Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goeie en slechte eigenschappen!!

Pagina's : [1] 2

Zaroka
05-04-2004, 21:47

Ik wil van iedereen weten: wat zijn jullie GOEIE eigenschappen en wat zijn jullie SLECHTE eigenschappen :stout: :stout: :stout: !!! Kom op, wie durft...

Tsjelzies
05-04-2004, 21:49
goeie heb een luisterend oor slachte ben te nieuwsgierig

nadoria86
05-04-2004, 21:50
verlegenheid alleen ik weet niet waar dat bij hoort....en ik kan geen 1 jongen aankijken.....ook al ken ik m goed of helemaal niet....

Zaroka
05-04-2004, 21:56
goeie: lief, te vertrouwen, humoristisch slechte: te beinvloedbaar, bangeschijt, té goed

Zaroka
05-04-2004, 21:58

Origineel gepost door nadoria86 verlegenheid alleen ik weet niet waar dat bij hoort....en ik kan geen 1 jongen aankijken.....ook al ken ik m goed of helemaal niet.... verlegenheid?? Ik zou het eerder bij goeie eigenschappen zetten.. (mijn mening, anderen zouden zeggen slechte, omdat ze zich aan verlegen personen storen, I don't know) :zwaai:

Ain_Sfa_Sscarr
05-04-2004, 22:53
Origineel gepost door Tsjelzies goeie heb een luisterend oor slachte ben te nieuwsgierig eerste verdedigd je tweedde :wijs:

Ain_Sfa_Sscarr
05-04-2004, 22:56
Origineel gepost door nadoria86 verlegenheid alleen ik weet niet waar dat bij hoort....en ik kan geen 1 jongen aankijken.....ook al ken ik m goed of helemaal niet.... angezien je verduidelijking geeft dat het bij een jongen dat het geval is, lijkt me duidelijk dat het een goede eigenschap is :goedzo:

misses_mokhtari
05-04-2004, 22:57
slecht: ik ben heel erg ongeduldig, ik word snel kwaad goed: ik ben lief, leuk, aardig, ik kan goed luisteren, ik ben te vertrouwen en ik ben ook heeeeeeeeeeel erg grappig :D need i say more :jeweetog:

Ain_Sfa_Sscarr
05-04-2004, 22:59
Ben mezelf vergeten Goede: Weet ik fftjes niet, w8 ga me moeder vragen :D Slechte: Ben te wraaklustig :o

Zaroka
05-04-2004, 23:28
Origineel gepost door Ain_Sfa_Sscarr Ben mezelf vergeten Goede: Weet ik fftjes niet, w8 ga me moeder vragen :D Slechte: Ben te wraaklustig :o :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

Nassimatje
06-04-2004, 09:52
Goeie: Lief, heb gevoel voor humor, behulpzaam, vriendelijk en eerlijk Slechte: vertrouw mensen te makkelijk, ben heel erg eigenwijs, erg druk en kom mijn afspraken bijna nooit na enz enz enz :D

zoubida
06-04-2004, 10:12
Hmmmmm ff goed denken wat mijn goede eigenschap(pen) zijn.... Oh euhmmm die heb ik niet :D En dan de slechte eigenschappen: nou euhmmmm oke daar gaan we dan... Ben een zeurpiet, wil altijd mijn zin krijgen en ben erggg agressief :D wil je nog meer over mijn eigenschappen weten :hihi:

nadoria86
06-04-2004, 10:24
goei: luisterend oor, lief, gezellig, heb geduld, ben te vertrouwen uuhm uuhm wat nog meer....kom ALTIJD mn afspraken na jaah jaah , kan moeilijk mn gevoelend uiten.....dat was t wel slechte: praat te veel(soms ook goed), te sloom...

Ain_Sfa_Sscarr
06-04-2004, 12:37
Origineel gepost door zoubida Hmmmmm ff goed denken wat mijn goede eigenschap(pen) zijn.... Oh euhmmm die heb ik niet :D En dan de slechte eigenschappen: nou euhmmmm oke daar gaan we dan... Ben een zeurpiet, wil altijd mijn zin krijgen en ben erggg agressief :D wil je nog meer over mijn eigenschappen weten :hihi: kzou eerder bij je slechte eigenschappen neerzetten dat je geen goede eigenschappen hebt :wijs: scheelt typewerk :p

Lady_moi
06-04-2004, 12:48

Slechte eigenschap: - Koppig - Eigenwijs - Word snel kwaad - Verlegen - Ben een zeikmens - Onzeker - Gesloten boek Goeie eigenschap: - Geduldig - Gevoel voor humor - Praat graag (nie roddellen) - Entousiast - Sociaal - Betrouwbaar - Altijd luisterend oor ;)

Pagina's : [1] 2