Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kom je als bekeerde moslima New York binnen??!

OumMoussa
22-03-2009, 15:41

Een bekeerde nederlandse vriendin van mij gaat binnekort naar New York met haar familie. Ik vraag me af of je daar zonder problemen als moslima binnen komt of dat de kans aanzienlijk is dat ze lekker terug naar Amsterdam sturen..

naoual1985
23-03-2009, 18:13
Natuurlijk komt ze New york binnen. Er wonen heel veel moslims in NY

AdOrable_
24-03-2009, 12:27
Natuurlijk komt ze New york binnen. Er wonen heel veel moslims in NY Ja idd

Tieuwh
24-03-2009, 14:41
Er is heel veel controlle op vliegvelden richting new york, En als moslim zijnde, kan jou vriendin hele nare ervaringen krijgen, Omdat moslims vele bedreigingen vormen voor de Amerikaanse staat, Ze al (misschien) helemaal onderzocht worden, (hijaab, onder de kledij). Offtoppic, wat een raar avatar heb jij.. Wat is het?

OumMoussa
25-03-2009, 00:39

Er is heel veel controlle op vliegvelden richting new york, En als moslim zijnde, kan jou vriendin hele nare ervaringen krijgen, Omdat moslims vele bedreigingen vormen voor de Amerikaanse staat, Ze al (misschien) helemaal onderzocht worden, (hijaab, onder de kledij). Offtoppic, wat een raar avatar heb jij.. Wat is het? Ken je mensen die dit hebben meegemaakt? Is een broeder en zuster(met niqaab) in de zee.

CutyPie
25-03-2009, 01:03
Ik ben in NY geweest voor school ....En bij de douane werd ik natuurlijk als enige eruit gepikt van mijn groep. Ik werd in een kamer gestopt met ander verdacht uitziende mensen :rolleyes: Je wordt 1 voor 1 opgeroepen, toen het mijn buurt was..vroeg ik me nog echt ff af of ik zeker weten geen contact heb met al quida lol. En of ik niet wordt gezocht in andere landen. Paranoia Anyways ze vroegen, wat ik in NY kwam doen? Pleasure or Bussiness. Of ik een telefoon en adres had waar ik verbleef. Pff uiteindelijk mocht ik door..Ik voelde me echt vernederd :jammer:

AdOrable_
25-03-2009, 10:32
Ik ben in NY geweest voor school ....En bij de douane werd ik natuurlijk als enige eruit gepikt van mijn groep. Ik werd in een kamer gestopt met ander verdacht uitziende mensen :rolleyes: Je wordt 1 voor 1 opgeroepen, toen het mijn buurt was..vroeg ik me nog echt ff af of ik zeker weten geen contact heb met al quida lol. En of ik niet wordt gezocht in andere landen. Paranoia Anyways ze vroegen, wat ik in NY kwam doen? Pleasure or Bussiness. Of ik een telefoon en adres had waar ik verbleef. Pff uiteindelijk mocht ik door..Ik voelde me echt vernederd :jammer: Ohh dat lijkt me echt erg