Bekijk originele versie : zelfs mn leven wil ik voor haar geven
tonymontana
05-04-2004, 22:00
denk je dat echt ofzo :rolleyes: ga dromen mn leven is wel meer waard dan een haram relatie hoe wel ik wel aan haram relaties doe maar om nou te zeggen ik ben bereid om voor je te sterven na kdacht het niet mischien als jij de moeder van mn kindjes bent dan mischien maar niet eerder :rolleyes:
:hihi:
Ik schrok al, JIJ je leven geven voor een meisje!!!!!!!!!!!! :wow:
AbaHoeCh
05-04-2004, 22:05
cool
bruce lee :bril:
ja het klopte al niet,...
Ain_Sfa_Sscarr
05-04-2004, 22:16
:hihi:
je doet eer aan je naam
tonymontana
05-04-2004, 22:18
kmoet mn reputatie hoog houden ;) its a men thing :wijs:
Heb je niets beters te doen ofso? :rolleyes:
Wie boeit het in godsnaam ofdat jij je leven wel of niet voor iemand over zou hebben.
Ik snap je sarcasme, maar niet je gevoel voor humor...
Origineel gepost door tonymontana
denk je dat echt ofzo :rolleyes: ga dromen mn leven is wel meer waard dan een haram relatie hoe wel ik wel aan haram relaties doe maar om nou te zeggen ik ben bereid om voor je te sterven na kdacht het niet mischien als jij de moeder van mn kindjes bent dan mischien maar niet eerder :rolleyes:
Zou wel heeeeel mannelijk zijn :bril:
niets voor jou dus :D
dus ik dacht al er klopt iets niet maar goed :D :o
rammetje1980
05-04-2004, 22:44
Hard van buiten maar zacht van binnen :D
misses_mokhtari
05-04-2004, 23:03
Origineel gepost door tonymontana
:giechel:
Ik d88 al eindelijk komt er iets zinnigs uit die koppie .....niet dus.....wahhahahhaha:rolleyes:
Lady_moi
06-04-2004, 18:08
Zo ken ik tony :hoera:
Was al effe geschrokke :maf2:
tonymontana
06-04-2004, 23:32
Origineel gepost door sammy_boeffie
Ze3ma:rolleyes:
malek :confused:
Elhoub_girl
06-04-2004, 23:37
ik begon net te denken dat je messchien toch wel van vlees en bloed bent gemaakt.. maar jah :jammer: maar hoe kun je ook je leven voor iemand opgeven terwijl niemand je wil :haha:
Origineel gepost door AbaHoeCh
cool
bruce lee :bril:
typische he zon topic waar je niks te zoeken hebt en alsnog wat interessants van probeert te maken. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.