Bekijk originele versie : Laptop advies
PerleduMaghreb
23-03-2009, 11:58
Salam mensen,
Ik wil een laptop aanschaffen van maximaal €500. Ik heb er echt weinig tot geen verstand van, dus zou iemand mij hierbij willen adviseren.
Ik wil de laptop met name gaan gebruiken voor het office pakket en internet en ook wel voor foto's en filmpjes etc.
Ik heb er zelf 1 gevonden en zou graag willen weten of deze goed is?
http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGZkZpiZmJTKYcg/viewproduct/HP_Compaq_6730s_KU433ET/#
Alvast bedankt :goedzo:
nee niet doen
laptop stelt niks voor.
Chapi_utregter
24-03-2009, 16:01
Neej zekr niet doen dat is rotzooi die celeron. heb een hele mooie voor je als je interesse hebt een hp 6710b centrino duo core 2 met 160gb harde schijf.
Pm me als je interesse hebt..
PerleduMaghreb
24-03-2009, 16:32
Thanx voor jullie reacties! Ik wil een nieuwe laptop dus niet van iemand overkopen.
Dus ik moet een pentium 4 nemen of centrino oke
GoudAppeltje20
24-03-2009, 16:39
Wat is je doel met de laptop ? Ga je het gebruiken voor school/ werk ? Ga je er veel gegeven op opslaan ? Hier moet je wel opletten en dan heb je aan zo goedkoop ding heel weining
Is €500,- je budget ? Je kan dan beter doorsparen voor een betere laptop van een beter merk.
Thanx voor jullie reacties! Ik wil een nieuwe laptop dus niet van iemand overkopen.
Dus ik moet een pentium 4 nemen of centrino oke
Je moet is in Rotterdam kijken, bij PC Parts Noord op de zwatjanstraat, daar kun je nieuwe laptops halen tegen een scherpe prijs
PerleduMaghreb
25-03-2009, 12:49
Je moet is in Rotterdam kijken, bij PC Parts Noord op de zwatjanstraat, daar kun je nieuwe laptops halen tegen een scherpe prijs
Shoukran :goedzo:
PerleduMaghreb
25-03-2009, 12:50
Wat is je doel met de laptop ? Ga je het gebruiken voor school/ werk ? Ga je er veel gegeven op opslaan ? Hier moet je wel opletten en dan heb je aan zo goedkoop ding heel weining