Bekijk originele versie : zeg nou eens eerlijk meid
schupita
05-04-2004, 12:26
zouden jullie het niet heerlijk vinden wanneer je getrouwd bent om lekker huisvrouw te worden inplaats van te werken...en lekker elke ochtend ontbijt maken voor je man...hij gaat werken en jij doet al je huishoudelijke klusjes en wanneer je man thuis komt is het huis schoon en jij ziet er heel mooi uit en het eten staat op tafel en dat je man dan vol lof over je spreekt....inplaats van samen werken en wanneer je moe thuis komt ook nog eens moet huishouden en zorgen dat het eten op tijd op tafel staat...je hebt dan helemaal geen tijd voor andere dingen... en je man zeuren dat het huis vies is en het eten niet op tijd klaar is of het niet goed genoeg is omdat je snel alles moest doen...
ik zou echt voor het eerste hebbe gekozen als ik een vent ontmoet die genoeg verdiend voor 2 en ik hoef niet te werken dan had ik het wel geweten hoor....
maar als me man niet goed verdiend en dat ik genoodzaakt ben om een steentje bij te dragen ewa dan is het een ander verhaal.
MoEtJe_MoEtJe
05-04-2004, 12:27
tijd zal het zegen !
Nee dat lijkt mij niet heerlijk, wil ook nog mijn eigen leven kunnen hebben ondanks dat ik gehuwd ben:) Wel is het zo dat ik niet van plan ben full-time te gaan werken, maar das een voorkeur van mij...
schupita
05-04-2004, 12:30
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
tijd zal het zegen !
wat bedoel je?
Lady_moi
05-04-2004, 12:31
Haha denia henia voor mij :D
Als die nie wil dak ga werke das geen probleem voor mij :hihi:
Ik wil wel werke ma nie echt :melig2:
Huishoud geen probleem
Ma ik wil wel met hem nog gaan winkelen en leuke dingen doen éh :zwaai:
marokkoANGEL
05-04-2004, 12:31
HET LIJKT ME WEL HEERLIJK MAAR IK ZAL HET NIET KUNNEN VOLHOUDEN ....... MAAR HET IS WEL MOGELIJK MIJN MOEDER HEEFT ZELFS TWEE BAANTJES EN ALS IK UIT SCHOOL KOM OF VAN WERK STA IK NOG STEEDS ELKE DAG VERSTELD DAT HET HUIS HELEMAAL SCHOON IS EN DAT ZE AL WAT TE ETEN HEEFT GEMAAKT EN DAN PRATEN WE NIET OVER IETS SIMPELS 1 MAALTIJD.......ECHT MIJN MOEDER IS EENB WONDER MENS....
schupita
05-04-2004, 12:34
je moeder is zeker een wonderwomen....komt niet vaak voor hoor....
Lady_moi
05-04-2004, 12:35
Zijn er soms kabouters in u huis verstopt die stiekem het huis kuisen :hihi:
marokkoANGEL
05-04-2004, 12:40
DAT DENK IK OOK WELEENS....ZELFS ALS ZE ZIEK IS DAN MOET JE HAAR NIET TEGEN HOUDEN ........ IK EN ME ZUSJE HELPEN IN PRECIEPE MAAR ER BLIJVEN IET VEEL TAKEN OVER GHEGEHGE
marokkoANGEL
05-04-2004, 12:41
ZE IS HET GEWEND ZE HEEFT OOK ALTIJD MEE MOETEN HELPEN VROEGER MIJN OMA WAS VAAK ZIEK EN DAN MOEST ZE ALLES REGELEN VOOR HAAR DRIE ZUSJES EN BROERTJE EN DAN POETSEN ETEN MAKEN VOOR 9 PERSONEN ENZ ENZ......DE PERFECTE OPLEIDING VOOR MOEDER/HUISVROUW/VROUW/NOG EEN BAANTJE
hajarchatlady
05-04-2004, 13:01
hmms....als je met een man trouwt..die een goede baan heeft..dan kan je heus wel thuis blijven....en alles klaarmaken voor je man jah..zoals je zegt..maar een beetje werken..is tog ook geen probleem....in het begin maakt het niks uit..je bent dan alleen met je man ...kleine huis..genoeg voor jullie tweetjes...maar zodra je kinderen krijgt...dan ish et handig jah om thuis te blijven..voor je kinderen zorgen..en al die shit....dan zou ik wel thuis blijven jah.....
maargoed..ieders eigen mening :D
Flower_Girl
05-04-2004, 13:10
Ja, ik zou ook thuis blijven om voor mijn gezin te zorgen, maar zou ook zelf leuke dingen doen zoals met vriendinnen op stap. En als mijn kinderen al wat groter zijn(boven 5 jaar) dan zou ik ook nog een baantje nemen, iets wat ik altijd wilde worden ofzo.
Als je alleen maar thuis blijft is niet een pretje en als je later terug denkt kun je zeggen: ja ik heb mijn tijd goed benut, gedaan wat ik wilde doen, want ALLEEN maar voor je gezin zorgen, dat is ook weer niet goed.
:o Maarja das mijn mening......
IkBenSaliha
05-04-2004, 13:16
Origineel gepost door schupita
zouden jullie het niet heerlijk vinden wanneer je getrouwd bent om lekker huisvrouw te worden inplaats van te werken...en lekker elke ochtend ontbijt maken voor je man...hij gaat werken en jij doet al je huishoudelijke klusjes en wanneer je man thuis komt is het huis schoon en jij ziet er heel mooi uit en het eten staat op tafel en dat je man dan vol lof over je spreekt....inplaats van samen werken en wanneer je moe thuis komt ook nog eens moet huishouden en zorgen dat het eten op tijd op tafel staat...je hebt dan helemaal geen tijd voor andere dingen... en je man zeuren dat het huis vies is en het eten niet op tijd klaar is of het niet goed genoeg is omdat je snel alles moest doen...
ik zou echt voor het eerste hebbe gekozen als ik een vent ontmoet die genoeg verdiend voor 2 en ik hoef niet te werken dan had ik het wel geweten hoor....
maar als me man niet goed verdiend en dat ik genoodzaakt ben om een steentje bij te dragen ewa dan is het een ander verhaal.
Ik heb een familielid, zij heeft geen werk. Ze heeft een dochtertje van nog geen jaar. Ze zit door de weeks letterlijk 24 uur thuis.
Ze doet het hele huishouden en van alles en nog wat en ze heeft een dochtertje waar ze voor moet zorgen… en nog heeft ze zat tijd over.
Dus persoonlijk denk ik dat je in zo een situatie beter je tijd nuttiger kunt maken met baantje.
Dan heb ik het wel over een parttime baantje.
Mits de man en vrouw samen er mee eens zijn. En er geen belemmeringen daardoor optreden.
Dit lijkt allemaal zo mooi en dan denk je;wie wilt dit niet?!
Maar helaas...in de realiteit gaat het er anders aan toe...Het is niet altijd zo rooskleurig als verteld wordt... :zwaai:
Dus persoonlijk wil een full-time job en als er kinderen komen part time of tijdelijk helemaal niet werken :)
Oh dat lijkt mij zoooo saai!!! Wat moet je dan toch de hele dag doen? Lui op je krent zitten? Lekker niks bereiken..goh wat leuk.
Nee geef mij maar een goede carierre EN een rijke vent!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.