Bekijk originele versie : ...I've been dumped today...
Beste Yasmina vriendjes en vriendinnetjes,
Volgende week zou ik met mijn vriendje in Venetië Italië voor een week zitten. De laatste tijd kreeg ik al geen hoogte van hem en hij had het steeds druk, druk druk met het volgen van zijn droom. Niets leek me mooier als een man die dromen durft waar te maken, dus ik gaf toe hoewel ik me al langzamerhand gepasseerd begon te voelen. Kwam geregeld bij hem en zijn ouders over de vloer ( hij is Nederlands ikke Marokkaanse ) en daar had ik het altijd naar mijn zin.
Maar nu komt het vandaag of morgen zouden we afspreken, krijg ik ineens een mailtje waarin hij zegt dat hij het nu even niet trekt. Bovendien is hij verliefd geworden op een ander meisje. TE ERG !!
Weet je wat het gekke is voel met down , maar ergens ook opgelucht, had me erg op de reis verheugd maar voelde de laatste tijd meer voorstress als voorpret. Voel me zelfs jaloers op die andere dame terwijl ik haar niet eens ken! Waarom zit ik zo gecompliceerd in elkaar ?
Hoe kom ik nu het best en snelst over hem heen. Waarom hebben hersenen geen delete-knop ?????
Wat betreft de reis volgende week ga ik lekker toch ! Liever alleen dan, dat is iets wat niemand van mij kan afpakken.
Toedels,
Canelle
Miss_wild
05-04-2004, 14:50
kom t goed en gelloof me bij deze
alle marokkaannen hier zitten te springen om je commentaar te geven
niet teveel van aan trekken
meid denk ook een beetje aan je toekomst ok?????
MoEtJe_MoEtJe
05-04-2004, 14:51
ZIE JE GOD STRAFT GELIJK !!! MISKINA JE MOEDER EN VADER !!! DIE JOU ZIEN MET EEN NEDERLANDER
smartie4
05-04-2004, 14:53
Origineel gepost door canelle
Beste Yasmina vriendjes en vriendinnetjes,
Volgende week zou ik met mijn vriendje in Venetië Italië voor een week zitten. De laatste tijd kreeg ik al geen hoogte van hem en hij had het steeds druk, druk druk met het volgen van zijn droom. Niets leek me mooier als een man die dromen durft waar te maken, dus ik gaf toe hoewel ik me al langzamerhand gepasseerd begon te voelen. Kwam geregeld bij hem en zijn ouders over de vloer ( hij is Nederlands ikke Marokkaanse ) en daar had ik het altijd naar mijn zin.
Maar nu komt het vandaag of morgen zouden we afspreken, krijg ik ineens een mailtje waarin hij zegt dat hij het nu even niet trekt. Bovendien is hij verliefd geworden op een ander meisje. TE ERG !!
Weet je wat het gekke is voel met down , maar ergens ook opgelucht, had me erg op de reis verheugd maar voelde de laatste tijd meer voorstress als voorpret. Voel me zelfs jaloers op die andere dame terwijl ik haar niet eens ken! Waarom zit ik zo gecompliceerd in elkaar ?
Hoe kom ik nu het best en snelst over hem heen. Waarom hebben hersenen geen delete-knop ?????
Wat betreft de reis volgende week ga ik lekker toch ! Liever alleen dan, dat is iets wat niemand van mij kan afpakken.
Toedels,
Canelle
een relatie met een nederlander it's always bound to go miss, tfou
ik heb 1 ding te zeggen lekker voor je
Ik begrijp je verhaal niet echt. Vind je het erg dat hij je gedumpt heeft of dat hij niet met je mee gaat op reis :confused:....
Wat betreft het reisje zou ik gewoon gaan. lekker ontspannen.
Ewa ja en wat betreft hem, life goes on honey. Just make the best of it ;) Veel succes en veel plezier als je nog op vakantie gaat..
:zwaai:
summergirl21
05-04-2004, 14:58
Ze vroeg om raad mensen en niet om een preek!!
Meid ga lekker naar Venetie en geniet, winkel todat je niet meer kan (geloof me het helpt).
Probeer jezelf nu op het eerste plaats te zetten en niet die mafkees, ik vindt het trouwens wel heel erg zwak om een relatie te beeindigen via e-mail.
Maar anyway ga lekker uit met vrienden/innen en probeer zo min mogelijk aan hem te denken!
Succes meissie
kan gebeuren canelle . ik denk dat hij al een tijdje iets voor dat andere meisje voelt . en dat jij later pas door kreeg dat hij het zogenaamd druk had .
hij was waarschijnlijk met haar .
deze dingen gebeuren nou eenmaal en heeft niks met nederlanders te maken .
dit kon ook gebeuren als je een relatie had met een marokkaan .
( alleen een marokkaan zou je never nooit meenemen naar venetie ) ;)
sterkte
MoEtJe_MoEtJe
05-04-2004, 15:03
zo iets kun je geen raad geven !!!!
abrikoosje
05-04-2004, 15:04
Meid gaaaaaa lekker op vakantie .. hahah ik wou dat ik met jee meekon .. geniet van je vakantie en jaa durex heeft gelijk winkeleeeeeeeee voor je leven dat helpt zekkkkeeeeeerrrr
heeeel veeeeeeeeel sterkte en veel plezier in Venetië
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
zo iets kun je geen raad geven !!!!
hey,
Ik voel me verdrietig om een jongen waar ik verliefd op ben.
Dat mag toch, maar alleen omdat hij geen marokkaan is.
Tenminste dat maak ik op uit je reaktie, reageer je zo.
Z-W-A-K
Canelle
smartie4
05-04-2004, 15:06
Origineel gepost door summergirl21
Ze vroeg om raad mensen en niet om een preek!!
Meid ga lekker naar Venetie en geniet, winkel todat je niet meer kan (geloof me het helpt).
Probeer jezelf nu op het eerste plaats te zetten en niet die mafkees, ik vindt het trouwens wel heel erg zwak om een relatie te beeindigen via e-mail.
Maar anyway ga lekker uit met vrienden/innen en probeer zo min mogelijk aan hem te denken!
Succes meissie
hij belt haar niet eens moet je nagaan niet eens via een smsje haha
donder toch op als ze hier een topic opent dan weet ze dat ze die verhalen krijgt
en een marokkaan brengt je niet naar venetie ben met een ex naar cancun en rome en parijs geweest toen het nog aan was en ze was marokkaans
niet oordelen als je mensen niet kent
Origineel gepost door smartie4
hij belt haar niet eens moet je nagaan niet eens via een smsje haha
donder toch op als ze hier een topic opent dan weet ze dat ze die verhalen krijgt
en een marokkaan brengt je niet naar venetie ben met een ex naar cancun en rome en parijs geweest toen het nog aan was en ze was marokkaans
niet oordelen als je mensen niet kent
Oewww meneertje is boos ;)
MoEtJe_MoEtJe
05-04-2004, 15:09
ZWAK kun je niet zijn als je een moeder hebt die om je geeft, een moeder die haar dochter als alles ziet in haar leven. ik ben niet de genen die zwak is. dat ben jij maar ik laat je wel met rust dat is veel beter
smartie4
05-04-2004, 15:17
ben niet boos
geef mijn oordeel en ze moet oppassen, het is goed voor haar lekker voor haar heerlijk jank maar een end weg, hij heeft je gewoon geflasht haha zieligerd, neem een marokkaan en dan vooral de marokkanen uit tetouan :)
Origineel gepost door smartie4
ben niet boos
geef mijn oordeel en ze moet oppassen, het is goed voor haar lekker voor haar heerlijk jank maar een end weg, hij heeft je gewoon geflasht haha zieligerd, neem een marokkaan en dan vooral de marokkanen uit tetouan :)
Oh oke dan wil ik jou is dat goed :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.