Bekijk originele versie : goeie en slechte eigenschappen!!
Ik wil van iedereen weten: wat zijn jullie GOEIE eigenschappen en wat zijn jullie SLECHTE eigenschappen :stout: :stout: :stout: !!!
Kom op, wie durft...
Tsjelzies
05-04-2004, 21:49
goeie heb een luisterend oor
slachte ben te nieuwsgierig
nadoria86
05-04-2004, 21:50
verlegenheid alleen ik weet niet waar dat bij hoort....en ik kan geen 1 jongen aankijken.....ook al ken ik m goed of helemaal niet....
goeie: lief, te vertrouwen, humoristisch
slechte: te beinvloedbaar, bangeschijt, té goed
Origineel gepost door nadoria86
verlegenheid alleen ik weet niet waar dat bij hoort....en ik kan geen 1 jongen aankijken.....ook al ken ik m goed of helemaal niet....
verlegenheid?? Ik zou het eerder bij goeie eigenschappen zetten.. (mijn mening, anderen zouden zeggen slechte, omdat ze zich aan verlegen personen storen, I don't know) :zwaai:
Ain_Sfa_Sscarr
05-04-2004, 22:53
Origineel gepost door Tsjelzies
goeie heb een luisterend oor
slachte ben te nieuwsgierig
eerste verdedigd je tweedde :wijs:
Ain_Sfa_Sscarr
05-04-2004, 22:56
Origineel gepost door nadoria86
angezien je verduidelijking geeft dat het bij een jongen dat het geval is, lijkt me duidelijk dat het een goede eigenschap is
:goedzo:
misses_mokhtari
05-04-2004, 22:57
slecht: ik ben heel erg ongeduldig, ik word snel kwaad
goed: ik ben lief, leuk, aardig, ik kan goed luisteren, ik ben te vertrouwen en ik ben ook heeeeeeeeeeel erg grappig :D
need i say more :jeweetog:
Ain_Sfa_Sscarr
05-04-2004, 22:59
Ben mezelf vergeten
Goede: Weet ik fftjes niet, w8 ga me moeder vragen :D
Slechte: Ben te wraaklustig :o
Origineel gepost door Ain_Sfa_Sscarr
Ben mezelf vergeten
Goede: Weet ik fftjes niet, w8 ga me moeder vragen :D
Slechte: Ben te wraaklustig :o
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
Nassimatje
06-04-2004, 09:52
Goeie: Lief, heb gevoel voor humor, behulpzaam, vriendelijk en eerlijk
Slechte: vertrouw mensen te makkelijk, ben heel erg eigenwijs, erg druk en kom mijn afspraken bijna nooit na enz enz enz :D
Hmmmmm ff goed denken wat mijn goede eigenschap(pen) zijn....
Oh euhmmm die heb ik niet :D
En dan de slechte eigenschappen: nou euhmmmm oke daar gaan we dan... Ben een zeurpiet, wil altijd mijn zin krijgen en ben erggg agressief :D wil je nog meer over mijn eigenschappen weten :hihi:
nadoria86
06-04-2004, 10:24
goei: luisterend oor, lief, gezellig, heb geduld, ben te vertrouwen uuhm uuhm wat nog meer....kom ALTIJD mn afspraken na jaah jaah , kan moeilijk mn gevoelend uiten.....dat was t wel
slechte: praat te veel(soms ook goed), te sloom...
Ain_Sfa_Sscarr
06-04-2004, 12:37
Origineel gepost door zoubida
Hmmmmm ff goed denken wat mijn goede eigenschap(pen) zijn....
Oh euhmmm die heb ik niet :D
En dan de slechte eigenschappen: nou euhmmmm oke daar gaan we dan... Ben een zeurpiet, wil altijd mijn zin krijgen en ben erggg agressief :D wil je nog meer over mijn eigenschappen weten :hihi:
kzou eerder bij je slechte eigenschappen neerzetten dat je geen goede eigenschappen hebt :wijs:
scheelt typewerk :p
Lady_moi
06-04-2004, 12:48
Slechte eigenschap:
- Koppig
- Eigenwijs
- Word snel kwaad
- Verlegen
- Ben een zeikmens
- Onzeker
- Gesloten boek
Goeie eigenschap:
- Geduldig
- Gevoel voor humor
- Praat graag (nie roddellen)
- Entousiast
- Sociaal
- Betrouwbaar
- Altijd luisterend oor ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.