Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : RELATIE lelijk en knap

Pagina's : [1] 2 3

Miss_Mariam
05-04-2004, 13:18

Waarom nemen lelijke meiden knappe jongens en.... Waarom nemen lelijke jongens knappe meiden (ik sta hierbuiten)

cheima
05-04-2004, 13:21
:haha: Dat zie je inderdaad heel vaak. IK had het er laatst nog over met me vriendin (Ik ben een uitzondering.) :)

CharlieDaSilva
waarom heeft een schaap 2 klawie ? de wereld zit vol met vragen :D maar je weet het antwoord al, maar je vin het lekker om te horen, nig? VOOR DE SEX NATUURLIJK A....ach laat me rustig blijven :D :zwaai:

Lady_moi
Wa voor de ene lelijk is kan voor de andere knap zijn PS: Stom topic

IkBenSaliha
05-04-2004, 13:25

Belachelijke topic. Ieder zijn eigen smaak… dus als volgens jou mooie jongens lelijke meisjes nemen (uhm) Kan het best zijn dat die jongen dat meisje heel mooi vindt. En trouwens schoonheid vergaat. En wat ik niet begrijp waarom nog steeds vele mensen naar de looks kijken. Er zijn zoveel mensen met uiterlijke problemen. En die dan... het moeilijk om dit te verwoorden want door zulke topicjes raak ik echt even door de war. Mens denk na!!! :kwaad:

CharlieDaSilva
05-04-2004, 13:26
Origineel gepost door IkBenSaliha Belachelijke topic. Ieder zijn eigen smaak… dus als volgens jou mooie jongens lelijke meisjes nemen (uhm) Kan het best zijn dat die jongen dat meisje heel mooi vindt. En trouwens schoonheid vergaat. En wat ik niet begrijp waarom nog steeds vele mensen naar de looks kijken. Er zijn zoveel mensen met uiterlijke problemen. En die dan… Ik bedoel… Volgens mij weten jullie ook wat ik bedoel. Het is gewoon om dit te verwoorden. ja en nu weet iedereen dat je lelijk bent :(

Umm_Umarah
05-04-2004, 13:28
Origineel gepost door Miss_Mariam Waarom nemen lelijke meiden knappe jongens en.... Waarom nemen lelijke jongens knappe meiden (ik sta hierbuiten) salaam wa alaikoum wr wb, Miss Mariam vraag aan je vriend waarom hij met jou heeft genomen..misschien heb je dan een antwoord..laat je dan weten wat je als antwoord hebt.. wa salaam wa alaikoum wr wb....

IkBenSaliha
Origineel gepost door CharlieDaSilva ja en nu weet iedereen dat je lelijk bent :( Zo zo, dat weet je beter dan mij dan :o

cheima
:haha:CharlieDaSliva !!!

CharlieDaSilva
05-04-2004, 13:29
Origineel gepost door IkBenSaliha Zo zo, dat weet je beter dan mij dan :o ja je betoogje verraade alles :D maar als je steun zoekt kan je bij deze lelijke lelijkerd komen uithuilen :D

IkBenSaliha
05-04-2004, 13:34
Origineel gepost door CharlieDaSilva ja je betoogje verraade alles :D maar als je steun zoekt kan je bij deze lelijke lelijkerd komen uithuilen :D Jij vind je eigen dus lelijk. Ik ben daar niet mee eens. Weetje de aller meeste schoonheid zit van binnen en niet buiten. :)

Umm_Umarah
05-04-2004, 13:41
Origineel gepost door IkBenSaliha Jij vind je eigen dus lelijk. Ik ben daar niet mee eens. Weetje de aller meeste schoonheid zit van binnen en niet buiten. :) ik ben het eens met je zuster schoonheid zit van binnen niet van buiten......je hebt mooie mannen mooi van buiten maar verrot van binnen..je moet altijd iemand willen die mooi van binnen is...

CharlieDaSilva
05-04-2004, 13:43
Origineel gepost door IkBenSaliha Jij vind je eigen dus lelijk. Ik ben daar niet mee eens. Weetje de aller meeste schoonheid zit van binnen en niet buiten. :) JA :D werkelijk een monster ! op straat kijken alle meisjes een andere kant op als ik langs kom :( kword er zo verdrietig van :( heb speciaal nog dure andrelon shampoo gekocht zodat ik meer aandacht ging krijgen maar waloe :( ik ga echt naar de dokter met dit probleem :o

Miss_Mariam
05-04-2004, 14:03
Origineel gepost door CharlieDaSilva JA :D werkelijk een monster ! op straat kijken alle meisjes een andere kant op als ik langs kom :( kword er zo verdrietig van :( heb speciaal nog dure andrelon shampoo gekocht zodat ik meer aandacht ging krijgen maar waloe :( ik ga echt naar de dokter met dit probleem :o wejeeew meskien....ik weet hoe je je voelt...ik heb plastisch chirurgie gedaan en het helpt! :P

Miss_Mariam
05-04-2004, 14:04

Origineel gepost door Umm_Umarah salaam wa alaikoum wr wb, Miss Mariam vraag aan je vriend waarom hij met jou heeft genomen..misschien heb je dan een antwoord..laat je dan weten wat je als antwoord hebt.. wa salaam wa alaikoum wr wb.... voor de 2e keer schrijf ik het weer!!! IK STA HIERBUITEN , welke deel van de zin snap je niet?

Pagina's : [1] 2 3