Bekijk originele versie : Laptop advies
PerleduMaghreb
23-03-2009, 11:58
Salam mensen,
Ik wil een laptop aanschaffen van maximaal €500. Ik heb er echt weinig tot geen verstand van, dus zou iemand mij hierbij willen adviseren.
Ik wil de laptop met name gaan gebruiken voor het office pakket en internet en ook wel voor foto's en filmpjes etc.
Ik heb er zelf 1 gevonden en zou graag willen weten of deze goed is?
http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGZkZpiZmJTKYcg/viewproduct/HP_Compaq_6730s_KU433ET/#
Alvast bedankt :goedzo:
nee niet doen
laptop stelt niks voor.
Chapi_utregter
24-03-2009, 16:01
Neej zekr niet doen dat is rotzooi die celeron. heb een hele mooie voor je als je interesse hebt een hp 6710b centrino duo core 2 met 160gb harde schijf.
Pm me als je interesse hebt..
PerleduMaghreb
24-03-2009, 16:32
Thanx voor jullie reacties! Ik wil een nieuwe laptop dus niet van iemand overkopen.
Dus ik moet een pentium 4 nemen of centrino oke
GoudAppeltje20
24-03-2009, 16:39
Wat is je doel met de laptop ? Ga je het gebruiken voor school/ werk ? Ga je er veel gegeven op opslaan ? Hier moet je wel opletten en dan heb je aan zo goedkoop ding heel weining
Is €500,- je budget ? Je kan dan beter doorsparen voor een betere laptop van een beter merk.
Thanx voor jullie reacties! Ik wil een nieuwe laptop dus niet van iemand overkopen.
Dus ik moet een pentium 4 nemen of centrino oke
Je moet is in Rotterdam kijken, bij PC Parts Noord op de zwatjanstraat, daar kun je nieuwe laptops halen tegen een scherpe prijs
PerleduMaghreb
25-03-2009, 12:49
Je moet is in Rotterdam kijken, bij PC Parts Noord op de zwatjanstraat, daar kun je nieuwe laptops halen tegen een scherpe prijs
Shoukran :goedzo:
PerleduMaghreb
25-03-2009, 12:50
Wat is je doel met de laptop ? Ga je het gebruiken voor school/ werk ? Ga je er veel gegeven op opslaan ? Hier moet je wel opletten en dan heb je aan zo goedkoop ding heel weining
Is €500,- je budget ? Je kan dan beter doorsparen voor een betere laptop van een beter merk.
Thanx! Ik wil het met name gebruiken voor alledaagse dingen zoals internet en ook natuurlijk gegevens in opslaan....
Wat is volgens jou een beter merk?
GoudAppeltje20
25-03-2009, 15:05
Thanx! Ik wil het met name gebruiken voor alledaagse dingen zoals internet en ook natuurlijk gegevens in opslaan....
Ga dan voor een Hp met meer geheugen. Vele mensen die kopen een laptop die goedkoop is, maar vergeten dat het niet voor niks voor minder te verkrijgen is.
Vooral wanneer je veel geheugen gaat gebruiken is het belangrijk dat je kijkt naar wat de laptop jou te bieden heeft. Ga anders naar een winkel en vraag daar om advies. Laat je niet gek maken door hun. ze smeren meestal iets aan wat duurder is. Maar wees duidelijk in je standpunt en kies eentje uit en vraag of het bij je past.
Ik werk momenteel met een Apple Mac en ik hoef niks anders. Echt een goed ding en werkt perfect.
PerleduMaghreb
25-03-2009, 16:17
Ga dan voor een Hp met meer geheugen. Vele mensen die kopen een laptop die goedkoop is, maar vergeten dat het niet voor niks voor minder te verkrijgen is.
Vooral wanneer je veel geheugen gaat gebruiken is het belangrijk dat je kijkt naar wat de laptop jou te bieden heeft. Ga anders naar een winkel en vraag daar om advies. Laat je niet gek maken door hun. ze smeren meestal iets aan wat duurder is. Maar wees duidelijk in je standpunt en kies eentje uit en vraag of het bij je past.
Ik werk momenteel met een Apple Mac en ik hoef niks anders. Echt een goed ding en werkt perfect.
Bedankt voor je advies! Ik zal ook op het geheugen letten :)
Bananenplukster
25-03-2009, 18:06
Ik zou dan voor een hp gaan zijn niet zo duur kijk voor een oudere versie(goedkoop nieuw) bijvoorbeeld de HP pavalion dv1000(centrino);) of een andere kan natuurlijk ook maar ga in ieder geval nooit voor een acer wat een bagger zooi is dat zeg.
VerdwaaldMeisje
04-11-2009, 14:09
ik zit eraan te denken om een mini laptop te halen... samsung NC10 op precies te zijn... heb ehm nodig voor school.... wie kan mij helpen?
ik zit eraan te denken om een mini laptop te halen... samsung NC10 op precies te zijn... heb ehm nodig voor school.... wie kan mij helpen?
geen samsung of packard bell samsung kan op dit momment alleen goeie gsm telefoons maken en tv's koelkasten en wasmachines maar ze kunnen nog geen goeie laptop's maken en ze zijn ook nieuw in de wereld van laptops neem beter een acer of hp en altijd een laptop nemen met een intel dual core processor (en hoger) nemen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.