Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Help Help Help Help Help

Just_me_Dina
01-11-2002, 14:44

Broeders en Zuster I NEED YOUR HELP!! (Bericht #) Salaam Broeders en zusters... Als eerste wil ik kwijt ..Ik had alles mooi ingetikt precies hoe ik het wou hebben..had ik teveel tekens gebruikt..Dus ik terug..WAS ALLES WEG!!! Dus nu een tweede poging en zoals je weet is dat altijd minder Maar goed.. Ik ga mijn best doen.. Opnieuw..Ik weet eigenlijk nietgoed hoe ik moet beginnen.. Alleen dat ik ergens mee zit, en ik denk dat er meer jongeren daar mee zitten.. Over het feit dat er enorm slecht word gesproken over de marokanen (jongeren) Dat doet mij pijn...ENORM veel pijn!!! Ik weet dat marokanen GEEN slecht volk is ook niet die jongeren waar ze het over hebben.. Natuurlijk zitten er wat boefjes tussen maar dat is toch overal zo.. Waarom worden wij altijd na gewezen.. Ik ben bezig met een onderoek over de marokaanse jongeren van nu.. Wat hun problemen zijn? Of ze hulp nodig hebben? Of het echt zo erg is met ze? ect. Ik heb een vragenlijst gemaakt voor mezelf en heb ik al aan een aantal scholieren laten invullen.. Misschien denk je Dina waar slaat dat op..maakt niet uit..vind ik ook goed al sje zo reageerd.. Alles is welkom..je kan dus die vragen beantwoorden wil je dat niet, ook goed! Geef dan je mening of kritiek.. Ik moet toch ergens beginnen...Ik hoop dat jullie me ook serieus nemen en mij dus willen helpen.. Door mij te mailen of die vragen te beantwoorden WHATEVER!! Alles is welkom.. Hier komt even die vragen lijst puur hoe ik het aan die andere jongeren heb gegeven... Hallo jongens & Meisjes, Ik hoop dat jullie even tijd / zin voor mij willen vrij maken en de volgende vragenlijst eerlijk te beantwoorden. Je blijft voor 100% anomiem. Geef alsjeblieft zoveel mogelijk uitleg, schrijf alles wat in je op komt op en wat je denkt en voelt.. En nogmaals wees eerlijk.. Succes.. Soekran 1. Hoe oud ben je? 2. Zit je op school? Zo nee, wat doe dan in je dagelijks leven? 3. Ooit in aanmerking gekomen met justitie? Zo ja, wat was daarvoor de reden? 4. Heeft het gevolgen (positief, negatief ) in je leven gegeven? 5. Vind je dat er genoeg hulp is voor (marokaanse) jongeren? Zo nee, wat zou jij willen? 6. Heb je probelemen thuis? Zo ja wat b.v? 7. Kan je thuis met minstens 1 iemand over jou belangen (dingen ) praten? 8. Heb je problemen om het feit dat je als marokaanse in Nederland woont of vind je het moeilijk? Zo ja, warom? 9. Ga je in je dagelijks leven meer met marokanen om of nederlanders of met andere afkomsten om? 10. Hoe denk jij over de marokaans jeugd van tegenwoordig? 11. En tot slot... Stel je eens voor, je mag 1 wens doen at op jou en jou leven slaat.. Je krijgt zeker weten voor de volle 100% hulp en steun aangeboden.. Wat zou jij graag willen? Wat houd jou het meest bezig?? (Probeer zo duidelijk mogelijk op te schrijven hoe en wat...) Jongens & meisjes het eind is er.. Echt SUPER bedankt voor het invullen.. Op ze marokaans SOEKRAN !!! Wat ik al eerder zei je bent en blijft anomiem. Beslamma , Dina Nou dat is het dus.. Ik ben erg benieuwd of ik jullie hulp krijg en of jullie er serieus op ingaan.. In ieder geval soekran!!! Thala... Beslamaa, :zwaai: Dina... P.s: nog even mijn Email: dina_eb@hotmail.com (eb staat niet voor belgie voor de duidelijkheid..hihiih)

Just_me_Dina
01-11-2002, 15:11
jammer genoeg kijken jullie wel maar geen reactie...:(:(:(:(:( kan ik dus erg sip om worden.. maar goed..ik blijf proberen... Please kritiek is ook welkom... Liefs, Dina :(

Pebbles
01-11-2002, 15:18
Hmmmm..kritiek?? Dus je wilt kritiek.. Nou, schraap, schraap, ahumm..... Nee, ik sal me inhouden.. Mijn visie op dit verhaal: WHO CARES!!!!!! Niet nog so'n randdebiel die zehma de problematiek wil gaan onderzoeken en op papier wil gaan zetten!! OH PLEASE!!!!!! Maar toch veel suc6 voor de rest... :zwaai:

Just_me_Dina
01-11-2002, 15:26
hahahhha... leuk heeel leuk..!!! :) Dus jij dnekt dat ik 1 van de duizenden ben.. ewa ja ieder voor zich.. Maar goed bedankt voor je reactie.. Ik zeg niet dat ik het kan maar ECHT bij mij is het niet alleen maar om op papier te zetten.. maar goed..komt goed Insa allah!! ieder geval bedankt! Liefs dina

Letizia
01-11-2002, 15:50

Lieve Dina, ik vind het wel goed dat je dit wilt doen. Ik zelf ben er ook mee bezig voor school, je weet wel onderzoek enz. Vooral discussies zeer veel discussies hebben nu we nu. Is Sociaal Cultureel Werker niet wat voor jou ?? of verder de politiek ingaan......?? In ieder geval ik hoop dat het lukt met je onderzoek, echt waar. Ik wou dat ik je kon helpen...maar een halve Siciliaan heb je niets aan dus... liefs, thallay meid !

Just_me_Dina
01-11-2002, 15:59
Soekran lieverd... Alle hulp is welkom en denk wijze.. Ik ben hart bezig om te bereiken waar ik naar verlang..en Insa allah gaat het me ook lukken! Waar een wil is..Is een weg!! Wat ik heb begrepen is dat je dan half silciliaan en ??? In ieder geval bedankt voor je reactie.. En wat ik al zei..alle denkwijze en tips zijn welkom.. Beslaammaa Liefs, Dina

loubna170
01-11-2002, 16:04
1. Hoe oud ben je? 16 2. Zit je op school? Zo nee, wat doe dan in je dagelijks leven? ja 3. Ooit in aanmerking gekomen met justitie? Zo ja, wat was daarvoor de reden? nee 4. Heeft het gevolgen (positief, negatief ) in je leven gegeven? - 5. Vind je dat er genoeg hulp is voor (marokaanse) jongeren? Zo nee, wat zou jij willen? 6. Heb je probelemen thuis? Zo ja wat b.v? af en toe een te bezorgde moeder 7. Kan je thuis met minstens 1 iemand over jou belangen (dingen ) praten? ja zeker wel 8. Heb je problemen om het feit dat je als marokaanse in Nederland woont of vind je het moeilijk? Zo ja, warom?ik vind het niet moeijlijk maar ik vind het wel vreselijk irritant dat onze volk telkens negatief in de media voorkomt het is namelijk echt schandalig 9. Ga je in je dagelijks leven meer met marokanen om of nederlanders of met andere afkomsten om? meer met marokaanen die begrijpen je beter bv met problemen enz 10. Hoe denk jij over de marokaans jeugd van tegenwoordig? ik vind dat er namelijk vooral onder de jongens echt veel criminele zitten het ligt ook vaak aan de opvoeding van de ouders maar je hebt er ook veel goede tussen zitten ik ken ook heel veel jongens die gewoon studeren en die een goede diploma hebben inshaalah worden het er nog meer

Just_me_Dina
01-11-2002, 16:10
Soekran LOUBNA!!!! :) Soekran... Liefs, dina ;)