Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verliefd op een ander...

LZN
05-04-2004, 19:44

Wat moet je doen als je gevoelens krijgt voor een ander? / En ik heb effe geen zin in 'relaties zijn sowieso haram' /.

Miss9
05-04-2004, 19:55
ik heb gestemd op je gevoelens onderdrukken en niets vertellen... Maar bij nader inzien is ie toch fout,ik zou mn gevoelens wel onderdrukken,want ik zou het zo en zo niet zo ver laten komen,want je bent natuurlijk niet voor niets getrouwd.

MoEtJe_MoEtJe
05-04-2004, 20:34
zelfmoord !!! want die andere heeft ook een hart

Bachelorette
05-04-2004, 21:31
van beide afstand nemen en op je gemak een keuze maken. Weet dat er zeker minstens 1 gekwetst wordt, waaroinder jij. Sta er niet te lang bij stil, luister goed naar jou hart..het gaat erom wat jij wil en doe niemand een pleziertje als je er niet achter staat. Gevoelens onderdrukken lukt niet, want je zal altijd het idee hebben dat je wat mist, waardoor de kans dat je vreemdgaat groter wordt.

guppie
05-04-2004, 22:53

Je gevoelens onderdrukken en je geliefde trouw blijven. En er niks over vertellen om problemen te voorkomen!! Deze heb ik gekozen, omdat Marokkaanse jongens het verleden niet laten rusten, als je het vertelt dan ben je je hele huwlijk niet veilig!!! Bij elke ruzie gaat ie zeggen ga maar naar Hassan je vond m toch leuk!!! Yallah mshi... Ik voorkomen is beter dan genezen, aangezien he tniet zal genezen bij Marokkanen!!!

Zeemermin23
05-04-2004, 23:31
Origineel gepost door guppie Je gevoelens onderdrukken en je geliefde trouw blijven. En er niks over vertellen om problemen te voorkomen!! Deze heb ik gekozen, omdat Marokkaanse jongens het verleden niet laten rusten, als je het vertelt dan ben je je hele huwlijk niet veilig!!! Bij elke ruzie gaat ie zeggen ga maar naar Hassan je vond m toch leuk!!! Yallah mshi... Ik voorkomen is beter dan genezen, aangezien he tniet zal genezen bij Marokkanen!!! WOELLAH ILAA :)

Zaroka
05-04-2004, 23:31
[QUOTE]Origineel gepost door HUMMER [B]Wat moet je doen als je gevoelens krijgt voor een ander? hangt ervan af: als ik nog van mijn partner hou dan ga ik voor: erbij blijven en niks zeggen, maar als mijn gevoelens voor hem weg zijn dan zeg ik het hem en verlaat ik hem ook, maar neem ook afstand van de andere om er over na te denken..

AlMoet-Oukil
05-04-2004, 23:45
Origineel gepost door HUMMER Wat moet je doen als je gevoelens krijgt voor een ander? / En ik heb effe geen zin in 'relaties zijn sowieso haram' / Ik heb respect voor je als je die Hummer hebt..vette wagens he kenkerrrrrrrrrrrrrrrrr ff 3 jaar in de coce en ik heb er eentje :p

Mesgoot
06-04-2004, 00:18
Trio ;)

SweetRose
06-04-2004, 10:38
Je gevoelens onderdrukken en je geliefde trouw blijven. En er niks over vertellen om problemen te voorkomen. Ik wil rustig in alle rehna genieten van het leven met m'n man.

Bachelorette
06-04-2004, 11:09
Origineel gepost door Bachelorette van beide afstand nemen en op je gemak een keuze maken. Weet dat er zeker minstens 1 gekwetst wordt, waaroinder jij. Sta er niet te lang bij stil, luister goed naar jou hart..het gaat erom wat jij wil en doe niemand een pleziertje als je er niet achter staat. Gevoelens onderdrukken lukt niet, want je zal altijd het idee hebben dat je wat mist, waardoor de kans dat je vreemdgaat groter wordt. Voor alle duidelijkheid....dit is mijn mening met betrekking tot een relatie wat betreft een huwelijk zeg ik eveneens onderdrukken.

Lady_moi
06-04-2004, 12:37
Afstand nemen