Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zelf uitnodigingen maken geboortefeest

Sousia87
22-03-2009, 11:45

Wie heeft er wel eens zelf kaartjes uitnodigingen gemaakt voor een geboortefeest. Hebben jullie leuke ideeen ? Ook misschien tips voor de tekst. Ik wil namelijk graag liever geld dan kleertjes (kast puilt namelijk al over van de nederlandse kraamvisite). Maar hoe zet je dat op een leuke manier. En als je nog leuke teksten heb heel graag. By the way doe het gewoon thuis.

meyes86
22-03-2009, 11:52
Wie heeft er wel eens zelf kaartjes uitnodigingen gemaakt voor een geboortefeest. Hebben jullie leuke ideeen ? Ook misschien tips voor de tekst. Ik wil namelijk graag liever geld dan kleertjes (kast puilt namelijk al over van de nederlandse kraamvisite). Maar hoe zet je dat op een leuke manier. En als je nog leuke teksten heb heel graag. By the way doe het gewoon thuis. Ikzelf vind het erg asociaal om er een envelopje bij te zetten voor een geboortefeest. Misschien kan je zoiets erbij zetten: Kleding voor de kleine hebben we in overvloed, uw aanwezigheid is ons al een waar genoegen.

Sousia87
22-03-2009, 11:57
Vind je dat echt asociaal ? hmmmmmmmmm, daarom wil ik het een beetje op een aardige manier neerzetten. Op een trouwkaart staat het ook zo vaak. Ik vind het namelijk zo zonde. Heb liever dat ik iets voor haar kan kopen waar ze iets aan heeft.

meyes86
22-03-2009, 12:00
Vind je dat echt asociaal ? hmmmmmmmmm, daarom wil ik het een beetje op een aardige manier neerzetten. Op een trouwkaart staat het ook zo vaak. Ik vind het namelijk zo zonde. Heb liever dat ik iets voor haar kan kopen waar ze iets aan heeft. :kweetnie: ieder denkt daar anders over, jij kent je familie en kennissen het beste. Zelf zou ik het niet doen.

roosje85
22-03-2009, 12:21

Ikzelf vind het erg asociaal om er een envelopje bij te zetten voor een geboortefeest. Misschien kan je zoiets erbij zetten: Kleding voor de kleine hebben we in overvloed, uw aanwezigheid is ons al een waar genoegen. Straks komen zij met niks :hihi:

meyes86
22-03-2009, 12:42
Straks komen zij met niks :hihi: Nee, is toch hsouma bij marokkanen aankomen zonder iets mee te nemen:hihi:

roosje85
22-03-2009, 22:47
Nee, is toch hsouma bij marokkanen aankomen zonder iets mee te nemen:hihi: je weet maar nooit :hihi:

Imane5555
22-03-2009, 22:51
haha woelah wel, ze3ma aanwezigheid brengen ze extra mensen mee :hihi: