Bekijk originele versie : Hij is Algerijns, ik ben Marokkaans...
NoordAfrikaanse
05-04-2004, 19:06
Salaam,
Ik ben verloofd met een Algerijn, (zijn vader is Algerijns en zijn moeder Marokkaans), ik ben zelf Marokkaans, (mijn moeder is Algerijns en mijn vader Marokkaans. (Snappen jullie het nog een beetje?)
Nou had ik een vraag over de trouwakte, moeten we die tekenen bij de Algerijnse ambassade of bij het Marokkaanse consulaat? Of misschien zelfs bij allebei, ben de kluts een beetje kwijt. Hoop dat iemand me Insh'Allah zal helpen.
Ma3a Salama, Lina.
:giechel: egt grappig!!!
Sorry, maar kzou t niet weten..... :(
JustAnAngel
05-04-2004, 21:38
Haha, Toevallig zit mijn nicht ook in zo'n soortgelijke situatie. Maar goed, omdat hij Algerijns is moeten jullie bij de Algerijnse ambassade tekenen.
Miss_Wafae
05-04-2004, 21:41
Volgens Mij Ook Bij De Algerijnse Ambasssade
Allah Ie Kemel Bel Gier..:zwaai:
NoordAfrikaanse
06-04-2004, 13:30
Salaam,
Het is ook best wel een grappige situatie als je het zo ziet staan, choukran voor jullie reacties dat wordt dus de Algerijnse ambassade.
Ma3a Salama, Lina.
NoordAfrikaanse
06-04-2004, 14:06
Choukran,
Ma3a Salama, Lina.
ik zou je eerst maar eens goed informeren...misschien moet je wel bij de 2 gaan?
NoordAfrikaanse
06-04-2004, 14:36
Salaam,
Ik ga zeker nog informeren, we vragen het wel na als we bij de ambassade zijn, choukran.
Ma3a Salama, Lina.
riffia1978
06-04-2004, 16:43
Allereerst mabrouk, en ik wens jullie nog een lang en gelukkig leven. De officiele trouwakte moet getekend worden op de Algerijnse ambassade, maaaaaaar, vergeet het niet ook aan te geven op de Marokkaanse Ambassade! Dat is ook belangrijk hoor. Wie weet vragen ze jullie daar om daar ook een soort van trouwakte te tekenen, maar het moet daar in elk geval ook aangegeven worden.
Groetjes,
Riffia
NoordAfrikaanse
06-04-2004, 16:46
Choukran Riffia djelna! ;)
Ik wens jou hetzelfde, een lang en gelukkig leven, Insha Allah.
Ma3a Salama, Lina.
Zin_d_Midar
06-04-2004, 17:38
Origineel gepost door HighClassLady
Hihi, ik trouw ook met een Algerijntje en moet dus ook naar de Algerijnse Ambassade.
:D
HCL.
Ik heb gehoord da Allgerijnen strenge personen zijn, da kan ook een fabeltje zijn geweest hoor. Maar da zei iemand een keer!
:zwaai:
Zin_d_Midar
06-04-2004, 17:46
Origineel gepost door HighClassLady
Geloof mij, het tegen overgestelde is waar.
En ik kan het weten, de helft van m'n familie is Algerijns, en mijn toekomstige schoonfamilie Insha Allah ook. Het zijn juist hele Relaxde mensen.
Tis dus inderdaad een fabeltje.
:Iluvu:
HCL.
Ale, marokkanen praten ook zoveel ge word er helemaal:maf2:van!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.