niets anders zeggen dan dat het hun eigen schuld is. Ten tweede waarom willen onze marokkaanse jongens geen relatie aangaan met de marokkaanse meiden. Zijn ze bang dat ze gaan trouwen met desbetreffende persoon of willen ze de persoon alleen maar gebruiken voor sex. Als je goed om je heen kijkt dan preferen de Marokkaanse meiden liever iemand met een andere geloof dan iemand die hetzelfde geloof. Waarom zorgen de jongens ervoor dat de meiden denken dat alle jongens players zijn?? Heel veel dingen gebeuren met het toeziend oog van elkaar maar niemand durft er wat van te zeggen. Ik wil wil vandaag een debat of een discussie openen met elkaar zodat we elkaar wat beter gaan begrijpen. Alhoewel al heel veel dingen al zijn gezegd en toch willen de mensen niet van elkaar leren. Wat ik wil proberen te zeggen met dit bericht is een discussie beginnen met elkaar zodat we met andere mentaliteit en andere houding naar elkaar gaan kijken. Jongens word wakker het leven is niet alleen plezier maken en iedere gat die je zit dat je die moet bespringen. Dames word wakker het heeft geen enkele nut om je je te laten misbruiken door loser of players met hun dure wagens. De meiden en de jongens van tegenwoordig zijn materialistich ingesteld. Geloof me dames en heren we zijn allemaal naakt ter wereld gekomen en we gaan allemaal zo terug naar waar we vandaan zijn gekomen. Wat ik zelf niet begrijp is waarom preferen de marokkaanse meiden een Nederlandse man of een surinamer of iemand die niet islamitisch is? Waarom doen onze jongens hetzelfde? Hechten ze geen waarde aan zichzelf. Vroeg of laat dan dan komen ze in een sleur en dan zijn ze toch op elkaar uitgekeken wat sex betreft of de spanning ervan. Want dan hebben ze alles al gehad. Wat betreft de marokkaanse jongens die denken dat ze het ervan nemen en dan als ze zich hebben uitgeleefd dan denken ze een groene blaadje uit marokko te gaan halen. Dan is zehma alles opgelost. Maar de dames uit marokko zijn veel en veel slimmer, althans sommige van hun. Zo iemand zie ik gewoon als een onzeker persoon. En dan beginnen de regels voor de vrouw. Ze mag dit niet of dat niet. Ze wordt door de man als een mindere gezien of behandeld. Geloof me geen enkele vrouw wil zo behandelt worden ze willen hun waardigheid behouden. Jammer dat de meeste Marokkaanse mannen hun vrouwen vernederen en neerhalen soms met woorden en soms met daden. Ik persoonlijk vind de marokkaanse vrouwen de mooiste vrouwen die er zijn. Als je goed om je heen kijkt dan zul je me niet snel tegenspreken. Wat ik wel weet van zowel de man als het vrouw dat ze het niet prettig vinden als ze elkaar zien met iemand van andere cultuur zien. Het is kwetsend tegen over elkaar . En voor de dames we zijn niet minder en niet slechter dan de man die je van een andere cultuur hebt gekozen wat betreft liefde in bed of sex. Voorlopig laat ik het hierbij mochten jullie nog suggesties of tips laat het me weten. goed gezegt:goedzo: :zwaai: toppie helemaal mee eens :D