Bekijk volle/desktop versie : Hou ik wel van hem????



Pagina's : [1] 2

01-11-2002, 15:09
\\: hoi allemaal ik ben nieuw hier en hoop dat ik het verhaal een beetje goed kan schrijven en dat julie het wel leuk vinden het is voor de helft waar gebeurd.


hoofrolspeelster
meriam
Joussef(colleg a van meriam later haar man)
sanea(collega,vriendin van meriam)


meriam is verloofd met youssef, maar ze weet niet of hij de ware voor haar is, want want voelt ze eigenlijk voor hem, houdt ze wel echt van hem of heeft ze te snel een keuze gemaakt.


geschiedenis

ik( meriam) ging solliciteren bij een horeca hotel. , want het werd weer eens tijd dat ik ging werken, ik ben al 16 e n werkte nog steed niet, na een solicitatie gesprek komt een meisje spontaan op me af en vraagt of ik aangenomen ben, ik weet het nog niet antwoorde ik, o hoe heet je eigenlijk meriam, hoi ik heet sanea, het is hier heel gezellig hoor ik hoop dat j eaangenomen word. dank je wel hoor doei.

Na twee dagen werd ik gebeld, spreek ik met meriam, ja je spreekt met mirie van de kledingzaak hoi.
o hoi,
Je had gesoliciteerd bij ons en hierbij wou ik even mededelen dat je aangenomen bent en je morgen al kan beginnen.
o wat leuk dank je.

Er werkten alleen maar meiden en het was harstikke gezellig, sanea werkte met haar beste vriendin khadisha, maar het klikte metten tussen mij en meriam, we werden hele goed collega's en khadisha werd een beetje jarloes. sanea zat in de examenklas van de mavo net als ik, maar wel in verschillende scholen, we wilden de zelfde opleiding volgen, dus hadden we afgesproken om samen scholen te zoeken.
vanaf die dag waren we nie van elkaar af te slaan we deden alles samen en waren elke dag samen, aan jongen dachten we niet, ja we maakten weleens grapjes maar vriendjes nemen, nee zo waren we niet.

na een jaar samen te hebben gewerkt, kwamen er opeens jongens soliciteren, twee jongens kwamen werken. we kenden ze nog niet, dus wij heel kinderachtig, komen we de winkel binnen en rennend roept een van de jongen ons.........................


moet ik verder gaan of denken jullie nu al of dit word al niks. zeg het maaar

01-11-2002, 15:23


bren de eerste die reageerd

ga dooooooooooor meid echt een leuk begin

01-11-2002, 15:25
ga verder

01-11-2002, 15:28
wil je please nu doorgaan

je bent nu online

pleaseeeeeeeee

01-11-2002, 15:44


oke dan,

wij lopen naar hun toe, mijn vriendin die een beetje brutaal is begint metten kritiek te geven op hun werk, van julie kunnen julie werk niet goed doen enzo, we stellen ons voor en, een van de jongens bleek dat hij hetzelfde stadje (joussef) te komen waar ik woon, maar ik was een verlegen meisje dus ik pratte niet echt zoveel maar verdedigde ze wel steeds als mijn vriendin ze krtitiek gaf wat ik ik zag dat mustafa zich een beetje ongemakkelijk voelde hij leek verlegen, ik vond hem wel een knappen jongen die ander deed me helemaal niets.

na een tijdje gingen we naar huis want we kwamen gewoon langs omdat we het daar altijd zo leuk vonden, en we begonnen meteen te zeggen van ja die is lek he en we hadden het over mustapha en over joussef hadden we het niet echt want ik vond hem een beetje ja hoe moet ik het zeggen, een gladde prater terwijl joussef wel een verlegen jongen was, na een paar dagen moesten wij weer werken, het werd gezeligge boel daar mustaphe was echt heel grappig en hij was verloofd met zijn jonge leeftijd maar we konden heel goed opschieten. sanea komt naar me toe en zegt tegen me, hoi meriam ik heb goed nieuws voor je
wat zeg ik want ik ben altijd heel nieuwschierig, ik zeg het wel straks oke nee zeg ik, ik wil het nu weten. oke maar beloof me dat je niks zegt he oke ik zeg niks.
ja ik heb van moustapha gehoord dat joussef je leuk vind.
Haahaa wat grappig was mijn antwoord daarop ga iemand anders pesten. hoe kan dat nou hij kent me pas een dag (en ik was heel onzeker ik dacht niemand kan mij leuk vinden en zeker niet na 1 dag)
nee walah ik zweer het vraag het maar aan mustapha.
Leuk voor laat me nou maar met rust.
ze ging weg. en mijn gedachtes waren wat moet ik nou daarmee, is het echt waar, zo heb ik echt nooit over hem gedacht eigenlijk, het is waarschijnlij kweer z'on stomme grapje van sanea.

Youssef komt binnen, hij moet vandaag ook werken, sanea rent meteen naar hem toe en zegt is het waar is het waar wat ik heb gehoord........................................... .................................................. .................................................. .........

01-11-2002, 15:55
hij werd er helemaal rood van, en bgon in het berbers mustaphe uit te schelden wat zit je leugens uit kremen en dat hoorde ik allemaal, hij begon mij te negeren en daar kon ik echt niet tegen, ik ging naar sanea toe en zei waaron negeert hij mij, weet ik veel antwoorde sanea.
na een paar dagen moesten we weer werken en begon joussef weer tegen mij te praten, maar hij kon heel goed opschieten met sanea.
musaphe kwam naar m etoe en zei waarom geef j egeen kans aan joussef hij vind je echt leuk, nou ik vind hem niet leuk en waarom komt hij zelf niet naar me toe.
ik zeg het alleen maar hoor.



VINDEN JULLIE HET NOG LEUK!!!!!!!!!!!
het is niet zo drammatisch als die andere, maar dit is echt gebeurd

en sorry voor de spellfouten.

01-11-2002, 16:01
best wel leuk alhoewel ik alleen het begin stukje heb zitten lezen maar de volgende keer moet je komen met een superverhaal oke laters

01-11-2002, 16:05
ga doooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

01-11-2002, 16:17
na een tijdje, moesten ik en joussef samen werken, joussef was kok en ik was serveester in het hotel, we praten over alles hij was 21 jaar en ik was 16 jaar, we konden wel goed met elkaar opschieten, hij keek me aan zei wat mustaphe zei is waar....
ik deed of ik op mijn achterhoofd ben gevallen waar heb je over, mustaphe zegt zoveel het is een sukkel. jaja ik weet het zegt joussef maar over dat ik je luek vind, o zei ik ik wist niet wat ik moest zeggen dus ik was opeens heel stil.
Mag ik je mer zegt hij opeens tegen mij, zo ben ik niet antwoorde ik. en begon over een ander onderwerp.

01-11-2002, 17:23
ga door leuk verhaal johhhhhhhh

08-11-2002, 09:53
hier ben ik weer, waar was ik gebleven..........

Na een tijdje begon ik echt t egeloven dat hij me leuk vond, maar ik kon mijn nummer niet geven iets hield me tegen.
Iedereen kwam naar me toe om slechte dingen over joussef te vertellen, de een zegt hij is een player de ander zegt hij vind alle meisjes leuk, er komen collega's naar me toe dat hij ze ook heeft gevraagd, ik dacht bijmezelf waarom komen ze het allemaal naar ,me vertellen, en ik vond het wel goed dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. na tijdej hoorde ik de roddel , dat ik iets met hem had, dat hij hellemaal gek op me is en allerlei dat soort dingen, nu begreep ik waarom iedereen op me kwam stappen ze dachten dat ik zijn vriendin was en ze vonden het zielig voor me ik schaamde me echt diep en was echt kwaad.
ik stapte op hem af, en begon tegen hem te schreeuwen, hij zweerde dat hij niks heeft gezegd, en ik geloofde hem(wist ik veel dat hij een goede leugenaar was en ik was natuurlijk een dombootje dat alles geloofde van iedereen!!!!!!), de roddells ginf=gen maar door en ik probeerde het te negeren. hij probeeerde mij wel nog steedst tt ekrijgen maar ik ging er niet op in.

na een jaar

het was harstikke gezeligg waar we werketen, opeens gebeurde er wat ik kreeg een hele grote ruzie met mijn beste vriendin om wat dat snap ik nog steeds niet, ze begon allemaal zielige vrehaken over mij te vertellen en ik met min stomme kop kon het niet geloven, todat onze andere vriendin khadisha min kwam vertellen dat ze mij haat en mij het leisft niet mee wou zien ik was er kapot van, ik wist niet waraom wat hgeb ik gedaan, na een tijdje kwam ze weer werken, wij negeerde elkaar todat zij ontsalg nam(gelukkig). toen rond die tijd kwam joussef naar me toe en vroeg nog een kee om mijn nummer, en ik voelde me heel eenzaam dus dacht van waarom niet ik kan wel een vreind gebruiken, ik gaf hem mijn nummer , maar geloofde me niet hij dacht dat het een valse nummer was dus belde hij ht nummer even op, en hij ging over in mijn kluis, en hij had meteen een grote glimlach op zijn gezicht en daar begonnen de problemen echt pas en ik weet nu mog steeds niet waar ik met mijn hoofd was. :: :eek

08-11-2002, 10:05
hij is echt heel leuk, eindelijk weer een jongen die een verhaal schrijft goed hoor....ik zal het zeker gaan volgen

groetjes me

08-11-2002, 11:24


was dat het!!!ik wil meer!!!!

08-11-2002, 11:46
sorry maar ik ben een meisje want er is iets fout gegaan.

08-11-2002, 12:18
we waren vrij, we liepen samen naar de bus en begonnen te praten over het werk, want hij zou vanaf volgende maand zelf mensen mogen aanemen die hij wilt. dus eenmaal thuis ben ik achter mijn computer gaan opeens gaat mijn telefoon over, ik dacht bijmezelf wie belt me nou, ik heb opgenomen en zei met meriam, hij met joussef . o hoi we begonnen e kletsen 10 minutjes maar en namen afscheid van elkaar.
Vanaf die dag begon hij me elke dag te bellen en probeerde hij me intepalmen met zijn woorden. het werd zomer, hij zou naar marokko gaan dus hij wou me spreken voordat ik wegging en hij ik wil je niet op het werk zien, maar buiten het werk, ik twijfelde maar stemde toch toe.
maar had er toch spijt van, en wou afbellen maar ik had hem nog nooit opgebeld het hele half jaar had hij mij alleen maar opgebeld dus ik drukt met meoite zijn nummer in, hoi met meriam :
Hoi heel verbaasd, wat is er zei hij
Nou ik kan morgen niet komen antwoorde ik, waarom niet gewoon niet ik wil niet.
Alsjebleift meriam kom het is belangrijk voor me ik wil je wat belangrijks vragen, en die dag dat ik met hem had afgesproken was ik jarig ook nog. dus ik wist dat het maar 10 minutjes zou duren dus ik belde een meisej op om te zeggen of we wat leuks konden gaan doen.
dan had ik toch wat leuks gedaan op mijn verjaardag want ik werd namelijk 18 jaar.

Dus ik naar het afgesproken plek in de buurt waar ik woon, heel erg zenuwwachtig wat hij van mij wil.
daar aangekomen zag ik hem wachten op mij., ikloop naar hem toe en geef hem een handje, en wat wil je zeggen,
Je weet dat ik al een tijdje gek op je ben en ik probeer het al een tijdje bij je maar je geeft me geen aandacht, ik wil nu graag antwoord van je.
Jousef luister ik heb heel vaak gedacht dat ik je een kan zou geven maar telkens flik je me wat met je leugens
Joussef antwoorde daarop dat het allemaal leugens zei en dat ik niemand moet geloven. Toen zei ik tegen hem als ej van marokko terugkomt dan krij je antwoord van mij. en namen afsscheid van elkaar.'en ben toen naar mijn vriendin gaan.
Met een gedachte van waarom voel ik niks voor hem terwijl hij grk op me is(nu ik terugdenk heb ik mezelf misscheien gedwongen om van hem te houden)Ik dacht ik zeg gewoon ja als hij terugkomt hij kiest nu echt voor mij maar ja dus niet zaoal altijd?????????????

Pagina's : [1] 2