Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kinderwagen en vliegen RAM

GIRLFRIEND
23-03-2009, 10:19

Salaam Dames/Moeders, Mijn baby van 1 maand en ik gaan Insha Allah in April naar Casablanca met Royal air Maroc. Vraagje, ik neem mijn kinderwagen mee met reiswieg, waar moet ik die dan afgeven? Moet ik die inchecken of mag ik ermee rijden totaan de gate? Zijn er moeders die ervaring hebben met het vliegen met Royal air Maroc met kinderwagen? Shoukran

miss_milit18
23-03-2009, 10:46
Salaam Dames/Moeders, Mijn baby van 1 maand en ik gaan Insha Allah in April naar Casablanca met Royal air Maroc. Vraagje, ik neem mijn kinderwagen mee met reiswieg, waar moet ik die dan afgeven? Moet ik die inchecken of mag ik ermee rijden totaan de gate? Zijn er moeders die ervaring hebben met het vliegen met Royal air Maroc met kinderwagen? Shoukran Die kan je volgens mij meenemen tot aan het vliegtuig en dan doen laden ze de wagen in

Syrian_Queen
23-03-2009, 13:13
Je kinderwagen moet je ingeklapt achterlaten bij de gate. Zorg ervoor dat je een beschermhoes hebt. Jij bent zuinig op je wagen. De bagagemedewerkers zien het als een bagagestuk! je kan ook een speciale reishoes ervoor kopen. Je kan ook denken aan touw om aan elkaar te binden, een grote plasticzak (kun je vragen bij een matrassenwinkel in de buurt, zijn ook goed stevig) of een oude slaapzak voor eromheen. De luchtvaartmaatschappij is namelijk niet verantwoordelijk voor beschadiging en je reisverzekering dekt het ook niet. Luchtbanden moet je een beetje leeg laten lopen, omdat in de lucht de lucht uit kan zetten en je banden kunnen knappen. Neem een pompje mee, pomp je ze direct weer op. Het is dus echt geen probleem, het is gratis te vervoeren, neem alleen je voorzorgsmaatregelen! Daarnaast heb ik nog een persoonlijke tip voor je: geef je dochter altijd een half uur voor vertrek en een half uur voor de landing een paar druppeltjes van VSM chamodent. Dit houdt de gehoorgangen op en helpt bij het 'knappen" van de oren tijdens de start en landing. Geef je kinderen iets te drinken als jij je oren gaat voelen tijdens start en landingen. Een stewardess heeft vaak net voor de start of landing geen tijd meer om je flesje te verwarmen. Neem het gewoon al mee vanaf de gate/luchthaven. Ervaringen die ik heb gevonden: http://www.zwangerschapspagina.nl/about96003.html Klinkt niet erg goed :( Ik koop deze zomer gewoon een goedkope buggy ga ik echt niet me Quinny Buzz meenemen. Ik zou als ik jo was gewoon een hele goedkope wandelwagen zoeken (als die er is :maf:) en anders gewoon een draagzak gebruiken deed me schoonzus ook. Of nog beter koop er 1 gewoon in Marokko een wandelwagen ;)

jannat
23-03-2009, 13:47
ik moest t bij de gate afgeven, alleen met terug komst dus van marokko terug naar nl dan mag je wel tot de vliegtuig..