Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben het zat!

Pagina's : [1] 2 3

leylatoen
05-04-2004, 21:25

:boos: ik ga gewoon helemaal niks eten, misschien dat ik dan wel zal afvallen! weet dat het slecht voor me is, maar het moet gewoon! :boos:

Angel
05-04-2004, 22:19
slecht slecht slecht. alles wat er dan af gaat, komt er weer aan zodra je weer begint te eten.

nadoria_zinador
05-04-2004, 22:26
Meid ga gezond eten en veel sporten...

mocrolayd
05-04-2004, 22:30
ik wil ook niks eten check me tpoic hongerdieet!!! ik ben het ook ehct zat mensen geven wel goeie tips maar ze weten niet hoe het is als je gewoon heel erg zit met hoe je eruit zit!

Ikrame_girl
05-04-2004, 22:47

misschien dat je beter contact kan opnemen met een dietist.... of met mensen praten die hetzelfde probleem hebben gehad

Bidaouia21
06-04-2004, 00:43
Als je niet eet, krijg je honger. Op een gegeven moment hou je het niet meer vol om niet te eten en dan eet je juist meer dan je gewend bent. Ik zal je vertellen wat bij mij hielp. Ik at altijd onwijs veel bij het avondeten, 's nachts, en veel ongezond waardoor ik met een best wel kleine lengte op 71kg kwam. Ik zette mezelf toen op mijn 'water' dieet. Je neemt een spa flesje en vult die met water en leg je een poosje in de vriezer. Als je ijskoud water drinkt verbrand je lichaam meer vet. Drink je water alleen niet te koud want dat is weer slecht voor je bloedvaten. Ik dronk geen thee, cola of andere dingen, gewoon continuuuuuuuu je flesje bij je houden. Als je veel water drinkt krijg je ook gewoon echt geen honger meer. Het volgende wat ik deed was stoppen met het eten op nachturen. Na 20.00 uur nam ik mezelf voor niets meer te eten. Ik ging af en toe echt met honger slapen maar ja de volgende dag nam ik weer een goed ontbijt. En vergeet niet te sporten om je lichaam in vorm te krijgen. Want je kan wel afvallen maar die hangende huid is ook niet mooi. 3x in de week sporten is gezond voor je en je gaat er beter uitzien. Ik hield dit alles iets van 3 weken vol. Ik zag niet direct resultaat maar toen viel ik in 1 keer van 71 kg af naar 58 kg. Nu zit ik op de 59, dus geen jojo effect. Ik drink nu welles iets anders dan water maar probeer wel minimaal 3 flesjes op te drinken per dag. Is ook goed voor je huid. Nou meid hoop dat je er wat aan hebt en succes. Van de zomer ben je helemaal strak in bikini! Doeiiiii :zwaai:

Thug_Sebnia
06-04-2004, 02:26
hoe dik zijn jullie dan? hongerdieet? :rolleyes: je moet niet te veel vanjezelf willen of vragen. als je gezond bent en gelukkig dan maken die paar kilo's niks uit. :)

SweetRose
06-04-2004, 09:50
Origineel gepost door Bidaouia21 Als je niet eet, krijg je honger. Op een gegeven moment hou je het niet meer vol om niet te eten en dan eet je juist meer dan je gewend bent. Ik zal je vertellen wat bij mij hielp. Ik at altijd onwijs veel bij het avondeten, 's nachts, en veel ongezond waardoor ik met een best wel kleine lengte op 71kg kwam. Ik zette mezelf toen op mijn 'water' dieet. Je neemt een spa flesje en vult die met water en leg je een poosje in de vriezer. Als je ijskoud water drinkt verbrand je lichaam meer vet. Drink je water alleen niet te koud want dat is weer slecht voor je bloedvaten. Ik dronk geen thee, cola of andere dingen, gewoon continuuuuuuuu je flesje bij je houden. Als je veel water drinkt krijg je ook gewoon echt geen honger meer. Het volgende wat ik deed was stoppen met het eten op nachturen. Na 20.00 uur nam ik mezelf voor niets meer te eten. Ik ging af en toe echt met honger slapen maar ja de volgende dag nam ik weer een goed ontbijt. En vergeet niet te sporten om je lichaam in vorm te krijgen. Want je kan wel afvallen maar die hangende huid is ook niet mooi. 3x in de week sporten is gezond voor je en je gaat er beter uitzien. Ik hield dit alles iets van 3 weken vol. Ik zag niet direct resultaat maar toen viel ik in 1 keer van 71 kg af naar 58 kg. Nu zit ik op de 59, dus geen jojo effect. Ik drink nu welles iets anders dan water maar probeer wel minimaal 3 flesjes op te drinken per dag. Is ook goed voor je huid. Nou meid hoop dat je er wat aan hebt en succes. Van de zomer ben je helemaal strak in bikini! Doeiiiii :zwaai: Leylatoen..volgt dit meisje haar advies :goedzo:..Je moet DE WIL HEBBEN om het vol te houden...Succes!

zoya
06-04-2004, 11:37
Ik ga niet dieten, die lekkere koekjes, toetjes en dergelijke laat ik echt niet staan :)

_SiMa_FoR_LiFe_
06-04-2004, 14:12
Kijk bij topic HONGERDIEET!!! Ik heb daar een dieet gekregen van een dietiste ....en het helpt echt :goedzo: duss.....ik ben er mee bezig. En m'n vriendin heeft het gedaan en ze is echt afgevallen :verbaasd: Veel succes :zwaai:

3ayshalak
06-04-2004, 19:05
Origineel gepost door Bidaouia21 Als je niet eet, krijg je honger. Op een gegeven moment hou je het niet meer vol om niet te eten en dan eet je juist meer dan je gewend bent. Ik zal je vertellen wat bij mij hielp. Ik at altijd onwijs veel bij het avondeten, 's nachts, en veel ongezond waardoor ik met een best wel kleine lengte op 71kg kwam. Ik zette mezelf toen op mijn 'water' dieet. Je neemt een spa flesje en vult die met water en leg je een poosje in de vriezer. Als je ijskoud water drinkt verbrand je lichaam meer vet. Drink je water alleen niet te koud want dat is weer slecht voor je bloedvaten. Ik dronk geen thee, cola of andere dingen, gewoon continuuuuuuuu je flesje bij je houden. Als je veel water drinkt krijg je ook gewoon echt geen honger meer. Het volgende wat ik deed was stoppen met het eten op nachturen. Na 20.00 uur nam ik mezelf voor niets meer te eten. Ik ging af en toe echt met honger slapen maar ja de volgende dag nam ik weer een goed ontbijt. En vergeet niet te sporten om je lichaam in vorm te krijgen. Want je kan wel afvallen maar die hangende huid is ook niet mooi. 3x in de week sporten is gezond voor je en je gaat er beter uitzien. Ik hield dit alles iets van 3 weken vol. Ik zag niet direct resultaat maar toen viel ik in 1 keer van 71 kg af naar 58 kg. Nu zit ik op de 59, dus geen jojo effect. Ik drink nu welles iets anders dan water maar probeer wel minimaal 3 flesjes op te drinken per dag. Is ook goed voor je huid. Nou meid hoop dat je er wat aan hebt en succes. Van de zomer ben je helemaal strak in bikini! Doeiiiii :zwaai: :schrik2: wollah dit ga ik nu ook doen ik was al op dieet maar ik kreeg steeds honger waardoor ik na 7en beschuit ging eten :( aiii ik ga nu meteen op dit moment ermee beginnen...3 weken he oke dann precies goed dan heb ik t in mei eraf inshs allah :D thalla:zwaai:

houdat
06-04-2004, 19:11
Bidouia21 Thanx Voor je Tips :D :D :D :D

Bidaouia21
06-04-2004, 22:14
You're welcome! :D :D :D En succes allemaal. :)

MyRoZiaH
06-04-2004, 22:22
bidaouia21 .. Ik ga ook doen wat jij hebt gedaan.... Over paar weken hoorde wel hoe het is gegaan .. Als de topic ernog staat ;) Kus RoZiahTje

Bidaouia21
06-04-2004, 23:13

Origineel gepost door MyRoZiaH bidaouia21 .. Ik ga ook doen wat jij hebt gedaan.... Over paar weken hoorde wel hoe het is gegaan .. Als de topic ernog staat ;) Kus RoZiahTje Is goeddddddd, ik word persoonlijke coach safi. Want volhouden is moeilijk!! Zodra het niet lukt laat het me weten dan ga ik beetje streng doen. Succes meiden :blauwkus:

Pagina's : [1] 2 3