Bekijk volle/desktop versie : p.diddy viert zijn verjaardag samen koning mohamed VI



Pagina's : [1] 2 3

01-11-2002, 16:09
Sean 'P. Diddy' Combs viert zijn 33e verjaardag lekker decadent. Puffy vindt gewoon te saai, en feest daarom met de koning van Marokko.

Mohammed
Sean 'P. Diddy' Combs stond al bekend om zijn uitbundige party's, maar zijn komende 33e verjaardag wordt wel een heel extravagant feest. Diddy viert zijn verjaardag namelijk in de Marokkaanse stad Marrakech, met niemand minder dan de Marokkaanse koning Mohammed VI. De rappende designer (of designende rapper) wil graag zijn laatste party overtreffen. Hierbij nodigde hij zijn gasten uit met acht-pagina's dikke leren uitnodingen en noemde hij zijn feest 'The Greatest Party of All Time'.

Vliegtuigen
Nu wil Sean zijn verjaardag nog grootser dan ooit vieren. De rapper wil vliegtuigen huren om zijn gasten vanuit Parijs en New York naar Marrakech te laten vliegen. Gastheer van dit feest, dat maar liefst vijf dagen zal duren, is niemand minder dan de Marokkaanse koning.

Wensen
Volgens een bron heeft de 38-jarige koning Mohammed VI aangeboden om de rekening van 1 miljoen dollar te betalen. Diddy's managers zwijgen echter als het graf. "Ik kan hier iets over zeggen. Ik moet de wensen van de koning respecteren", aldus een woordvoerdster van Sean.

Goodiebags
Als Puffy voor zijn 33e verjaardag net zo uitpakt als voor zijn party na de uitreiking van de MTV Video Awards, dan belooft het een aangenaam partijtje te worden. Tijdens dit feest waren onder meer Britney Spears, Mike Myers en Enrique Iglesias van de partij. De echte VIP-gasten mochten na afloop goodiebags mee naar huis nemen ter waarde van bijna 50.000 dollar vol designer kleding, stereo's, snowboards en juwelen.

01-11-2002, 17:40


xxxxxx he teveel geld

01-11-2002, 18:08
geld maakt dat je gekke dingen gaat doen

01-11-2002, 18:10
Nog meer Amerikanen die het haram komen beleven in het land van de gelovigen... en de koning betaald lekker mee... way to go Mo!

01-11-2002, 18:15


MARRAKECH IS THE PLACE TO BE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01-11-2002, 18:36
en nou maar wachten op de uitnodiging

01-11-2002, 18:39
ik ben al uitgenodigd

01-11-2002, 18:47

Citaat:
Origineel gepost door BENTGHATAR
ik ben al uitgenodigd
mag ik dan met jou mee als mij uitnodiging niet op tijd komt

01-11-2002, 18:49

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
mag ik dan met jou mee als mij uitnodiging niet op tijd komt
hmmmmmm.
wat schijft het

01-11-2002, 18:51

Citaat:
Origineel gepost door BENTGHATAR
hmmmmmm.
wat schijft het
een traktatie bij de macdonalds

01-11-2002, 18:55

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
een traktatie bij de macdonalds
is die uitnodiging jouw zo weinig waard??je gaat wel de konong ontmoeten.en die rachid ook,misschien maak je wel kans, dan wordt je een prinses

ik wil meer,zoals een diner en een verblijf in een 5 sterren hotel.ik wil dan wel de bruidsuite

02-11-2002, 11:12
het nieuws komt van rtl boulevard en m.a.g.h.r.e.b.m.e.d.i.a.com



Koning Mohammed VI betaald 2 jumbo jets die naar Marokko komen om P.Diddy te laten optreden op een prive feest.
Dat meldt xxxxxxxxxxxx.nl.
De koning van Marokko is enorm populair en hip.
Hij laat zich dan ook vaak op zeer moderne wijze presenteren aan zowel zijn volk als de pers.
Zo gaat hij interviews met de pers niet uit de weg.
Waarom het feest is georganiseerd is nog onduidelijk.

P diddy heeft het in ieder geval naar zijn zin.

02-11-2002, 11:25


mohammed hip????hahaha.
woow zie je je het al voor je
mohammed met een grote ketting om ze nek.en een petje die hij schuin op zijn hoofd heeft.en die loopje van de negers nadoet.en een halfafgezakte broek aandoet
hahah dat zou pas hip zijn

02-11-2002, 12:09
Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzz wat een bericht

02-11-2002, 12:27

Citaat:
Origineel gepost door Tangerio
Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzz wat een bericht
sjooooooooooooooo

Pagina's : [1] 2 3